Zakup wyposażenia do Dziennych Domów Opieki w ramach projektu pn. „Dom Seniora Nowy Kamień” oraz projektu pn. „Dom Opieki w Kamieniu”

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Gmina Kamień
Miejscowość Kamień
Województwo podkarpackie
Branża
  • Biurka i stoły,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531507-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 397111000, 323220006, 427150001, 391212008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wyposażenia do Dziennych Domów Opieki w ramach projektu pn. „Dom Seniora Nowy Kamień” oraz projektu pn. „Dom Opieki w Kamieniu”
Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy wyposażenia) przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 6 gdzie określone są dostawy do Domu Seniora Nowy Kamień oraz w załączniku nr 7 do oferty gdzie określone są dostawy do Domu Opieki w Kamieniu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
Część nr 1 – sprzęty gospodarstwa domowego
Część nr 2 - sprzęt elektroniczny
Część nr 3 - sprzęt do rehabilitacji
Część nr 4 - meble

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7fa57784-5c40-40ed-b083-e981d20ff3d5
Biuletyn 531507-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kamień
Regon 69058210500000
Zamawiajacy adres ulica Kamień
Zamawiajacy adres numer domu 287
Zamawiajacy miejscowosc Kamień
Zamawiajacy kod pocztowy 36053
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 015 8556776 w. 20
Zamawiajacy fax 178 557 735
Zamawiajacy email ug_kamien@wp.pl
Adres strony url www.bip.gminakamien.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Dom Seniora Nowy Kamień” nr RPPK.08.03.00-18-0026/17-03 oraz projekt pn. „Dom Opieki w Kamieniu” nr RPPK.08.03.00-18-0027/17-03 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych, Priorytet VIII Integracja społeczna.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gminakamien.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gminakamien.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej, osobiście, pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kamień 36-053 Kamień 287
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do Dziennych Domów Opieki w ramach projektu pn. „Dom Seniora Nowy Kamień” oraz projektu pn. „Dom Opieki w Kamieniu”
Numer referencyjny UG.271.3.D.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Zakup wyposażenia do Dziennych Domów Opieki w ramach projektu pn. „Dom Seniora Nowy Kamień” oraz projektu pn. „Dom Opieki w Kamieniu” Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy wyposażenia) przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 6 gdzie określone są dostawy do Domu Seniora Nowy Kamień oraz w załączniku nr 7 do oferty gdzie określone są dostawy do Domu Opieki w Kamieniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część nr 1 – sprzęty gospodarstwa domowego Część nr 2 - sprzęt elektroniczny Część nr 3 - sprzęt do rehabilitacji Część nr 4 - meble
Cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy Formularz cenowy (zał. nr 1 oraz zał. nr 2 do oferty), Pełnomocnictwo Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie: Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:  zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy,  zmianę zakresu przedmiotu Umowy  zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub  zmianę terminu/terminów określonych w umowie, a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu; Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2. wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób; 3. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy; 4. wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 5. nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. Ponadto przewiduje się możliwość dokonania zmian jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności: 1. wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 2. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy.
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzęty gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Chłodziarki i zamrażarki Maszyny piorące i suszarki do ubrań Sprzęt kuchenny Elektryczne zaparzaczce do kawy Odkurzacze Do suszenia i prasowania Zastawa stołowa 39221150-3 Termosy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sprzęt elektroniczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Urządzenia multimedialne Urządzenia drukujące i graficzne Sprzęt radiowy Tablety graficzne Kamery cyfrowe Urządzenia komputerowe Komputery przenośne 38652100-1 Projektory
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sprzęt do rehabilitacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42715000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Maszyny do szycia Narzędzia ogrodnicze Gry planszowe Meble medyczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stoły Krzesła Meble do salonu Wyroby zegarmistrzowskie Dywany, maty i dywaniki
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin wymiany dostarczone wadliwego przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)