GuidZP400 |
30c394c4-9d50-43fb-b899-1c5f6ce0235e
|
Biuletyn |
527997-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
|
Regon |
28856700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spartańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 449 406
|
Zamawiajacy email |
dzial.zamowien@spartanska.pl
|
Adres strony url |
www.spartanska.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spartanska.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spartanska.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji 02-637 Warszawa ul. Spartańska 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych (ubrania operacyjne), sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania
|
Numer referencyjny |
10/PN/2018/BK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych (ubrania operacyjne), sprzętu medycznego jednorazowego w podziale na 7 zadań. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do realizacji przedmiotu zamówienia użyto produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP (według wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ) – dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 6, zadania nr 7. Dla zadania nr 4 i zadania nr 5 – Wykonawca do oferty załączy świadectwo dopuszczające produkty do obrotu i używania – dot. zadania nr 4 i zadania nr 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy nie więcej niż o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie udzielania zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie niż jest to określone w ustępie powyżej.
|
Cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Deklaracja zgodności – dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego autoryzowanego przedstawiciela (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych), dopuszczający oferowane wyroby do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876),
2) Certyfikat zgodności – dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności (dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B) w zakresie zadań nr 2, 3, 4 i 7 dopuszczający oferowane wyroby do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876), Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zadania i której pozycji dotyczy dokument;
3) Karty katalogowe, ulotki informacyjne, potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zadania i której pozycji dotyczy dokument,
4) Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, a także, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 6, zadania nr 7,
5) Świadectwo dopuszczające produkty do obrotu i używania – dotyczy zadania nr 4 i zadania nr 5.
6) Próbka produktu w zakresie zadania nr 4 poz. 7, w celu oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
UWAGA! Zamawiający wymaga dostarczenia nie mniej niż 3 sztuk produktu, jednakże próbki muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Próbki stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Brak złożenia próbek wraz z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty.
Zamawiający oceni próbki z punktu widzenia spełniania wymogów Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Pieluchomajtki będą podlegały testowaniu. Pieluchomajtki, które będą przeciekały zostaną uznane za niespełniające wymogów Zamawiającego w zakresie wymaganej chłonności i taka oferta zostanie odrzucona na postawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego.
7) Karta katalogowa, ulotka informacyjna, w zakresie zadania nr 4 poz. 7, potwierdzająca zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ),
3) Dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę.
4) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika,
5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
12.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości:
dla zadania nr 1 – 120,00 zł (słownie: złotych sto dwadzieścia groszy 00/100),
dla zadania nr 2 – 3 300,00 zł (słownie: złotych trzy tysiące trzysta groszy 00/100),
dla zadania nr 3 – 1 450,00 zł (słownie: złotych jeden tysiąc czterysta pięćdziesiąt groszy 00/100),
dla zadania nr 4 – 500,00 zł (słownie: złotych pięćset groszy 00/100),
dla zadania nr 5 – 100,00 zł (słownie: złotych sto groszy 00/100),
dla zadania nr 6 – 50,00 zł (słownie: złotych pięćdziesiąt groszy 00/100),
dla zadania nr 7 – 20,00 zł (słownie: złotych dwadzieścia groszy 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, zostały przewidziane w załączniku nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – Środki do maszynowego mycia i dezynfekcji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Fartuchy operacyjne na blok operacyjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – Fartuchy operacyjne i produkty jednorazowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 – Materiały opatrunkowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
13141400-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 5 – Dostawa jałowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 6 – Glukometry wraz z paskami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141400-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 7 – Ostrza chirurgiczne
|
| |