Dostawa i wdrożenie e-usług dla ludności oraz dostarczenie sprzętu, licencji i wdrożenie dodatkowych modułów oprogramowania dziedzinowego przez Zakład Usług Komunalnych w Babimoście

Publication date 2018-03-07
End date 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Gmina Babimost
Miejscowość Babimost
Województwo lubuskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527972-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:. Dostawa i wdrożenie e-usług dla ludności oraz dostarczenie sprzętu, licencji i wdrożenie dodatkowych modułów oprogramowania dziedzinowego przez Zakład Usług Komunalnych w Babimoście.
W tym:
1. Dostawa- serwera bazodanowego wraz z oprogramowaniem,
2. Dostawa szafy RACK 19”,
3. Dostawa zasilacza awaryjny UPS,
4. Dostawa urządzenia zabezpieczającego sieć UTM,
5. Dostawa serwera plików wraz z oprogramowaniem do tworzenia kopii zapasowych,
6. Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego finansowo-księgowego do rozliczania opłat za dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków wraz z usługą migracji danych z obecnie posiadanego systemu informatycznego,
7. Dostawa mobilnego urządzenia dla inkasenta wraz z drukarką faktur i stosownym oprogramowaniem
8. Usługa - internetowa platforma e-usług,
9. Usługa instalacji i konfiguracji sprzętu sieciowo-serwerowego, wdrożenia systemu informatycznego oraz szkolenia w zakresie obsługi dostarczonych rozwiązań programowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da2189f5-ec93-4a54-a6ac-42a7f4d76efa
Biuletyn 527972-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Babimost
Regon 97077056300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Babimost
Zamawiajacy kod pocztowy 66110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 512 034
Zamawiajacy fax 683 512 028
Zamawiajacy email a.latynski@vp.pl
Adres strony url www.babimost.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Inwestycja realizowana jest w ramach projektu pn. „Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie kompleksowego systemu e-usług dla ludności świadczonych przez przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjne na terenie 9 powiatów województwa lubuskiego: krośnieńskiego, międzyrzeckiego, nowosolskiego, słubickiego, sulęcińskiego, wschowskiego, zielonogórskiego, żagańskiego i żarskiego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 2 Rozwój cyfrowy, Działania2.1 Rozwój Społeczeństwa Informacyjnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.babimost.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera), faksu, przy użyciu komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Oferty w zamkniętej kopercie / opakowaniu sporządzonej zgodnie ze specyfikacją należy składać w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Babimost ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie e-usług dla ludności oraz dostarczenie sprzętu, licencji i wdrożenie dodatkowych modułów oprogramowania dziedzinowego przez Zakład Usług Komunalnych w Babimoście
Numer referencyjny ZBM.271.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest:. Dostawa i wdrożenie e-usług dla ludności oraz dostarczenie sprzętu, licencji i wdrożenie dodatkowych modułów oprogramowania dziedzinowego przez Zakład Usług Komunalnych w Babimoście. W tym: 1. Dostawa- serwera bazodanowego wraz z oprogramowaniem, 2. Dostawa szafy RACK 19”, 3. Dostawa zasilacza awaryjny UPS, 4. Dostawa urządzenia zabezpieczającego sieć UTM, 5. Dostawa serwera plików wraz z oprogramowaniem do tworzenia kopii zapasowych, 6. Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego finansowo-księgowego do rozliczania opłat za dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków wraz z usługą migracji danych z obecnie posiadanego systemu informatycznego, 7. Dostawa mobilnego urządzenia dla inkasenta wraz z drukarką faktur i stosownym oprogramowaniem 8. Usługa - internetowa platforma e-usług, 9. Usługa instalacji i konfiguracji sprzętu sieciowo-serwerowego, wdrożenia systemu informatycznego oraz szkolenia w zakresie obsługi dostarczonych rozwiązań programowych.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – nie wymaga potwierdzenia spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę doświadczenia w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego finansowo-księgowego do rozliczania opłat za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć następujące dokumenty: wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (Załącznik nr 4), z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane usługi, wymagań określonych przez Zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków, należy złożyć następujące dokumenty: wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (Załącznik nr 4), z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: - w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp co Wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należy złożyć również formularz ofertowy wraz z załącznikami. W sytuacji Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, a także oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00zł, (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć w szczególności zmianę danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmianę osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmianę osób pełniących funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia. 2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o której mowa art. 144 Ustawy Pzp. 3. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 4. Zmiana terminu wykonania Umowy jest możliwa w przypadku: a) wystąpienia opóźnień w wykonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji lub podmioty trzecie, niezależne od Stron Umowy, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; b) wystąpienia okoliczności związanych z wdrażaniem przedmiotu Umowy, niezależnych od stron Umowy, których doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; c) konieczności wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot Umowy; d) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej w pkt. 5. 5. Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest możliwa w przypadku: a) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy; b) wystąpienia niemożliwych do wyeliminowania przeszkód, wymuszających wprowadzenie modyfikacji zakładanych rozwiązań technicznych obejmujących przedmiot Umowy, 6. Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym jest możliwa, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. 7. Zmiany dotyczące podwykonawcy: a) dopuszczalne są zmiany podwykonawcy lub powierzenia części zamówienia podwykonawcy w przypadku gdy wykonawca nie wskazał w ofercie powierzenia części zamówienia podwykonawcy. 8. Zmiana wysokości wynagrodzenia, jest możliwa w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT; b) wprowadzenia zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw lub usług, o których mowa powyżej w pkt. 6. 9. Określając warunki dokonania zmiany niniejszej Umowy, Strony sporządzają Protokół negocjacji, biorąc pod uwagę w szczególności: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, o ile występuje, d) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, o ile występuje, e) czas wykonania zmiany, f) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli: a) nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) złożone zostały oferty dodatkowe o takiej samej cenie, d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy: a) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, b) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert - podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Informacja o unieważnieniu postępowania zamieszczona zostanie również na stronie internetowej Zamawiającego.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)