Doposażenie Szkół Podstawowych w Mieszkowicach i w Zielinie w pomoce dydaktyczne i sprzęt do pracowni przedmiotowych w tym sprzęt TIK

Publication date 2018-03-07
End date 2018-03-15 00:00:00
Instytucja Gmina Mieszkowice
Miejscowość Mieszkowice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527198-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

- część 1- dostawa przenośnych komputerów (laptopów), tabletów wraz
z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz
z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6a do SIWZ. Uwaga: Przenośne komputery (laptopy) wraz z oprogramowaniem w formularzu cenowym dotyczącym części 1 należy wycenić w kwotach netto – odwrotne obciążenie VAT. (zgodnie z załącznikiem).
- część 2 - dostawa oraz montaż narzędzi TIK oraz programów multimedialnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6b do SIWZ.
- część 3 - dostawa sprzętu elektronicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6c do SIWZ.
- część 4 - dostawa urządzeń do robotyki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6d do SIWZ.
- część 5 -dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6e do SIWZ.
- część 6– dostawa dygestorium do pracowni chemicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6f do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2619f4f-ce9a-4193-aed8-f72f2eff2365
Biuletyn 527198-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Mieszkowice
Regon 81168654400000
Zamawiajacy adres ulica ul. F. Chopina
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mieszkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 74505
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 666 900
Zamawiajacy fax 914 145 031
Zamawiajacy email gp.srodowisko@mieszkowice.pl
Adres strony url www.mieszkowice.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane jest w ramach projektu: pn. „Podnoszenie kompetencji kluczowych w Mieszkowicach jako dobra inwestycja” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.mieszkowice.pl/zamowienia/tryb/1/lista/0
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mieszkowice.pl/zamowienia/tryb/1/lista/0
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Mieszkowicach ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, sekretariat pok. nr . 4
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie Szkół Podstawowych w Mieszkowicach i w Zielinie w pomoce dydaktyczne i sprzęt do pracowni przedmiotowych w tym sprzęt TIK
Numer referencyjny ZOS.233.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu - część 1- dostawa przenośnych komputerów (laptopów), tabletów wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6a do SIWZ. Uwaga: Przenośne komputery (laptopy) wraz z oprogramowaniem w formularzu cenowym dotyczącym części 1 należy wycenić w kwotach netto – odwrotne obciążenie VAT. (zgodnie z załącznikiem). - część 2 - dostawa oraz montaż narzędzi TIK oraz programów multimedialnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6b do SIWZ. - część 3 - dostawa sprzętu elektronicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6c do SIWZ. - część 4 - dostawa urządzeń do robotyki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6d do SIWZ. - część 5 -dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6e do SIWZ. - część 6– dostawa dygestorium do pracowni chemicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6f do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 80
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia dla części 1, 2, 3, 4, 5 wynosi 16 dni od podpisania umowy, dla części 6 wynosi 80 dni od podpisania umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) (wzór - zał. Nr 3 do siwz ); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) kalkulacja cenowa – załącznik nr 2a, 2b, 2c,2d, 2e, 2f (w podziale na części) do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. dokument należy złożyć w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) Dla części 1: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2) Dla części 2: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części 3) Dla części 3: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części 4) Dla części 4: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części 5) Dla części 5: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części 6) Dla części 6: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 2) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia, 4) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 4. Na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia zamawiającego o zmianie adresu siedziby wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo
IV 4 4 data 2018-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa przenośnych komputerów (laptopów), tabletów wraz z oprogramowaniem.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6a do SIWZ. Uwaga: Przenośne komputery (laptopy) wraz z oprogramowaniem w formularzu cenowym dotyczącym części 1 należy wycenić w kwotach netto – odwrotne obciążenie VAT. (zgodnie z załącznikiem).
Zalacznik krotki opis dostawa przenośnych komputerów (laptopów), tabletów wraz z oprogramowaniem.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa oraz montaż narzędzi TIK oraz programów multimedialnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6b do SIWZ.
Zalacznik krotki opis dostawa oraz montaż narzędzi TIK oraz programów multimedialnych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6c do SIWZ.
Zalacznik krotki opis dostawa sprzętu elektronicznego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa urządzeń do robotyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,96
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6d do SIWZ.
Zalacznik krotki opis dostawa urządzeń do robotyki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6e do SIWZ.
Zalacznik krotki opis dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa dygestorium do pracowni chemicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6f do SIWZ.
Zalacznik krotki opis dostawa dygestorium do pracowni chemicznej
  

Criterion

Kryteria wysokość kary umownej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)