Sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych w Oddziałach Regionalnych AMW wymienionych w SIWZ

Publication date 2018-03-19
End date 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533386-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 395120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.1-1.7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d99fddad-f978-4f83-83b6-8493b9cea3eb
Biuletyn 533386-N-2018
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego
Regon 112639460000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 26 A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3149700
Zamawiajacy fax 22 3149900
Zamawiajacy email kancelaria@amw.com.pl
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Nowowiejska 26a, 00-911 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych w Oddziałach Regionalnych AMW wymienionych w SIWZ
Numer referencyjny BP-DZP.7720.5.2018/12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.1-1.7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Szczegóły dotyczące terminu, o którym mowa w II.8) Ogłoszenia: Termin realizacji dla części nr 1, 2, 3, 5, 7 wynosi do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego, dla części nr 4 - do 30 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego, dla części nr 6 - do 20 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z paragrafem 9 ust. 2 i 3 IPU: "2. Umowa może być zmieniona wyłącznie w niżej określonych przypadkach: a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności niedostępności wyposażenia wykazanego w ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku wyposażenia; b) Zmiany, o których mowa w pkt a) powyżej, mogą być podstawą zwiększenia wynagrodzenia wyłącznie w przypadku, w którym wykonawca udowodni, iż ceny materiałów lub urządzeń zastępujących wycofane z produkcji lub rynku są wyższe od proponowanych w ofercie o co najmniej 10 %. Wzrost wynagrodzenia może zostać wówczas ustalony o nie więcej niż 10 % różnicy w cenie. c) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: - wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (o okres wstrzymania realizacji umowy). 3. Zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności."
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa OR w POZNANIU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 1.1 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 1 – 105 kompletów (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej dla OR w POZNANIU.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa OR w ZIELONEJ GÓRZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.2 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2 – 162 sztuk kołder antyalergicznych, 162 sztuk poduszek antyalergicznych, 12 sztuk koców i 324 komplety (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej dla OR w ZIELONEJ GÓRZE.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa OR w BYDGOSZCZY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.3 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 3 – 700 sztuk prześcieradeł, 700 sztuk poszew, 700 sztuk poszewek, 250 sztuk koców dla OR w BYDGOSZCZY.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa OR w LUBLINIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania: do 30 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.4 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 4 – 470 poszewek, 370 poszw, 420 prześcieradeł, 47 poduszek, 49 koców i 22 worki na brudną bieliznę dla OR w LUBLINIE.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa OR w WARSZAWIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.5 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 5 – 470 sztuk kompletów (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej, 13 sztuk prześcieradeł z gumką, 277 sztuk poduszek i 457 sztuk kołder dla OR w WARSZAWIE.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa OR w OLSZTYNIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania: do 20 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.6 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 6 – 230 kompletów (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej, 150 sztuk poduszek, 150 sztuk kołder i 230 sztuk koców dla OR w OLSZTYNIE.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa OR w SZCZECINIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe termin wykonania: do 21 dni od daty akceptacji wzorów przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej do internatów i kwater internatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1, 1.7 do SIWZ. CZĘŚĆ NR 7 – 200 kompletów (poszwa, poszewka, prześcieradło) bielizny pościelowej, 300 sztuk narzut, 500 sztuk ręczników hotelowych 50x100cm i 500 sztuk ręczników hotelowych 70x140 cm dla OR w SZCZECINIE.
  

Criterion

Kryteria ilość kolorów poszw i poszewek
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria ilość wzorów poszw i poszewek
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)