Szkoła Zawodowa - szkołą dobrego wyboru - modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku - elementy automatyki i elektroniki, pracownia elektryczna

Publication date 2018-03-06
End date 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Miasto Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt i aparatura elektryczna,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523291-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 316000002, 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przetarg nieograniczony pn. „Szkoła Zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku – elementy automatyki i elektroniki, pracownia elektryczna.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Cześć I – elementy automatyki i elektroniki dla Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych w Słupsku.
Część II – wyposażenie pracowni elektrycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku.
Opis przedmiotu zamówienia dla części I – załącznik nr 5 do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia dla część II – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zestawienie wyposażenia dla części I – załącznik nr 7 do SIWZ.
Zestawienie wyposażenia dla część II – załącznik nr 8 do SIWZ.
Projekt umowy dla części I i części II – załącznik nr 9 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a54bc717-120c-49f5-af30-04bc4c4d2e26
Biuletyn 523291-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Słupsk
Regon 59064500000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 488 414
Zamawiajacy fax 598 488 321
Zamawiajacy email urzad@um.slupsk.pl
Adres strony url www.slupsk.pl http://bip.um.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Szkoła Zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pomocą operatora pocztowego, kuriera bądź osobiście do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu (pokój nr 6)
Nazwa nadana zamowieniu Szkoła Zawodowa - szkołą dobrego wyboru - modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku - elementy automatyki i elektroniki, pracownia elektryczna
Numer referencyjny ZP.271.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przetarg nieograniczony pn. „Szkoła Zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku – elementy automatyki i elektroniki, pracownia elektryczna. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Cześć I – elementy automatyki i elektroniki dla Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych w Słupsku. Część II – wyposażenie pracowni elektrycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku. Opis przedmiotu zamówienia dla części I – załącznik nr 5 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia dla część II – załącznik nr 6 do SIWZ. Zestawienie wyposażenia dla części I – załącznik nr 7 do SIWZ. Zestawienie wyposażenia dla część II – załącznik nr 8 do SIWZ. Projekt umowy dla części I i części II – załącznik nr 9 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 31600000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 261527,64
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 56
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części I - Wykonawca spełni warunek jeżeli: - należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy elementów automatyki i/lub elektroniki na łączną kwotę 60 000,00 zł Dla części II – Wykonawca spełni warunek jeżeli: - należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy elementów branży elektrycznej na łączną kwotę 80 000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.c SIWZ(zał. Nr 3 do SIWZ) b) dowody określające czy dostawy (wymienione w wykazie) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.c) SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 2. Formularz ofertowy 3. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; oryginał lub uwierzytelniona kopia pełnomocnictwa,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wzór przyszłej umowy o udzielenie zamówienia publicznego stanowi – Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Z uwagi na szybko zmieniające się technologie (w tym wycofanie z produkcji wskazanego sprzętu) dopuszcza się możliwość zamiany sprzętu na analogiczny, o nie pogorszonych parametrach technicznych. Każdorazowo taką sytuację należy uzgodnić z Zamawiającym pisemnie i musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Konsekwencją zmiany nie może być wzrost ceny oferty. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cześć I – elementy automatyki i elektroniki dla Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych w Słupsku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31600000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 111878,05
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przetarg nieograniczony pn. „Szkoła Zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku – elementy automatyki i elektroniki, pracownia elektryczna. Cześć I – elementy automatyki i elektroniki dla Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych w Słupsku. Opis przedmiotu zamówienia dla części I – załącznik nr 5 do SIWZ. Zestawienie wyposażenia dla części I – załącznik nr 7 do SIWZ. Projekt umowy dla części I i części II – załącznik nr 9 do SIWZ. Termin realizacji dostawy - 56 dni od dnia zawarcia umowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – wyposażenie pracowni elektrycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 149649,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przetarg nieograniczony pn. „Szkoła Zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku – elementy automatyki i elektroniki, pracownia elektryczna. Część II – wyposażenie pracowni elektrycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku. Opis przedmiotu zamówienia dla część II – załącznik nr 6 do SIWZ. Zestawienie wyposażenia dla część II – załącznik nr 8 do SIWZ. Projekt umowy dla części I i części II – załącznik nr 9 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancyjny
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)