Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego przedszkola zlokalizowanego w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego przedszkola w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim”

Publication date 2018-03-19
End date 2018-03-27 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Miejscowość Ostrów Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533179-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego przedszkola zlokalizowanego w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego przedszkola w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim”.
I. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6,
2. Rzut rozmieszczenia wyposażenia – załącznik nr 7,
3. Wyposażenie ruchome branża architektura – załącznik nr 8,
4. Elementy wyposażenia kuchni wraz z zapleczem – załącznik nr 9,
5. Elementy wyposażenia – mała motoryka – załącznik nr 10.

II. Miejsce dostawy i montażu: Pomieszczenia nowego przedszkola przy ul. Olsztyńskiej 1 (rejon ul. Kujawskiej) w Ostrowie Wielkopolskim.

III. Inne wymagania i uwagi:
1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego (z zastrzeżeniem, że gwarancji nie podlegają elementy małej motoryki).
UWAGA: okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.

UWAGA!
Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c87196c6-4f94-483e-ac8c-73bd98d6c790
Biuletyn 533179-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Regon 63197600000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Ostrów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 63400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 062 5822400, 7366241
Zamawiajacy fax 625 918 206
Zamawiajacy email radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Adres strony url www.umostrow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 302 (III piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego przedszkola zlokalizowanego w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego przedszkola w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim”
Numer referencyjny WRM.RZP.271.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń nowego przedszkola zlokalizowanego w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego przedszkola w rejonie ul. Kujawskiej w Ostrowie Wielkopolskim”. I. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6, 2. Rzut rozmieszczenia wyposażenia – załącznik nr 7, 3. Wyposażenie ruchome branża architektura – załącznik nr 8, 4. Elementy wyposażenia kuchni wraz z zapleczem – załącznik nr 9, 5. Elementy wyposażenia – mała motoryka – załącznik nr 10. II. Miejsce dostawy i montażu: Pomieszczenia nowego przedszkola przy ul. Olsztyńskiej 1 (rejon ul. Kujawskiej) w Ostrowie Wielkopolskim. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego (z zastrzeżeniem, że gwarancji nie podlegają elementy małej motoryki). UWAGA: okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione I. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 4). II. DOKUMENT SKŁADANY PO OPUBLIKOWANIU INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmian warunków umowy w związku z zawarciem oraz zmianami umowy związanej z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych, 2) zmian warunków umowy w związku ze zmianą uchwały budżetowej, 3) zmiany sposobu spełnienia świadczenia – na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów/urządzeń lub pojawienia się na rynku materiałów/urządzeń nowej generacji albo nowych technologii – zmiana sprzętu na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, 4) zmiany parametrów technicznych wyposażenia, dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania będą równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, 5) wydłużenia terminu w związku z przekroczeniem terminu wykonania robót budowlanych przez generalnego wykonawcę na przedmiotowym obiekcie przedszkola, 6) wydłużenia terminu w związku ze zmianami w dokumentacji projektowej wprowadzonych przez zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. Warunkiem dokonania ww. zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Pozostałe zmiany: zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu, osób do kontaktu itp.
IV 4 4 data 2018-03-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)