| GuidZP400 |
53cca3a3-aec5-4514-987f-de089886664c
|
| Biuletyn |
532969-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Piotrkowski
|
| Regon |
59064841600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dąbrowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Piotrków Trybunalski
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
97300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
44 732 88 00
|
| Zamawiajacy fax |
44 732 88 03
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@powiat-piotrkowski.pl
|
| Adres strony url |
www.powiat-piotrkowski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-piotrkowski.bip.net.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016r., poz. 1113 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Dąbrowskiego 7
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dzierżawa dziewięciu urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych w budynkach Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim
|
| Numer referencyjny |
IM.272.14.2018.AZ
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dziewięciu jednakowych (z zastrzeżeniem w tabeli nr 1) urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych, cyfrowych (kserokopiarka, drukarka, skaner), zwanych dalej urządzeniami, dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, lokalizacja urządzeń oraz okres dzierżawy zostały zawarte w Załączniku nr 7 do SIWZ /Specyfikacji technicznej urządzeń/.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30120000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
4.1 Wymagany termin dostawy, instalacji urządzeń i przeszkolenia personelu Zamawiającego nie później niż:
• 30 kwiecień 2018 rok – dla urządzeń poz. 1-3 wg tabeli nr 1
• 17 grudzień 2018 rok – dla urządzeń poz. 4-9 wg tabeli nr 1
4.2 Okres obowiązywania umowy – 30.04.2018 r. – 17.12.2021 r.
4.3 Okres dzierżawy urządzeń w poszczególnych lokalizacjach określa Tabela nr 1.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje: co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem serwis minimum 3 sztuk urządzeń drukujących w jednym zamówieniu, świadczone w sposób ciągły przez okres minimum jednego roku (pełne 12 miesięcy) o wartości rocznej nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, każda (wraz z załączeniem dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie)
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
7.1.1 Wykaz, co najmniej 2 usług obejmujących swoim zakresem serwis minimum 3 sztuk urządzeń drukujących w jednym zamówieniu, świadczone w sposób ciągły przez okres minimum jednego roku (pełne 12 miesięcy) (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości rocznej nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
7.3.1 Aktualne foldery, opisy techniczne, fotografie, karty charakterystyki lub karty techniczne lub instrukcjie obsługi lub foldery/ulotki informacyjne, dane katalogowe jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanych urządzeń, wymagane i określone przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej urządzeń, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium.
9.1.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 28.03.2018 r. do godz. 10:00 w następującej wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
9.1.2 Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BANK BGŻ BNP PARIBAS S.A. w Warszawie Oddział w Piotrkowie Tryb. nr rachunku: 38 1600 1462 1016 7913 3000 0026 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: WYKONANIE ZADANIA PN.: „Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych….”
9.1.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9.1.4 Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Wydziału Inwestycji i Mienia Powiatu Starostwa Powiatowego/ul. Sienkiewicza 16A do pokoju nr 318, III p./ przed terminem składania ofert/.
9.1.5 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
9.1.6 Zwrot wadium nastąpi na warunkach i w trybie przewidzianym w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
15.5 Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-28T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|