Dostawa sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu pt. ,,Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno- kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego”.

Publication date 2018-03-16
End date 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Kętrzynie
Miejscowość Kętrzyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532418-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 488000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia serwerowni oraz systemu wirtualizacji wysokiej dostępności (licencja na Starostwo), jego dostawę, instalację oraz uruchomienie i konfigurację serwerów, macierzy, przełącznika, środowiska wirtualizacyjnego oraz szkolenia 2 pracowników Zamawiającego w związku z realizacją projektu ,,Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 6 do SIWZ a pozostałe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowne stanowiące zał. Nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8bbad475-428d-4788-805d-8406e9d26eb9
Biuletyn 532418-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu w Kętrzynie
Regon 51074245100000
Zamawiajacy adres ulica Plac Grunwaldzki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kętrzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 11400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 7517500, 7511690
Zamawiajacy fax 897 512 401
Zamawiajacy email starostwo@starostwo.ketrzyn.pl
Adres strony url http://www.starostwo.ketrzyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych dla projektu z zakresu geodezji i kartogra-fii. Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.03.01.00-28-0030/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego działające w imieniu Powiatu Kętrzyńskiego (repr. przez Zarząd Powiatu) w oparciu o pełnomocnictwo z dnia 14.03.2018r. udzielone w trybie art. 15 ust. 2 ustawy Pzp
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, Pl. Grunwaldzki 1, w Biurze Obsługi Interesantów (pok. 14)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu pt. ,,Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno- kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego”.
Numer referencyjny CUW.PK.343.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia serwerowni oraz systemu wirtualizacji wysokiej dostępności (licencja na Starostwo), jego dostawę, instalację oraz uruchomienie i konfigurację serwerów, macierzy, przełącznika, środowiska wirtualizacyjnego oraz szkolenia 2 pracowników Zamawiającego w związku z realizacją projektu ,,Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 6 do SIWZ a pozostałe warunki realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowne stanowiące zał. Nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 84
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA - dysponował personelem skierowanym przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: min. 1 osobą, posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie: w zakresie instalacji i konfiguracji środowiska serwerowego, macierzowego oraz wirtualizacyjnego, oraz wiedzę: w zakresie oferowanych rozwiązań do wirtualizacji oraz systemów operacyjnych potwierdzoną certyfikatami lub innymi równoważnymi dokumentami wydanymi przez producentów oferowanych rozwiązań. - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. 2 dostawy polegające na dostawie sprzętu serwerowego, macierzy oraz konfiguracji środowiska wirtualizacyjnego, przy czym wartość każdej z dostaw nie może być mniejsza niż 200.000 złotych brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; w/g zał. nr 8 do SIWZ. - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; w/g zał. nr 9 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokument producenta potwierdzający kompatybilność serwera z zaoferowanym systemem operacyjnym
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego wg zał. nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowo-asortymentowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego wg zał. nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenia z art. 25a ust. 1 Pzp potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postę-powaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału (wymienione w rozdz. VII ust. 1 SIWZ) – wg zał. nr 3 i nr 4 do SIWZ; 4) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – wg zał. nr 4a do SIWZ (jeśli dotyczy); 5) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentacji Wykonawcy - podpisania oferty, 6) dokument, o którym mowa w rozdz. IX ust. 3 pkt 2-5 SIWZ dotyczący wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości 12.000 zł. 2. Wadium winno być skutecznie wniesione w terminie nie późniejszym aniżeli termin wskazany na złożenie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: 10 1160 2202 0000 0000 6192 5327 (konto Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn) z dopiskiem: „Dostawa sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu pt. ,,Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno- kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego” (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy), a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się termin wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający ewentualny późniejszy zwrot. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i wskazywać tytuł postępowania, którego wadium dotyczy oraz numery pakietów dla których jest składane. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy; Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających oko-liczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w §2 niniejszej umowy, w szczególności: 1) zmiany sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy – dopuszczalna jest zmiana umowy stosownie do zakresu zaistniałych okoliczności, 2) zmiany stawki podatku VAT – dopuszczalna jest zmiana umowy stosownie do zakresu zmian ustawowych (zwiększenie lub zmniejszenie) przy czym wartości netto z oferty Wykonawcy pozostaną bez zmian, a kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy, zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów z uwzględnieniem stopnia wykonania zamówienia. W takim przypadku Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne, w tym określać wpływ zmiany stawki VAT na koszty związane z wykonaniem umowy, w szczególności z wyspecyfikowaniem wszystkich tych kosztów, na które ta zmiana miała wpływ, w którym zostanie wskazana wartość, o jaką powinna wzrosnąć wartość wynagrodzenia w związku ze zmianami opisanych wyżej wartości oraz jaki te zmiany miały wpływ na zakładany zysk. Strony zgodnie oświadczają, iż Zamawiający uprawniony jest do żądania dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę do złożonej kalkulacji przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających prawdziwość przedstawionych danych oraz składania zastrzeżeń do złożonych dokumentów, żądania wprowadzenia zmian do przedstawionej kalkulacji uwzględniających zastrzeżenia Zamawiającego, 3) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia i zmiany terminu realizacji – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie stosownym do wykazanych przez Wykonawcę a zaakceptowanych przez Zamawiającego zdarzeń, 4) zastosowania, odmiennych niż przyjęte w ofercie, technologii lub urządzeń podyktowane będzie postępem technologicznym – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie stosowanym do uzgodnionych przez Wykonawcę z Zamawiającym, korzystna dla Zamawiającego, w szczególności ze względów na: a) poprawę parametrów technicznych z punktu widzenia uwarunkowań związanych z realizacją zamówienia, b) aktualizację rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów 5) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: a) udokumentowane i istotne dla realizacji przedsięwzięcia działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), uniemożliwiające wykonanie konkretnych robót w określonym pierwotnie terminie – dopuszczalna jest zmiana umowy maksymalnie o czas trwania tej okoliczności, b) konieczność uzyskania dodatkowych decyzji, zezwoleń lub uzgodnień, powodującej wstrzymanie realizacji umowy, i związane w tym:  opóźnienia w uzyskaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub w wykonaniu innych czynności przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności za które wykonawca ponosi odpowiedzialność z zastrzeżeniem, że opóźnienie to przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w akty powinny zostać wydane,  odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn nie za-winionych przez Wykonawcę, - dopuszczalna jest zmiana umowy o czas niezbędny do uzyskania w/w dokumentów, c) realizację w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub podobnych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia) - dopuszczalna jest zmiana umowy o czas niezbędny do wykonania w/w prac, d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy, którejkolwiek ze stron - dopuszczalna jest zmiana umowy o czas trwania tych okoliczności, e) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiające-mu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy - dopuszczalna jest zmiana umowy o czas trwania tych okoliczności. 3. W sytuacji, gdy zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę, koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian podpisanych przez strony oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Pamięć operacyjna serwera
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Dyski twarde serwera
Znaczenie 12,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 3,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)