GuidZP400 |
7fa57784-5c40-40ed-b083-e981d20ff3d5
|
Biuletyn |
531507-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kamień
|
Regon |
69058210500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kamień
|
Zamawiajacy adres numer domu |
287
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamień
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36053
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
015 8556776 w. 20
|
Zamawiajacy fax |
178 557 735
|
Zamawiajacy email |
ug_kamien@wp.pl
|
Adres strony url |
www.bip.gminakamien.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Dom Seniora Nowy Kamień” nr RPPK.08.03.00-18-0026/17-03 oraz projekt pn. „Dom Opieki w Kamieniu” nr RPPK.08.03.00-18-0027/17-03 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych, Priorytet VIII Integracja społeczna.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.gminakamien.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gminakamien.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej, osobiście, pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kamień 36-053 Kamień 287
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia do Dziennych Domów Opieki w ramach projektu pn. „Dom Seniora Nowy Kamień” oraz projektu pn. „Dom Opieki w Kamieniu”
|
Numer referencyjny |
UG.271.3.D.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
4
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wyposażenia do Dziennych Domów Opieki w ramach projektu pn. „Dom Seniora Nowy Kamień” oraz projektu pn. „Dom Opieki w Kamieniu”
Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy wyposażenia) przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 6 gdzie określone są dostawy do Domu Seniora Nowy Kamień oraz w załączniku nr 7 do oferty gdzie określone są dostawy do Domu Opieki w Kamieniu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
Część nr 1 – sprzęty gospodarstwa domowego
Część nr 2 - sprzęt elektroniczny
Część nr 3 - sprzęt do rehabilitacji
Część nr 4 - meble
|
Cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy
Formularz cenowy (zał. nr 1 oraz zał. nr 2 do oferty),
Pełnomocnictwo
Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:
zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
zmianę zakresu przedmiotu Umowy
zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub
zmianę terminu/terminów określonych w umowie,
a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu;
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa
w sytuacji gdy:
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
2. wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób;
3. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy;
4. wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej
w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek);
5. nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT.
Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej
w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.
Ponadto przewiduje się możliwość dokonania zmian jeżeli zachodzi jedna
z następujących okoliczności:
1. wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
2. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-03-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
sprzęty gospodarstwa domowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Chłodziarki i zamrażarki
Maszyny piorące i suszarki do ubrań
Sprzęt kuchenny
Elektryczne zaparzaczce do kawy
Odkurzacze
Do suszenia i prasowania
Zastawa stołowa
39221150-3 Termosy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt elektroniczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia multimedialne
Urządzenia drukujące i graficzne
Sprzęt radiowy
Tablety graficzne
Kamery cyfrowe
Urządzenia komputerowe
Komputery przenośne
38652100-1 Projektory
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt do rehabilitacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42715000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Maszyny do szycia
Narzędzia ogrodnicze
Gry planszowe
Meble medyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
meble
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Stoły
Krzesła
Meble do salonu
Wyroby zegarmistrzowskie
Dywany, maty i dywaniki
|
| |