Uruchomienie e-usług dla ludności - dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego w ZGKiM sp. z o.o. Nowogród Bobrzański

Publication date 2018-03-15
End date 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o.
Miejscowość Nowogród Bobrzański
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531757-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowanie jest:
dostawa:
- serwera bazodanowego wraz z oprogramowaniem,
- szafy RACK 19”,
- zasilacza awaryjny UPS,
- serwera plików wraz z oprogramowaniem do tworzenia kopii zapasowych,
- urządzenia zabezpieczającego sieć UTM,
- zintegrowanego systemu informatycznego finansowo-księgowego do rozliczania opłat za dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków wraz z usługą migracji danych z obecnie posiadanego systemu informatycznego,
- internetowej platformy e-usług,
usługa instalacji i konfiguracji sprzętu sieciowo-serwerowego, wdrożenia systemu informatycznego oraz szkolenia w zakresie obsługi dostarczonych rozwiązań programowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ee215c69-5a38-4b79-a362-376c33f4702c
Biuletyn 531757-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o.
Regon 8110297300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Nowogród Bobrzański
Zamawiajacy kod pocztowy 66010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 327 65 50
Zamawiajacy fax 68 327 64 67
Zamawiajacy email mgzgkim@wp.pl
Adres strony url www.zgkimnb.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Postępowanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą: „Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez wdrożenie kompleksowego systemu e-usług dla ludności świadczonych przez przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjne na terenie 9 powiatów województwa lubuskiego: krośnieńskiego, międzyrzeckiego, nowosolskiego, słubickiego, wschowskiego, zielonogórskiego, żagańskiego i żarskiego”, dla którego została zawarta umowa o dofinansowanie projektu w ramach Osi priorytetowej nr 2 „Rozwój cyfrowy”, działanie 2.1 „Rozwój społeczeństwa informacyjnego”, Poddziałanie 2.1.1 „Rozwój społeczeństwa informacyjnego – projekty realizowane poza formułą ZIT” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zgkimnb.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgkimnb.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o. o., adres: ul. Dąbrowskiego 10, 66-010 Nowogród Bobrzański,
Nazwa nadana zamowieniu Uruchomienie e-usług dla ludności - dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego w ZGKiM sp. z o.o. Nowogród Bobrzański
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowanie jest: dostawa: - serwera bazodanowego wraz z oprogramowaniem, - szafy RACK 19”, - zasilacza awaryjny UPS, - serwera plików wraz z oprogramowaniem do tworzenia kopii zapasowych, - urządzenia zabezpieczającego sieć UTM, - zintegrowanego systemu informatycznego finansowo-księgowego do rozliczania opłat za dostarczanie wody, odprowadzanie ścieków wraz z usługą migracji danych z obecnie posiadanego systemu informatycznego, - internetowej platformy e-usług, usługa instalacji i konfiguracji sprzętu sieciowo-serwerowego, wdrożenia systemu informatycznego oraz szkolenia w zakresie obsługi dostarczonych rozwiązań programowych.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 180
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie sytuacji ekonomicznej Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się: a) posiadaniem aktualne obowiązującego (wykupionego) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN. b) posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: a) złoży w powyższym zakresie stosowne oświadczenie: b) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa (udokumentowane) podobne zamówienia; Za podobne Zamawiający uzna zamówienie o wartości nie mniejsze niż 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN, którego przedmiotem było dostarczenie serwera oraz oprogramowania i wdrożenie e-usług na poziomie interakcji minimum 3, oraz innych obszarów (w tym obligatoryjnie wymaganych przez Zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Biling, Raporty i analizy, Sprzedaż), zrealizowane w ramach jednej umowy. Przy czym za poziom trzeci rozumiemy jednostronną interakcję dwukierunkową, dającą możliwość wyszukania informacji oraz pobrania i odesłania przez Internet wypełnionych i podpisanych formularzy. Uwaga: W ramach spełnienia powyższego warunku, Zamawiający dopuszcza inne nazewnictwo obszarów od wyżej określonych (tzn. inne nazwy i zawarcie wymagań funkcjonalnych w innym obszarze niż opisał to Zamawiający). W takiej sytuacji Wykonawca zapewni, że wdrożone obszary spełniają wszystkie wymagania i warunki określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. c) będzie dysponował kadrą, posiadającą konieczne do wykonania zamówienia doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, to jest: c1) Zamawiający wymaga by Wykonawca wskazał imiennie osobę/osoby odpowiedzialne z jego ramienia za realizację zamówienia, w tym wdrożeniem systemu będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga by osoba/osoby te posiadały minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu wdrożeniami podobnych systemów. c2) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował minimum 3 specjalistami odpowiedzialnymi za przeprowadzenie wdrożenia systemu. Zamawiający wymaga, aby wyżej wskazane osoby posiadały co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemu Wykonawcy, oraz znajomość funkcjonalności wszystkich będących przedmiotem zamówienia obszarów.