Dostawa mebli wraz ze sprzętem AGD do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej położonego przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie

Publication date 2018-03-13
End date 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522396-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391510005, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. W ramach zadania częściowego nr 1, Wykonawca dostarczy do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej: stół do holu - 3 szt., stół do jadalni - 2 szt., stół do kuchni - 3 szt., krzesło wysokie - 20 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach zadania częściowego nr 2, Wykonawca dostarczy do Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej: krzesło tapicerowane - 37 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce7cb46a-c5c3-4481-b17b-12842e93e8c9
Biuletyn 522396-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli wraz ze sprzętem AGD do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej położonego przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
Numer referencyjny KA-2/021/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. W ramach zadania częściowego nr 1, Wykonawca dostarczy do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej: stół do holu - 3 szt., stół do jadalni - 2 szt., stół do kuchni - 3 szt., krzesło wysokie - 20 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach zadania częściowego nr 2, Wykonawca dostarczy do Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej: krzesło tapicerowane - 37 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 16376,42
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do kuchni/holów/jadalni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis W ramach zadania częściowego nr 1, Wykonawca dostarczy do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej: stół do holu - 3 szt., stół do jadalni - 2 szt., stół do kuchni - 3 szt., krzesło wysokie - 20 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł tapicerowanych - 37 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2376,42
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis W ramach zadania częściowego nr 2, Wykonawca dostarczy do Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej: krzesło tapicerowane - 37 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)