Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 39 części

Publication date 2018-03-08
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt,
  • Bibułka papierosowa i bibuła filtracyjna,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527237-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 393000005, 331925007, 337930005, 195200007, 384370007, 384371101, 159942004, 441643000, 441643103, 444250005, 315200007, 317111406, 429311002, 383100001, 384360000, 384363106, 384160004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający żąda także, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu w częściach 32 -39:
1. Dostawę, montaż, uruchomienie przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 32-39 do SIWZ,
2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na przedmiot zamówienia,
3. Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia, która liczona będzie od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
Wymagana przez Zamawiającego minimalna długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi:
- minimum 24 miesiące w części 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39
4. Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej.
5. Dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do jednostki organizacyjnej UP wskazanej w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, dotyczy
to również napraw jakie mogą wystąpić w okresie trwania gwarancji.
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
7. Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.
Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił w części 1-31:
1/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 31 do SIWZ,
2/ dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem do pomieszczeń jednostek naukowo–badawczych UP w Lublinie lub do magazynu centralnego. Miejsce dostawy Zamawiający wskaże w zamówieniu złożonego przez pracownika Działu Logistyki lub pracownika Katedry za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę.
3/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę,
4/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-31 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie.
5/ Zamawiającemu gwarancję na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokółu odbioru częściowego przedmiotu umowy
6/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea5ff888-9713-45ba-8f62-d89cc0448043
Biuletyn 527237-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Regon 189600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 4456603, 4456073
Zamawiajacy fax 81 4456730
Zamawiajacy email zamowienia@up.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część 30, 39 – przedmiot zamówienia jest finansowany z projektu „Ochrona czynna szczególnie zagrożonych gatunków roślin reliktowych z rodziny Salicaceae w siedliskach torfowiskowych” w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Umowa o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00- 0008/17-00.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.up.lublin.pl/szp/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 55, 20-950 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 39 części
Numer referencyjny AZP/PNO/5/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamawiający żąda także, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu w częściach 32 -39: 1. Dostawę, montaż, uruchomienie przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych opisanych w załącznikach nr 32-39 do SIWZ, 2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na przedmiot zamówienia, 3. Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia, która liczona będzie od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Wymagana przez Zamawiającego minimalna długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: - minimum 24 miesiące w części 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 4. Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. 5. Dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do jednostki organizacyjnej UP wskazanej w załączniku dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, dotyczy to również napraw jakie mogą wystąpić w okresie trwania gwarancji. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, 7. Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił w części 1-31: 1/ dostawę przedmiotu zamówienia o wymogach opisanych w załącznikach nr 1 - 31 do SIWZ, 2/ dostawę przedmiotu zamówienia na własny koszt wraz z załadunkiem i rozładunkiem do pomieszczeń jednostek naukowo–badawczych UP w Lublinie lub do magazynu centralnego. Miejsce dostawy Zamawiający wskaże w zamówieniu złożonego przez pracownika Działu Logistyki lub pracownika Katedry za pomocą faksu lub e-maila, określające ilości i rodzaj zamawianego towaru oraz termin dostawy, które będzie wykonywane przez Wykonawcę. 3/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę, 4/ Wykonawca zagwarantował niezmienność cen określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1-31 do SIWZ w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie. 5/ Zamawiającemu gwarancję na dostarczany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż oferowany przez producenta przedmiotu zamówienia, liczonej każdorazowo od dnia dostawy częściowej i podpisania protokółu odbioru częściowego przedmiotu umowy 6/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
Cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 637996,61
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia: W części 1 -16; 21-31; – w terminie do 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, W części 18-20 - w terminie do 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, W części 17 - w terminie do 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy W części 32 -39 - w terminie do 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy. Źródło finansowania: Część 3, 11, 15, 30, 31, 34 – przedmiot zamówienia jest finansowany z projektu pt . „Kierunki wykorzystania oraz ochrona zasobów genetycznych zwierząt gospodarskich w warunkach zrównoważonego rozwoju” finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Strategicznego programu badań naukowych i prac rozwojowych „Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo” – BIOSTRATEG nr umowy BIOSTRATEG2/297267/14/NCBR/2016. Część 7, 23, 24, 30, 31 - - przedmiot zamówienia jest finansowany z projektu „Strategia zapewnienia i ewaluacji bazy tanich, efektywnych i bezpiecznych paszowych surowców energetycznych do produkcji zwierzęcej w oparciu o zasoby krajowe ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych odmian żyta”, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, w ramach programu „Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo” Biostrateg, na podstawie umowy nr Biostrateg 2/297910/12/NCBR/2016. Część – 7 - Projekt badawczy NCN Miniatura. Część 17, 18, 19, 20, 21, 25, 30, 31, - przedmiot zamówienia jest finansowany z projektu pt. „Opracowanie innowacyjnych technologii kompleksowej utylizacji odpadów generowanych w trakcie tuczu trzody chlewnej”, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo”, umowa nr BIOSTRATEG 2/298357/8/NCBR/2016. Część 30, 39 – przedmiot zamówienia jest finansowany z projektu „Ochrona czynna szczególnie zagrożonych gatunków roślin reliktowych z rodziny Salicaceae w siedliskach torfowiskowych” w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020. Umowa o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00- 0008/17-00. Opis kryterium oceny ofert w część 1-31: Cena oferty brutto – 60 Termin Dostawy częściowej - 40 Wykonawca otrzyma następująca ilość punktów: 5-10 dni roboczych - 40 punktów 11-15 dni roboczych - 20 punktów Powyżej 15 dni roboczych - 0 punktów Poniżej 5 dni roboczych - 0 punktów
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w części 32-39 - Folder lub prospekt lub karta katalogowa zawierająca fotografie i szczegółowy opis oferowanego urządzenia
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 40 do SIWZ. Zaleca się aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3. Wypełniony formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14 i/lub 15 i/lub 16 i/lub 17 i/lub 18 i/lub 19 i/lub 20 i/lub 21 i/lub 22 i/lub 23 i/lub 24 i/lub 25 i/lub 26 i/lub 27 i/lub 28 i/lub 29 i/lub 30 i/lub 31 i/lub 32 i/lub 33 i/lub 34 i/lub 35 i/lub 36 i/lub 37 i/lub 38 i/lub 39 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst w części 1-31: 1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek. 3/ wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, 4/ wprowadzenie nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, 5/ wprowadzenie nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny, 6/ zmiana wielkości opakowań, pojemności lub nazwy produktu objętego umową, 7/ w części 30, 31* postępowania - nie wyczerpania ilości i/lub wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu można przedłużyć umowę jednorazowo, maksymalnie o 6 miesięcy, do wyczerpania ilości przedmiotu umowy i jej wartości w części 30, 31, 8/ dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 9/ zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy. w części 32-39 1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu. 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 4 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek. 2. Zmiana wartości umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1/ zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego), 2/ zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy, 3/ zmiany parametrów sprzętu zaproponowanego w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji. Parametry nowego sprzętu wymagają uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego, 4/ zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 2 ust. 3 umowy,
