Dostarczenie i wdrożenie centralnego systemu zarządzania szkołami i placówkami w zakresie rekrutacji/naboru, analizy obowiązku kształcenia oraz systemu zarządzania uczniem i świadczenie wsparcia jego użytkowników

Publication date 2018-03-15
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529825-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
a) Zadanie I – dostarczenie centralnego systemu zarządzania Placówkami, wdrożenie Systemu, dostarczenie Dokumentacji;
b) Zadanie II – świadczenie Serwisu Gwarancyjnego Systemu;
c) Zadanie III – świadczenie usługi Modyfikacji.
2. Zadanie I obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia:
a) dostarczenie centralnego systemu zarządzania Placówkami w zakresie rekrutacji/naboru, kontroli obowiązku nauki, obowiązku szkolnego i obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego oraz systemu zarządzania uczniem obejmujące dostarczenie nowej wersji Komponentu System Zarządzania Placówką (dalej również jako „Komponent SZP”) ZSZWO, w wersji spełniającej Wymagania Funkcjonalne wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy,
b) wdrożenie Systemu obejmujące:
- instalację i konfigurację Systemu w najnowszej wersji na maszynach wirtualnych dostarczonych przez Zamawiającego,
- Migrację danych,
c) dostarczenie Dokumentacji.
3. Zadanie II obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia: świadczenie Serwisu Gwarancyjnego Systemu od dnia dostarczenia i wdrożenia Systemu (tj. od dnia podpisania Protokołu odbioru Systemu) do dnia 31.12.2018 r. na zasadach opisanych w Załączniku nr 4 do Umowy, obejmującego:
a) obsługę Zgłoszeń serwisowych,
b) zapewnienie zgodności Systemu z przepisami prawa powszechnego, w szczególności z przepisami wskazanymi w § 3 Załącznika nr 4 do Umowy,
c) Wsparcie techniczne Wykonawcy świadczone dla pracowników Zamawiającego, Centrum Usług Informatycznych oraz Placówek.
4. Zadanie III obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia: świadczenie usługi Modyfikacji na zasadach określonych w § 10 Umowy.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i wdrożenia Systemu, z którego Zamawiający będzie mógł korzystać w ramach licencji ZSZWO, tj. przekazanych dla Komponentu SZP ZSZWO.
6. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać oświadczenie Sygnity S.A. potwierdzające, że Wykonawca posiada majątkowe prawa autorskie do Komponentu SZP ZSZWO oraz jest podmiotem uprawnionym do wykorzystywania i udzielania licencji dla wskazanego Komponentu w ramach ZSZWO. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta ZSZWO (firmy Sygnity S.A.) najpóźniej w chwili podpisania umowy.
7. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).
8. Wykonawca musi dysponować kodami źródłowymi Komponentu System Zarządzania Placówką ZSZWO.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b05199e-cc66-4be5-b641-a3ce38f5894e
Biuletyn 529825-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Regon 109467000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Nowy Targ
Zamawiajacy adres numer domu 42377
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7779230, 7779231
Zamawiajacy fax 717 779 229
Zamawiajacy email tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony url http://bip.um.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie i wdrożenie centralnego systemu zarządzania szkołami i placówkami w zakresie rekrutacji/naboru, analizy obowiązku kształcenia oraz systemu zarządzania uczniem i świadczenie wsparcia jego użytkowników
Numer referencyjny ZP/PN/11/2018/DEU
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: a) Zadanie I – dostarczenie centralnego systemu zarządzania Placówkami, wdrożenie Systemu, dostarczenie Dokumentacji; b) Zadanie II – świadczenie Serwisu Gwarancyjnego Systemu; c) Zadanie III – świadczenie usługi Modyfikacji. 2. Zadanie I obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia: a) dostarczenie centralnego systemu zarządzania Placówkami w zakresie rekrutacji/naboru, kontroli obowiązku nauki, obowiązku szkolnego i obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego oraz systemu zarządzania uczniem obejmujące dostarczenie nowej wersji Komponentu System Zarządzania Placówką (dalej również jako „Komponent SZP”) ZSZWO, w wersji spełniającej Wymagania Funkcjonalne wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy, b) wdrożenie Systemu obejmujące: - instalację i konfigurację Systemu w najnowszej wersji na maszynach wirtualnych dostarczonych przez Zamawiającego, - Migrację danych, c) dostarczenie Dokumentacji. 3. Zadanie II obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia: świadczenie Serwisu Gwarancyjnego Systemu od dnia dostarczenia i wdrożenia Systemu (tj. od dnia podpisania Protokołu odbioru Systemu) do dnia 31.12.2018 r. na zasadach opisanych w Załączniku nr 4 do Umowy, obejmującego: a) obsługę Zgłoszeń serwisowych, b) zapewnienie zgodności Systemu z przepisami prawa powszechnego, w szczególności z przepisami wskazanymi w § 3 Załącznika nr 4 do Umowy, c) Wsparcie techniczne Wykonawcy świadczone dla pracowników Zamawiającego, Centrum Usług Informatycznych oraz Placówek. 4. Zadanie III obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia: świadczenie usługi Modyfikacji na zasadach określonych w § 10 Umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i wdrożenia Systemu, z którego Zamawiający będzie mógł korzystać w ramach licencji ZSZWO, tj. przekazanych dla Komponentu SZP ZSZWO. 6. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać oświadczenie Sygnity S.A. potwierdzające, że Wykonawca posiada majątkowe prawa autorskie do Komponentu SZP ZSZWO oraz jest podmiotem uprawnionym do wykorzystywania i udzielania licencji dla wskazanego Komponentu w ramach ZSZWO. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta ZSZWO (firmy Sygnity S.A.) najpóźniej w chwili podpisania umowy. 7. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). 8. Wykonawca musi dysponować kodami źródłowymi Komponentu System Zarządzania Placówką ZSZWO.
Cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt II.8) wynosi: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r., z tym, że: a) termin realizacji Zadania I – do 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy; b) termin realizacji Zadania II – od dnia podpisania Protokołu odbioru Systemu do dnia 31.12.2018 r.; c) termin realizacji Zadania III – od dnia zawarcia umowy do dnia 01.12.2018 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, tj. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była budowa lub dostarczenie lub wdrożenie lub świadczenie wsparcia powdrożeniowego systemu zarządzania szkołami i placówkami oświatowymi, obejmującego co najmniej następujące obszary: a) Nabór elektroniczny (rekrutacja do minimum 3 typów jednostek oświatowych spośród następujących: przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne/ponadpodstawowe), b) Kontrola obowiązku nauki, obowiązku szkolnego i obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, c) System Zarządzania Uczniem (Sekretariat).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego, po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w sytuacji: a) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia: - w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, - w następstwie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu Umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; c) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich, a skutkujących znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron; d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; e) zmian organizacyjnych Stron, mających wpływ na realizację Umowy. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a)-e), termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w innych niż określone w pkt 2 sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana osób do kontaktów oraz osób upoważnionych do dokonywania uzgodnień merytorycznych, Zaistniałe okoliczności, o których mowa powyżej w lit. a)-c), nie wymaga sporządzenia aneksu a jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony. 6. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 8. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas realizacji pojedynczego zgłoszenia Modyfikacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Liczba doświadczonych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)