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2) dowód wniesienia wadium, 3) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy. 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 8) oświadczenie o posiadaniu zdolności technicznej do wykonania zamówienia –(wg załącznika Nr 2); 9) wykaz wykonanych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w pkt 5.2. ppkt 3) lit. b, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg załącznika nr 2); 10) oświadczenie o dysponowaniu kadrą spełniającą wymagania Zamawiającego określone w pkt 5.2. p.pkt 3) lit. c) –(wg załącznika nr 2). 11) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca, że Wykonawca posiada na rachunku środki finansowe i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż określona w pkt 5.2. ppkt 4) lit b) siwz, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 12) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona w pkt 5.2.ppkt 4) lit a). SIWZ. 13) zaakceptowany projekt umowy – wg załączonego wzoru, -(załącznik Nr 3), 14) zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców –(wg załącznika nr 2); 15) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, umowę regulującą współpracę tych podmiotów oraz zasady ponoszenia solidarnej odpowiedzialności przy realizacji zamówienia, 16) karty produktów będących przedmiotem zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 4000,00PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. 2) Zamawiający dopuszczalne zmiany terminu realizacji zamówienia w następujących przypadkach: a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia o czas niezbędny na dokończenie procedur, b) stwierdzenia wad lub braków w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a wady te lub braki będą bezpośrednio skutkowały przestojami w wykonywaniu objętych zamówieniem robót, c) gdy wystąpi konieczność wykonania nie przewidzianych prac dodatkowych, a prace te uniemożliwią dotrzymanie terminu realizacji zamówienia, d) powstanie opóźnień z powodu okoliczności, za które bezpośrednio ani pośrednio nie odpowiada Wykonawca, e) wprowadzenia koniecznych zmian w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli ich wprowadzenie będzie skutkowało wydłużeniem terminu realizacji zamówienia, f) Zamawiający dopuszcza zmiany okresu realizacji zamówienia z powodu wystąpienia zdarzeń losowych, np. (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, itp.), którego nie można było przewidzieć, lub z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. 3) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy dotyczące realizacji dodatkowych zadań od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i spełniają one łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jeżeli nie prowadzą one do zmiany charakteru umowy a ponadto spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 5) Zamawiający dopuszcza zmianę wykonawcy zamówienia, jeżeli zmiana ta wynika z połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia a także nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 6) Zamawiający dopuszcza też wprowadzenie zmian w umowie jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 7) Zamawiający dopuszcza też wprowadzenie zmian w umowie: a) poprzez wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres jeżeli w trakcie realizacji zamówienia strony tak ustalą, b) w sposobie wykonania zamówienia, jeżeli zmiany te polepszą techniczne właściwości realizowanego zadania nie zwiększając wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub nie pogarszając technicznych właściwości realizowanego zadania będą prowadzić do skrócenia czasu realizacji zamówienia albo zmniejszania wynagrodzenia należnego Wykonawcy. c) Zamawiający dopuszcza też wprowadzenie nie istotnych zmian umowy, przy czym za istotną uznaje się zmianę umowy jeżeli zmienia ona ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu albo nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w lit. d.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamówienie ma charakter zamówienia sektorowego w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gearancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)