Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów i teczek do akt dla SGGW w Warszawie.

Publication date 2018-03-13
End date 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530295-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301976428, 228000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów i teczek do akt dla SGGW w Warszawie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym do 75%;
2. Zadanie 1, Zadanie 2 i Zadanie 3: Ilości wskazane w tabeli ( załącznik nr 6 do SIWZ) są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne. Jednakże informujemy, iż ilości mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności kwoty, którą Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia;
3. Zadanie 2: W przypadku produktów wymienionych z nazwy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających takie same lub wyższe parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jak te określone w opisie technicznym przedmiotu zamówienia (wskazanych w tabeli). W celu potwierdzenia równoważności Wykonawca dołączy karty katalogowe, lub inne dokumenty np. wydruki ze strony internetowej. Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny poniosą wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z jego odstępstwami od parametrów produktów oryginalnych m.in. koszty naprawy uszkodzonych urządzeń, przestojów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fcea96e-c859-4ff1-96ce-62a5ca21adea
Biuletyn 530295-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 178450000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url www.sggw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=137
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=137
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie osobiście w siedzibie zamawiającego, przesłanie pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie- SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów i teczek do akt dla SGGW w Warszawie.
Numer referencyjny SZP.260.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów i teczek do akt dla SGGW w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym do 75%; 2. Zadanie 1, Zadanie 2 i Zadanie 3: Ilości wskazane w tabeli ( załącznik nr 6 do SIWZ) są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne. Jednakże informujemy, iż ilości mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności kwoty, którą Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia; 3. Zadanie 2: W przypadku produktów wymienionych z nazwy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających takie same lub wyższe parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jak te określone w opisie technicznym przedmiotu zamówienia (wskazanych w tabeli). W celu potwierdzenia równoważności Wykonawca dołączy karty katalogowe, lub inne dokumenty np. wydruki ze strony internetowej. Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny poniosą wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z jego odstępstwami od parametrów produktów oryginalnych m.in. koszty naprawy uszkodzonych urządzeń, przestojów.
Cpv glowny przedmiot 30197642-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów dla SGGW w Warszawie następować będzie sukcesywnie przez okres 18 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy- dotyczy zadania 1 i zadania 2. Dostawa teczek do akt dla SGGW w Warszawie następować będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy- dotyczy zadania 3.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
Zakresie warunkow udzialu - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - kart katalogowych, lub innych dokumentów np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnienie parametrów określonych w opisie technicznym przedmiotu zamówienia dotyczące zadania 1; - do produktów nie wymienionych z nazwy, czyli poz. nr 1-9, 14-18 wymaga kart katalogowych, lub innych dokumentów np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnienie parametrów określonych w opisie technicznym przedmiotu zamówienia, dotyczy zadania 2; - wzoru teczki aktowej, potwierdzającego spełnienie parametrów zamieszczonych w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem MEN-II-31 SW stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ- dotyczy zadania 3.
Czy wadium 1
Wadium Dotyczy zadania I : 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych); 2. Dopuszczalne formy wadium: 1) w pieniądzu, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancje bankowe, 4) gwarancje ubezpieczeniowe, 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKAO S.A. Oddział w Warszawie ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa nr rachunki bankowego: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931 z dopiskiem: „Wadium- przetarg nieograniczony SZP.260.14.2018” zadanie 1; 4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w: Kwesturze Zamawiającego u Z-cy Kwestora, mgr Halina Pawlikowska, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającego potwierdzenie złożenia w Kwesturze SGGW dokonane przez Z-cę Kwestora-mgr Halinę Pawlikowską; 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert; 5a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach określa kwotę wadium dla każdej części w wysokości nie większej niż 3 % jej wartości; 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11; 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego; 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę; 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w §15 i §16 pkt.5 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa papieru ksero
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197642-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa papieru ksero. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego mieszcząca się przy ul. Nowoursynowskiej 166, 02-787 Warszawa, Magazyn Działu Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia, budynek nr 15, parter.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa papieru typu: ksero kolor, samokopiujący, z boczną perforacją z nadrukiem, faksowy, fotograficzny, brystol biały, papier podaniowy w kratkę, pakowy biały i pakowy szary.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197642-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa papieru typu: ksero kolor, samokopiujący, z boczną perforacją z nadrukiem, faksowy, fotograficzny, brystol biały, papier podaniowy w kratkę, pakowy biały i pakowy szary. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego mieszcząca się przy ul. Nowoursynowskiej 166, 02-787 Warszawa, Magazyn Działu Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia, budynek nr 15, parter.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa teczek do akt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa teczek do akt zgodnych ze wzorem MEN-II-31 SW.Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia siedziba Zamawiającego mieszcząca się przy ul. Nowoursynowskiej 166, 02-787 Warszawa, Biuro Spraw Studenckich, budynek nr 8,parter, pokój nr. 7
  

Criterion

Kryteria termin dostawy jednostkowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)