Dostawa materiałów biurowych

Publication date 2018-01-26
End date 2018-02-05 00:00:00
Instytucja Zakład Obsługi Urzędu Miasta Kielce
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510407-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych i piśmiennych, a w szczególności: teczek, skoroszytów, segregatorów, skorowidzów, bloków, zeszytów, notesów, taśm klejących i pakowych, kostek klejonych, spinaczy, pinezek, przyborników na biurko, kopert, linijek, koszulek krystalicznych, worków papierowych, okładek do bindowania, sprężyn do bindowania, folii do laminowania, ręczników papierowych, klipów, zszywek, tuszy i inne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c05c0097-12b3-476e-8ec3-74f7cbf912c9
Biuletyn 510407-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Obsługi Urzędu Miasta Kielce
Regon 291054036
Zamawiajacy adres ulica ul. Strycharska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-659
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3676406
Zamawiajacy email przetargi.zoum@um.kielce.pl
Adres strony url www.um.kielce.pl/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.um.kielce.pl/przetargi
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Obsługi Urzędu Miasta Kielce 25-659 Kielce, ul. Strycharska 6, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny ZPK.262.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych i piśmiennych, a w szczególności: teczek, skoroszytów, segregatorów, skorowidzów, bloków, zeszytów, notesów, taśm klejących i pakowych, kostek klejonych, spinaczy, pinezek, przyborników na biurko, kopert, linijek, koszulek krystalicznych, worków papierowych, okładek do bindowania, sprężyn do bindowania, folii do laminowania, ręczników papierowych, klipów, zszywek, tuszy i inne.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawca, który wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem termonu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 dostawę w zakresie materiałów biurowych, każda o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, - wg zał. Nr 5 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu – wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 3. Upoważnienie osób działających w imieniu Wykonawcy, Wykonawców występujących wspólnie lub Podmiotu udostępniającego swoje zasoby, do reprezentowania odpowiednio tych podmiotów – dokument rejestrowy oraz pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji, jeżeli w imieniu podmiotu/ów działa pełnomocnik. 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1 000,00 zł . Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-02-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria  termin realizacji dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria  termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)