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1- dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6576,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 1- dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 190,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 2 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 3 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 4 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 360,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 5 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1948,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 6 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5029,42
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 7 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1291,01
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 8 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5140,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 9 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2150,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 10 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część 11 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2300,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 11 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część 12 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1300,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 12 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część 13 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 13 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część 14 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5301,58
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 14 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część 15 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4790,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 15 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część 16 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2089,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 16 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część 17 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15994200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Część 17 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Część 18 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44164300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 455,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Część 18 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Część 19 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44164310-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3506,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Część 19 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Część 20 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44425000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 860,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Część 20 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Część 21 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3650,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 21 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 21 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Część 22 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1140,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 22 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Część 23 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 23 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 23 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Część 24 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 892,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 24 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 24 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Część 25 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15994200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 120,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 25 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 25 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Część 26 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 26 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 26 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Część 27 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 27 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 27 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Część 28 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 450,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 28 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 28 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Część 29 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39300000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 358,11
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 29 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 29 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Część 30 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 441790,61
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 30 - dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 30 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Część 31 – dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych dla jednostek organizacyjnych UP,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 92129,66
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część 31 – dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych dla jednostek organizacyjnych UP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 31 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Część 32 – dostawa zestawu wirników do wirówek laboratoryjnych MPW – 4 szt. dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42931100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8611,11
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 32 – dostawa zestawu wirników do wirówek laboratoryjnych MPW – 4 szt. dla Katedry Biochemii i Chemii Żywności, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 32 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Część 33 – dostawa wagi laboratoryjnej dla Zakładu Hodowli i Ochrony Zasobów Genetycznych Bydła,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 813,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 33 – dostawa wagi laboratoryjnej dla Zakładu Hodowli i Ochrony Zasobów Genetycznych Bydła, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 33 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Część 34 – dostawa wagi laboratoryjnej dla Zakładu Hodowli i Ochrony Zasobów Genetycznych Bydła,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1220,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 34 – dostawa wagi laboratoryjnej dla Zakładu Hodowli i Ochrony Zasobów Genetycznych Bydła, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 34 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Część 35 – dostawa rotatora dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38436000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2032,52
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 35 – dostawa rotatora dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 35 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Część 36 – dostawa termobloku podwójnego dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38436310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2845,53
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 36 – dostawa termobloku podwójnego dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 36 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Część 37 – dostawa wytrząsarki typu vortex dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38436000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 975,61
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 37 – dostawa wytrząsarki typu vortex dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 37 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 38
Zalacznik nazwa Część 38 – dostawa wagi laboratoryjnej elektronicznej dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1626,02
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 38 – dostawa wagi laboratoryjnej elektronicznej dla Katedry Roślin Przemysłowych i Leczniczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 38 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 39
Zalacznik nazwa Część 39 – dostawa doglebowego pH-metru przenośnego dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38416000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1056,91
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część 39 – dostawa doglebowego pH-metru przenośnego dla Katedry Hydrobiologii i Ochrony Ekosystemów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 39 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)