Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. W ramach zadania częściowego nr 1, Wykonawca dostarczy do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej: stół do holu - 3 szt., stół do jadalni - 2 szt., stół do kuchni - 3 szt., krzesło wysokie - 20 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach zadania częściowego nr 2, Wykonawca dostarczy do Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej: krzesło tapicerowane - 37 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. |
GuidZP400 |
ce7cb46a-c5c3-4481-b17b-12842e93e8c9
|
Biuletyn |
522396-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
00000156003300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20
|
Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli wraz ze sprzętem AGD do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej położonego przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
|
Numer referencyjny |
KA-2/021/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. W ramach zadania częściowego nr 1, Wykonawca dostarczy do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej: stół do holu - 3 szt., stół do jadalni - 2 szt., stół do kuchni - 3 szt., krzesło wysokie - 20 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach zadania częściowego nr 2, Wykonawca dostarczy do Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej: krzesło tapicerowane - 37 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
16376,42
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli do kuchni/holów/jadalni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
14000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zadania częściowego nr 1, Wykonawca dostarczy do Domu Studenckiego nr 2 Politechniki Krakowskiej: stół do holu - 3 szt., stół do jadalni - 2 szt., stół do kuchni - 3 szt., krzesło wysokie - 20 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa krzeseł tapicerowanych - 37 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39110000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2376,42
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji: zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach zadania częściowego nr 2, Wykonawca dostarczy do Instytutu Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji Politechniki Krakowskiej: krzesło tapicerowane - 37 szt. Realizacja zamówienia obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż mebli oraz wywóz opakowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zostały zawarte również w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |