Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego oprzyrządowania medycznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.

Publication date 2018-03-15
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531356-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego oprzyrządowania medycznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” sygn. DZP/05PN/2018.
Przedmiot zamówienia składa się z 16 pakietów tj.
• Pakiet nr 1 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, hemostatyki, iniekcje, opatrunki, przygotowanie do zabiegu, zestawy zabiegowe
• Pakiet nr 2 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, iniekcje, zestawy zabiegowe
• Pakiet nr 3 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, hemostatyki, iniekcje, opatrunki, przygotowanie do zabiegu, zestawy zabiegowe
• Pakiet nr 4 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, opatrunki, zestawy zabiegowe
• Pakiet nr 5 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, hemostatyki, iniekcje, opatrunki, przygotowanie do zabiegu, zestawy zabiegowe
• Pakiet nr I – Elektrody i żele
• Pakiet nr II – Drobny sprzęt medyczny
• Pakiet nr III – Pojemniki na igły i wycinki histopatologiczne
• Pakiet nr IV – Wkłady do ssaków
• Pakiet nr V– Ciśnieniomierze i akcesoria wymienne
• Pakiet nr VI – Elektrody do defibrylacyjne
• Pakiet nr VII – Elektrody neutralne
• Pakiet nr VIII – Elektrody stymulacyjne
• Pakiet nr IX – Układ oddechowy
• Pakiet nr X– Drobne akcesoria medyczne
• Pakiet nr XI– Akcesoria do spirometrii

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

Wymagania Zamawiającego:
1. Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm).
Zamawiający dopuszcza by część zamienna do aparatury medycznej stanowiąca element wymienny wyrobu medycznego i nie stanowiąca samodzielnego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, nie była wyrobem medycznym oraz dopuszcza kosmetyki jeżeli na rynku nie istnieje tożsamy produkt mający status wyrobu medycznego lub leku. Zamawiający dopuszcza również, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), oraz w zakresie Pakietu nr 1 poz. 6, Pakietu nr 3 poz.178, Pakietu nr 5 poz. 297, 298, 309, 383, 397, 398, 403, Pakietu nr III poz. 1 i 2, pakiet nr X poz. 4.
Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca poza wymienionymi powyżej pozycjami zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym bez uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego zaoferował inne ilości sztuk/ opakowań.
4. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
2) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym
w załączniku nr 3 do SIWZ – formularzu asortymentowo-cenowym,
3) zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 75% całkowitej daty ważności od daty dostawy, a w szczególnych przypadkach z datą ważności opisaną w załączniku nr 3 do SIWZ,
4) zaoferują produkty bezpieczne w użyciu spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm) i zawierające niezbędne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej (z pominięciem asortymentu nie będącego wyrobem medycznym lub lekiem oraz z pominięciem Pakietu nr 1 poz. 6, Pakietu nr 3 poz.178, Pakietu nr 5 poz. 297, 298, 309, 383, 397, 398, 403, Pakietu nr III poz. 1 i 2, pakiet nr X poz. 4.
5) Zamawiający dopuszcza by część zamienna do aparatury medycznej stanowiąca element wymienny wyrobu medycznego i nie stanowiąca samodzielnego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, nie była wyrobem medycznym oraz dopuszcza kosmetyki jeżeli na rynku nie istnieje tożsamy produkt mający status wyrobu medycznego lub leku. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny) oraz w zakresie Pakietu nr 1 poz. 6, Pakietu nr 3 poz.178, Pakietu nr 5 poz. 297, 298, 309, 383, 397, 398, 403, Pakietu nr III poz. 1 i 2, pakiet nr X poz. 4., a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie.
6) dostarczą na każde żądanie dokumenty potwierdzające posiadanie przez gotowy do użycia sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, dla wyrobów medycznych
7) w przypadku zaoferowania asortymentu, który uzyskał status leku, Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego Charakterystykę Produktu Leczniczego (CHPL)
8) dla Pakietów nr 1-5 dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych (np. klipsów, protezek) dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski.
9) dla Pakietów nr I-XI dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk, potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego wyrobu, zgodne z wymaganiami SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski.
10) dla Pakietu nr VII dostarczą na każde żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające kompatybilność współpracy z systemem zabezpieczającym wystawione przez producenta diatermii
11) zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych pozycji w Pakietach nr 1 do 5 w załączniku nr 3 do SIWZ – formularzu asortymentowo-cenowym wymagane są co najmniej dwie naklejki do przyklejenia na dokumentacje medyczną, potwierdzające rodzaj użytego materiału.
12) w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji, wymaga się dostarczenia próbek na każde żądanie Zamawiającego
13) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,
14) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,
15) zaoferują maksymalny czas realizacji zamówień „cito”: 24 godziny,
16) w normalnym trybie czas realizacji zamówienia będzie poddawany kryterium ocen zgodnie z załącznikiem nr 3 do wniosku
17) dostawy dla zamówień „cito” jeżeli wypadają w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy w miejscu, do którego mają odbywać się dostawy, nastąpią do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia), a w innych przypadkach w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
18) Wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ formularzem asortymentowo-cenowym, jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach.
19) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy na każdym etapie wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dostarczenia próbek dla zamawianego asortymentu oraz opisów w języku polskim. Jeżeli opisy sporządzone zostały w języku obcym, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski.
20) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c80519b1-fc2e-4e75-979f-8c22437b223a
Biuletyn 531356-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
Regon 27273516200000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 3732308, 3732346
Zamawiajacy fax 032 3732308, 3732346
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
Adres strony url www.klinika-zabrze.med.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.klinika-zabrze.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.klinika-zabrze.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.klinika-zabrze.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.; ul. M. Curie-Skłodowskiej 10; 41-800 Zabrze Sekretariat Szpitala (budynek administracji – II piętro)
Komunikacja elektroniczna wymaga www.klinika-zabrze.med.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego oprzyrządowania medycznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
Numer referencyjny DZP/05PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i drobnego oprzyrządowania medycznego dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” sygn. DZP/05PN/2018. Przedmiot zamówienia składa się z 16 pakietów tj. • Pakiet nr 1 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, hemostatyki, iniekcje, opatrunki, przygotowanie do zabiegu, zestawy zabiegowe • Pakiet nr 2 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, iniekcje, zestawy zabiegowe • Pakiet nr 3 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, hemostatyki, iniekcje, opatrunki, przygotowanie do zabiegu, zestawy zabiegowe • Pakiet nr 4 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, opatrunki, zestawy zabiegowe • Pakiet nr 5 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, hemostatyki, iniekcje, opatrunki, przygotowanie do zabiegu, zestawy zabiegowe • Pakiet nr I – Elektrody i żele • Pakiet nr II – Drobny sprzęt medyczny • Pakiet nr III – Pojemniki na igły i wycinki histopatologiczne • Pakiet nr IV – Wkłady do ssaków • Pakiet nr V– Ciśnieniomierze i akcesoria wymienne • Pakiet nr VI – Elektrody do defibrylacyjne • Pakiet nr VII – Elektrody neutralne • Pakiet nr VIII – Elektrody stymulacyjne • Pakiet nr IX – Układ oddechowy • Pakiet nr X– Drobne akcesoria medyczne • Pakiet nr XI– Akcesoria do spirometrii Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. Wymagania Zamawiającego: 1. Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza by część zamienna do aparatury medycznej stanowiąca element wymienny wyrobu medycznego i nie stanowiąca samodzielnego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, nie była wyrobem medycznym oraz dopuszcza kosmetyki jeżeli na rynku nie istnieje tożsamy produkt mający status wyrobu medycznego lub leku. Zamawiający dopuszcza również, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), oraz w zakresie Pakietu nr 1 poz. 6, Pakietu nr 3 poz.178, Pakietu nr 5 poz. 297, 298, 309, 383, 397, 398, 403, Pakietu nr III poz. 1 i 2, pakiet nr X poz. 4. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca poza wymienionymi powyżej pozycjami zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym bez uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego zaoferował inne ilości sztuk/ opakowań. 4. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ – formularzu asortymentowo-cenowym, 3) zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 75% całkowitej daty ważności od daty dostawy, a w szczególnych przypadkach z datą ważności opisaną w załączniku nr 3 do SIWZ, 4) zaoferują produkty bezpieczne w użyciu spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm) i zawierające niezbędne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej (z pominięciem asortymentu nie będącego wyrobem medycznym lub lekiem oraz z pominięciem Pakietu nr 1 poz. 6, Pakietu nr 3 poz.178, Pakietu nr 5 poz. 297, 298, 309, 383, 397, 398, 403, Pakietu nr III poz. 1 i 2, pakiet nr X poz. 4. 5) Zamawiający dopuszcza by część zamienna do aparatury medycznej stanowiąca element wymienny wyrobu medycznego i nie stanowiąca samodzielnego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, nie była wyrobem medycznym oraz dopuszcza kosmetyki jeżeli na rynku nie istnieje tożsamy produkt mający status wyrobu medycznego lub leku. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny) oraz w zakresie Pakietu nr 1 poz. 6, Pakietu nr 3 poz.178, Pakietu nr 5 poz. 297, 298, 309, 383, 397, 398, 403, Pakietu nr III poz. 1 i 2, pakiet nr X poz. 4., a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie. 6) dostarczą na każde żądanie dokumenty potwierdzające posiadanie przez gotowy do użycia sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, dla wyrobów medycznych 7) w przypadku zaoferowania asortymentu, który uzyskał status leku, Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego Charakterystykę Produktu Leczniczego (CHPL) 8) dla Pakietów nr 1-5 dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych (np. klipsów, protezek) dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 9) dla Pakietów nr I-XI dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk, potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego wyrobu, zgodne z wymaganiami SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 10) dla Pakietu nr VII dostarczą na każde żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające kompatybilność współpracy z systemem zabezpieczającym wystawione przez producenta diatermii 11) zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych pozycji w Pakietach nr 1 do 5 w załączniku nr 3 do SIWZ – formularzu asortymentowo-cenowym wymagane są co najmniej dwie naklejki do przyklejenia na dokumentacje medyczną, potwierdzające rodzaj użytego materiału. 12) w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji, wymaga się dostarczenia próbek na każde żądanie Zamawiającego 13) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 14) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 15) zaoferują maksymalny czas realizacji zamówień „cito”: 24 godziny, 16) w normalnym trybie czas realizacji zamówienia będzie poddawany kryterium ocen zgodnie z załącznikiem nr 3 do wniosku 17) dostawy dla zamówień „cito” jeżeli wypadają w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy w miejscu, do którego mają odbywać się dostawy, nastąpią do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia), a w innych przypadkach w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 18) Wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ formularzem asortymentowo-cenowym, jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach. 19) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy na każdym etapie wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dostarczenia próbek dla zamawianego asortymentu oraz opisów w języku polskim. Jeżeli opisy sporządzone zostały w języku obcym, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 20) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione SIWZ Rozdział XIII.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (załączniki nr 3 dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), należy dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego 4.2.1 dokumenty potwierdzające posiadanie przez gotowy do użycia sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, dla wyrobów medycznych 4.2.2 Charakterystyka Produktu Leczniczego (CHPL) w przypadku zaoferowania asortymentu, który uzyskał status leku, 4.2.3. dla Pakietów nr 1-5 karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych (np. klipsów, protezek) dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 4.2.4. dla Pakietów nr I-XI karty techniczne oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk, potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego wyrobu, zgodne z wymaganiami SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 4.2.5. dla Pakietu nr VII dokumenty potwierdzające kompatybilność współpracy z systemem zabezpieczającym wystawione przez producenta diatermii 4.2.6. próbki w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji dla wszystkich pakietów w postępowaniu 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352 z późn.zm.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. SIWZ. cz. XXI 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2a. Dokumenty na każde żądanie Zamawiającego: 2.4. dokumenty potwierdzające posiadanie przez gotowy do użycia sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211 z późn. zm). obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE, dla wyrobów medycznych 2.5. Charakterystyka Produktu Leczniczego (CHPL) w przypadku zaoferowania asortymentu, który uzyskał status leku, 2.6. dla Pakietów nr 1-5 karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych (np. klipsów, protezek) dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.7. dla Pakietów nr I-XI karty techniczne oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk, potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego wyrobu, zgodne z wymaganiami SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.8. dla Pakietu nr VII dokumenty potwierdzające kompatybilność współpracy z systemem zabezpieczającym wystawione przez producenta diatermii 2.9. próbki w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji dla wszystkich pakietów w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst SIWZ Rozdział XXVII. 5. Możliwość zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji dostaw i/lub ceny w następujących okolicznościach: 5.1 zmiany terminu rozpoczęcia i/lub terminu zakończenia realizacji umowy 5.2 zmiany producenta oferowanego produktu, jeżeli produkt jest równoważny do oferowanego bądź jest produktem o wyższych parametrach jakości niż opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ w postępowaniu przetargowym i cena zostaje podtrzymana z umowy, 5.3 braku lub niedostępności produktu na rynku i wprowadzenia na jego miejsce nowego, ulepszonego produktu, a Wykonawca podtrzyma cenę podaną w ofercie (między innymi sytuacje przerw w dostawie, przerw w dostawie spowodowanych zastrzeżeniem co do jakości zamawianego towaru, wycofanie produktu z rynku, zaprzestanie produkcji danego produktu), 5.4 wprowadzenia na rynek nowego, ulepszonego produktu jeżeli produkt jest równoważny do oferowanego bądź jest produktem o wyższych parametrach technicznych niż opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ w postępowaniu przetargowym i cena zostaje podtrzymana z umowy, 5.5 zmiany stawki podatku od towarów i usług, 5.6 zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę (jednak nie wcześniej niż po upływie terminu 12 miesięcy obowiązywania umowy) 5.7 zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie terminu 12 miesięcy obowiązywania umowy 5.8 obniżenia cen jednostkowych netto przez Producenta i/lub Wykonawcę, 5.9 gdy w toku realizacji Umowy wystąpią zmiany stanu prawnego uniemożliwiające wykonywanie Umowy na dotychczasowych warunkach, 5.10 uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji umowy spowodowanych siłą wyższą, której zaistnienie Strona jest w stanie wykazać, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. Termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wydłużony o udokumentowany przez Wykonawcę czas trwania siły wyższej. 5.11 Zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego 5.12 Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. Zmiana osób upoważnionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Strony.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że podana numeracja w Ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest zgodna z numeracją SIWZ Zamawiającego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, hemostatyki, iniekcje, opatrunki, przygotowanie do zabiegu, zestawy zabiegowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, iniekcje, zestawy zabiegowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, hemostatyki, iniekcje, opatrunki, przygotowanie do zabiegu, zestawy zabiegowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, opatrunki, zestawy zabiegowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 – drobne oprzyrządowanie zabiegowe, dreny, hemostatyki, iniekcje, opatrunki, przygotowanie do zabiegu, zestawy zabiegowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr I – Elektrody i żele. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr II – Drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr III – Pojemniki na igły i wycinki histopatologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr IV – Wkłady do ssaków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr V– Ciśnieniomierze i akcesoria wymienne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr VI – Elektrody defibrylacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr VII – Elektrody neutralne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr VIII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr VIII – Elektrody stymulacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr IX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr IX – Układ oddechowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr X
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr X– Drobne akcesoria medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr XI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr XI– Akcesoria do spirometrii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)