Zakup sprzętu komputerowego oraz dysków SSD

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Miasto Ruda Śląska
Miejscowość Ruda Śląska
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530856-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302341009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 zestawów komputerowych oraz 100 dysków SSD. Szczegóły w załącznikach 3a i 3b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d40e66f-c770-493c-8ff8-e154b7b6cb2d
Biuletyn 530856-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Ruda Śląska
Regon 00051584000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 41709
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2486281 do 9; 2449094
Zamawiajacy fax 032 248 7348
Zamawiajacy email zamowienia@ruda-sl.pl
Adres strony url www.rudaslaska.bip.info.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rudaslaska.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miasta Ruda Śląska – Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 401, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku Urzędu Miasta
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu komputerowego oraz dysków SSD
Numer referencyjny AP.271.24.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 zestawów komputerowych oraz 100 dysków SSD. Szczegóły w załącznikach 3a i 3b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie: - zadanie nr 1 - do 21 dni od dnia zawarcia umowy, - zadanie nr 2 – do 10 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow -
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy opatrzone numerem postępowania, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosi maksymalnie 30 dB. Oświadczenie powinno być dodatkowo potwierdzone przez producenta komputera – dotyczy zadania nr 1.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 4.2. – zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy i nie wymaga w tym zakresie złożenia oświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup 6 zestawów komputerów stacjonarnych typu All in One. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup dysków SSD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Standardy jakościowe, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia oraz koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia zostały wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (koszty te są identyczne, ewentualnie różnice są pomijalnie małe), stanowiących załącznik nr 3b do SIWZ. Uwzględniając, iż dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są precyzyjne i zestandaryzowane Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup 100 dysków SSD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3b do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)