GuidZP400 |
83c051c2-4bee-4f58-a62c-697875a8846f
|
Biuletyn |
510603-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z.
|
Regon |
27626768600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Panewnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40760
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 605 35 00
|
Zamawiajacy fax |
32 605 35 08
|
Zamawiajacy email |
osk_katowice@op.pl
|
Adres strony url |
http://kolejowy.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pośrednictwo operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
|
Numer referencyjny |
TZM/03/P/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wraz z transportem rękawic diagnostycznych i chirurgicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ z podziałem na części (pakiety).
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. 2017 poz. 211) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: Deklarację zgodności, Certyfikat CE, opis lub wypis z katalogu produktów lub ulotkę producenta.
W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
2. Raport jednostki niezależnej z badania rękawic na przenikalność:
a) substancji chemicznych zgodnie z normą EN-374;
b) wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671
3. Dokumenty potwierdzające podwójną rejestrację - dla wyrobu medycznego klasy I oraz jako środek ochrony indywidualnej klasy III w zakresie Pakietu nr 1, 2.
4. Dokumenty potwierdzające podwójną rejestrację - dla wyrobu medycznego klasy I oraz jako środek ochrony indywidualnej min. klasy I w zakresie Pakietu nr 3.
5. Dokumenty potwierdzające podwójną rejestrację - dla wyrobu medycznego klasy IIa oraz jako środek ochrony indywidualnej klasy III w zakresie Pakietu nr 4, 5, 6.
6. Dokumenty potwierdzające zgodność z normą EN-420, EN-455 (1-4), EN-374 (1-3) w zakresie Pakietu nr 1, 2.
7. Dokumenty potwierdzające zgodność z normą EN-455 (1-4) w zakresie Pakietu nr 4, 5, 6
8. W sytuacjach wątpliwych, związanych z brakiem możliwości weryfikacji zgodności zaoferowanego asortymentu z wymaganiami określonymi w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania próbek zaoferowanego asortymentu w zakresie: Pakietu nr 1, 2, 3 w ilości po 2 szt.; Pakietu nr 4, 5, 6 w ilości po 1 parze.
Próbki należy przesłać w opakowaniu opisanym „Próbki do przetargu, nr postępowania: TZM/03/P/18”. Próbki nie podlegają zwrotowi.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dokumencie ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ”, o którym mowa w pkt. 8.1 SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w dokumencie ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ”, o którym mowa w pkt. 8.1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ”, o którym mowa w pkt. 8.1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Pozostałe dokumenty: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, 4) Umowa Konsorcjum (kopia) - w przypadku złożenia oferty wspólnej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku:
a) zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji,
b) przedłużenie terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w §3 umowy, w przypadku niewykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy licząc od upływu terminu obowiązywania umowy,
c) zakończenia produkcji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej.
d) wstrzymania / czasowego braku produkcji przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej.
e) zmiana opakowania jednostkowego, z odpowiednim przeliczeniem ilości przedmiotu zamówienia i wynikającej z tego wartości. Podstawą obliczenia ceny przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany opakowania jest cena jednostkowa netto podana w ofercie,
f) ustawowej zmiany podatku VAT – zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT. W takim przypadku wartości netto wynagrodzenia pozostają bez zmian, zaś wartości brutto ulegają zmianie proporcjonalnie do zmienionej stawki podatku VAT;
g) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.);
h) zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mających istotny wpływ na realizację zamówienia, w tym w szczególności ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych;
i) zmiana, której przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności nadzwyczajna zmiana stosunków (rebus sic stantibus) uregulowana w art. 3571 Kodeksu cywilnego.
j) siła wyższa.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający:
a) Opis proponowanej zmiany;
b) Termin wprowadzenia zmian;
c) Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
4. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-02-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem rękawic diagnostycznych nitrylowych, bezpudrowych wzmocnionych z przedłużonym mankietem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem rękawic diagnostycznych winylowych bezpudrowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem rękawic chirurgicznych lateksowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem rękawic chirurgicznych bezlateksowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem rękawic chirurgicznych bezlateksowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |