„ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

Publication date 2018-03-12
End date 2018-03-20 00:00:00
Instytucja 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530029-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa leków oraz materiałów medycznych w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy.
b) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT.
c) Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do 30.11.2018 r ( termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert), lub do wyczerpania asortymentu wskazanego w formularzu cenowym.
Leki , materiały medyczne oraz materiały dezynfekujące wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 , 3a, 3b, - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. ( oddzielne dla każdej części postępowania).
Wykonawca dostarczy leki , materiały medyczne , materiały dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 2 ( Opis przedmiotu zamówienia ) oraz załączniku nr 3, 3a, 3b ( formularze cenowe) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78357988-241c-42e3-9f1c-bfb2b737feda
Biuletyn 530029-N-2018
Zamawiajacy nazwa 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Regon 32098789500000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 10A
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-231
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 48 38,
Zamawiajacy fax 261 45 23 98
Zamawiajacy email 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.mon.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu „ZAKUP I DOSTAWA LEKÓW MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH NA POTRZEBY 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ INSTYTUCJI I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
Numer referencyjny 15-ZP-03-18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu a) Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa leków oraz materiałów medycznych w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. b) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. c) Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do 30.11.2018 r ( termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert), lub do wyczerpania asortymentu wskazanego w formularzu cenowym. Leki , materiały medyczne oraz materiały dezynfekujące wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 , 3a, 3b, - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. ( oddzielne dla każdej części postępowania). Wykonawca dostarczy leki , materiały medyczne , materiały dezynfekujące spełniające wymagania określone w załączniku nr 2 ( Opis przedmiotu zamówienia ) oraz załączniku nr 3, 3a, 3b ( formularze cenowe) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2211), która nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia należy przedstawić zezwolenie wydane przez wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie obrotu handlowego produktami leczniczymi.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia następujące dokumenty i oświadczenia: (na wezwanie Zamawiającego): a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji; b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ) d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ);
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć (na wezwanie Zamawiającego) a) Zezwolenie wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie obrotu handlowego produktami leczniczymi.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) posiadają kompetencję lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2211), która nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia należy przedstawić zezwolenie wydane przez wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego na prowadzenie obrotu handlowego produktami leczniczymi.
Inne dokumenty niewymienione 7.5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda na wezwanie : a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zmawiającego w SWIZ i jest dopuszczony do obrotu na terenie RP ( załącznik nr 8 do SIWZ)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na zasadzie art. 144 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienie „siły wyższej”, przy czym termin ten oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje o jej wystąpieniu w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia; b) wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów; 2) zmiana wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach: a) W razie zaistnienia niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy okoliczności polegającej na nieotrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację przedmiotu umowy w części, mimo że były one przydzielone i zaplanowane w ramach planu finansowego Zamawiającego na rok 2018, powodującej brak możliwości spełnienia zobowiązań Zamawiającego wynikających z niniejszej umowy w części, b) Urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, która będzie miała wpływ na zmianę ceny jednostkowej brutto zamówienia. c) Zaniechania dostaw przez Zamawiającego, proporcjonalnie do wartości dostaw zaniechanych 2. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności, aneksem do umowy i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa leków.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa leków oraz materiałów medycznych w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. b) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. c) Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do 30.11.2018 r ( termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert), lub do wyczerpania asortymentu wskazanego w formularzu cenowym. Leki , materiały medyczne oraz materiały dezynfekujące wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 , 3a, 3b, - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. ( oddzielne dla każdej części postępowania).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa leków oraz materiałów medycznych w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. b) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. c) Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do 30.11.2018 r ( termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert), lub do wyczerpania asortymentu wskazanego w formularzu cenowym. Leki , materiały medyczne oraz materiały dezynfekujące wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 , 3a, 3b, - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. ( oddzielne dla każdej części postępowania).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów dezynfekcyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa leków oraz materiałów medycznych w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. b) Cena powinna zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, podatek od towarów i usług VAT. c) Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do 30.11.2018 r ( termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert), lub do wyczerpania asortymentu wskazanego w formularzu cenowym. Leki , materiały medyczne oraz materiały dezynfekujące wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 , 3a, 3b, - Formularze cenowe do niniejszej SIWZ. ( oddzielne dla każdej części postępowania
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realziacji zamówienia od złożenia zapotrzebowania
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)