na zakup wraz z dostawą kopert

Publication date 2018-01-26
End date 2018-02-05 00:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 509499-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301992301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kopert (rozładowanie pudeł i złożenie ich we wskazanym miejscu) do 22 jednostek organizacyjnych KRUS (w tym Centrala KRUS, 16 Oddziałów Regionalnych KRUS i 5 Placówek Terenowych, tj. Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom, Siedlce) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Na przedmiot zamówienia składają się: koperty białe – 11 rodzajów kopert do ręcznego pakowania korespondencji oraz 3 rodzajów kopert do automatycznego pakowania korespondencji w łącznej ilości: 10.493,500 szt.
Szczegółowe ilości oraz charakterystyka poszczególnych rodzajów kopert znajduje się we wzorze umowy (rozdział II Informacji dla Wykonawców).
Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany dla każdej z wymienionych pozycji (Zamawiający nie dopuszcza pominięcia/niedostarczenia któregokolwiek z rodzaju kopert).
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane koperty pochodziły z bieżącej produkcji tzn. były wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2017 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 241b82a4-8c72-42eb-bec2-b566eef87e41
Biuletyn 509499-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Regon 1251326200000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 190
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00608
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5926420, 5926590
Zamawiajacy fax 225 926 663
Zamawiajacy email bzp@krus.gov.pl
Adres strony url www.krus.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krus.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krus.gov.pl - udostępnienie Informacji dla Wykonawców
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101 - Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu na zakup wraz z dostawą kopert
Numer referencyjny 0000-ZP.261.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kopert (rozładowanie pudeł i złożenie ich we wskazanym miejscu) do 22 jednostek organizacyjnych KRUS (w tym Centrala KRUS, 16 Oddziałów Regionalnych KRUS i 5 Placówek Terenowych, tj. Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom, Siedlce) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Na przedmiot zamówienia składają się: koperty białe – 11 rodzajów kopert do ręcznego pakowania korespondencji oraz 3 rodzajów kopert do automatycznego pakowania korespondencji w łącznej ilości: 10.493,500 szt. Szczegółowe ilości oraz charakterystyka poszczególnych rodzajów kopert znajduje się we wzorze umowy (rozdział II Informacji dla Wykonawców). Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany dla każdej z wymienionych pozycji (Zamawiający nie dopuszcza pominięcia/niedostarczenia któregokolwiek z rodzaju kopert). Zamawiający wymaga, aby zaoferowane koperty pochodziły z bieżącej produkcji tzn. były wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2017 roku.
Cpv glowny przedmiot 30199230-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie
Inne dokumenty niewymienione 1. wypełniony Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej (Rozdział III Informacji dla Wykonawców). 2. Login umieszczonym w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem „LOGIN”. 3. Pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile wniosek został podpisany przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy wniosek składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a wniosek nie jest podpisany przez wszystkich członków konsorcjum].
Tryb udzielenia zamowienia 7
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9.500,00 zł (dziewięć tysięcy pięćset złotych). 2. Zamawiający przekaże wykonawcy zaproszenie do składania ofert (postąpień) oraz wskaże termin na wniesienie wadium, z zastrzeżeniem, że termin wniesienia wadium będzie wynosił nie później niż 2 dni przed upływem terminu rozpoczęcia licytacji. 3.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą (wadium winno obowiązywać przez okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od wyznaczonego terminu licytacji elektronicznej)
IV 4 6 https://licytacje.uzp.gov.pl
IV 4 7 www.krus.gov.pl
IV 4 8 1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl - nie jest wymagany podpis elektroniczny. 2. Aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, Wykonawca winien zarejestrować się w tym systemie, a następnie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji zobowiązany jest do przekazania zarejestrowanego w systemie loginu. 3. Nieprzekazanie loginu bądź przekazanie loginu niepoprawnego będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji, chyba że prawidłowy login zostanie przekazany w terminie najpóźniej - na 1 dzień przed otwarciem licytacji. 4. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższa albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższa, podłączony do sieci Internet.
IV 4 9 1. W toku jednoetapowej licytacji elektronicznej Wykonawcy składają oferty w postaci elektronicznej. 2. Termin otwarcia licytacji: 5 dni od dnia przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00. Dokładny termin otwarcia licytacji, Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. 3. Wykonawca ma możliwość złożenia postąpienia od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 4. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W trakcie licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 6. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt 2 Informacji dla Wykonawców. Cena wywoławcza: 390 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). 7. Minimalne postąpienie 500,00 PLN brutto (słownie: pięćset złotych). System nie przyjmie postąpienia, którego wartość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia lub jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej. 8. Do upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną niezwłocznie poinformowani wszyscy zaproszeni Wykonawcy. 9. Zamawiający zamyka licytację, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta. 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za całość zamówienia. 11. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej system automatycznie wygeneruje dane wybranego Wykonawcy, a Zamawiający zamieści te dane na swojej stronie internetowej www.krus.gov.pl. UWAGA! System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). Ponadto Zamawiający zachęca do zapoznania się z informacjami dostępnymi na Platformie Licytacji Elektronicznych UZP w zakładce Samouczek.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 11 data 2018-02-05T00:00:00+01:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T09:30:00+01:00
IV 4 12 5 dni od dnia przekazania zaproszeń
IV 4 13 Zamawiający zamyka licytację, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za całość zamówienia. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej system automatycznie wygeneruje dane wybranego Wykonawcy, a Zamawiający zamieści te dane na swojej stronie internetowej www.krus.gov.pl.
IV IstotnePostanowienia Umowa zostanie zawarta według wzoru zamieszczonego w Rozdziale II Informacji dla Wykonawców – Wzór umowy zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.krus.gov.pl
IV 4 14 Wybrany Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1) w przypadku zmian stanu prawnego które mają wpływ na treść zawartej umowy; 2) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego; 3) wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby, w zakresie zmiany terminów wykonania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-02-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji o pozostałych wykonawcach, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Informacji dla Wykonawców). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)