GuidZP400 |
a54bc717-120c-49f5-af30-04bc4c4d2e26
|
Biuletyn |
523291-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
Regon |
59064500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 488 414
|
Zamawiajacy fax |
598 488 321
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl
|
Adres strony url |
www.slupsk.pl http://bip.um.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Szkoła Zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pomocą operatora pocztowego, kuriera bądź osobiście do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu (pokój nr 6)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Szkoła Zawodowa - szkołą dobrego wyboru - modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku - elementy automatyki i elektroniki, pracownia elektryczna
|
Numer referencyjny |
ZP.271.26.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przetarg nieograniczony pn. „Szkoła Zawodowa – szkołą dobrego wyboru – modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w Słupsku – elementy automatyki i elektroniki, pracownia elektryczna.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Cześć I – elementy automatyki i elektroniki dla Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych w Słupsku.
Część II – wyposażenie pracowni elektrycznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Słupsku.
Opis przedmiotu zamówienia dla części I – załącznik nr 5 do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia dla część II – załącznik nr 6 do SIWZ.
Zestawienie wyposażenia dla części I – załącznik nr 7 do SIWZ.
Zestawienie wyposażenia dla część II – załącznik nr 8 do SIWZ.
Projekt umowy dla części I i części II – załącznik nr 9 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
31600000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
261527,64
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
56
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla części I - Wykonawca spełni warunek jeżeli:
- należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy elementów automatyki i/lub elektroniki na łączną kwotę 60 000,00 zł
Dla części II – Wykonawca spełni warunek jeżeli:
- należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy elementów branży elektrycznej na łączną kwotę 80 000,00 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
b) zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.c SIWZ(zał. Nr 3 do SIWZ)
b) dowody określające czy dostawy (wymienione w wykazie) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek opisany w rozdz. V ust.1 pkt 2 lit.c) SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
2. Formularz ofertowy 3. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; oryginał lub uwierzytelniona kopia pełnomocnictwa,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wzór przyszłej umowy o udzielenie zamówienia publicznego stanowi – Załącznik nr 9 do SIWZ.
2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia.
2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych.
3) Z uwagi na szybko zmieniające się technologie (w tym wycofanie z produkcji wskazanego sprzętu) dopuszcza się możliwość zamiany sprzętu na analogiczny, o nie pogorszonych parametrach technicznych. Każdorazowo taką sytuację należy uzgodnić z Zamawiającym pisemnie i musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Konsekwencją zmiany nie może być wzrost ceny oferty.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|