GuidZP400 |
8fcea96e-c859-4ff1-96ce-62a5ca21adea
|
Biuletyn |
530295-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
Regon |
178450000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowoursynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
166
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02787
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 931 390
|
Zamawiajacy fax |
225 931 391
|
Zamawiajacy email |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
Adres strony url |
www.sggw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szp.sggw.pl/?oid=137
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szp.sggw.pl/?oid=137
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Złożenie osobiście w siedzibie zamawiającego, przesłanie pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie- SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów i teczek do akt dla SGGW w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
SZP.260.14.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów i teczek do akt dla SGGW w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym do 75%;
2. Zadanie 1, Zadanie 2 i Zadanie 3: Ilości wskazane w tabeli ( załącznik nr 6 do SIWZ) są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie będzie przysługiwało żadne roszczenie finansowe ani prawne. Jednakże informujemy, iż ilości mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności kwoty, którą Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia;
3. Zadanie 2: W przypadku produktów wymienionych z nazwy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, tj. posiadających takie same lub wyższe parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe, jak te określone w opisie technicznym przedmiotu zamówienia (wskazanych w tabeli). W celu potwierdzenia równoważności Wykonawca dołączy karty katalogowe, lub inne dokumenty np. wydruki ze strony internetowej. Wykonawcy, którzy zaoferują produkt równoważny poniosą wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z jego odstępstwami od parametrów produktów oryginalnych m.in. koszty naprawy uszkodzonych urządzeń, przestojów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197642-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów dla SGGW w Warszawie następować będzie sukcesywnie przez okres 18 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy- dotyczy zadania 1 i zadania 2.
Dostawa teczek do akt dla SGGW w Warszawie następować będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty wskazanej w § 5 ust. 1 umowy- dotyczy zadania 3.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- kart katalogowych, lub innych dokumentów np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnienie parametrów określonych w opisie technicznym przedmiotu zamówienia dotyczące zadania 1;
- do produktów nie wymienionych z nazwy, czyli poz. nr 1-9, 14-18 wymaga kart katalogowych, lub innych dokumentów np. wydruków ze strony internetowej potwierdzających spełnienie parametrów określonych w opisie technicznym przedmiotu zamówienia, dotyczy zadania 2;
- wzoru teczki aktowej, potwierdzającego spełnienie parametrów zamieszczonych w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem MEN-II-31 SW stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ- dotyczy zadania 3.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Dotyczy zadania I :
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych);
2. Dopuszczalne formy wadium:
1) w pieniądzu,
2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancje bankowe,
4) gwarancje ubezpieczeniowe,
5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.);
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić w formie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank PKAO S.A. Oddział w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
nr rachunki bankowego: 77 1240 6003 1111 0000 4942 8931
z dopiskiem: „Wadium- przetarg nieograniczony SZP.260.14.2018” zadanie 1;
4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy zdeponować w:
Kwesturze Zamawiającego u Z-cy Kwestora, mgr Halina Pawlikowska, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającego potwierdzenie złożenia w Kwesturze SGGW dokonane przez Z-cę Kwestora-mgr Halinę Pawlikowską;
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert;
5a. Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach określa kwotę wadium dla każdej części w wysokości nie większej niż 3 % jej wartości;
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11;
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego;
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę;
11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w §15 i §16 pkt.5 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa papieru ksero
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197642-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa papieru ksero. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego mieszcząca się przy ul. Nowoursynowskiej 166, 02-787 Warszawa, Magazyn Działu Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia, budynek nr 15, parter.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa papieru typu: ksero kolor, samokopiujący, z boczną perforacją z nadrukiem, faksowy, fotograficzny, brystol biały, papier podaniowy w kratkę, pakowy biały i pakowy szary.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197642-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa papieru typu: ksero kolor, samokopiujący, z boczną perforacją z nadrukiem, faksowy, fotograficzny, brystol biały, papier podaniowy w kratkę, pakowy biały i pakowy szary. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego mieszcząca się przy ul. Nowoursynowskiej 166, 02-787 Warszawa, Magazyn Działu Obsługi Ogólnej i Zaopatrzenia, budynek nr 15, parter.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa teczek do akt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa teczek do akt zgodnych ze wzorem MEN-II-31 SW.Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia siedziba Zamawiającego mieszcząca się przy ul. Nowoursynowskiej 166, 02-787 Warszawa, Biuro Spraw Studenckich, budynek nr 8,parter, pokój nr. 7
|
| |