Sprzedaż i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, kapsułek aptecznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 , z podziałem na pakiety

Publication date 2018-03-19
End date 2018-03-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Skrobia i produkty skrobiowe,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532891-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 336900003, 331411104, 336611002, 331411128, 336621009, 336925002, 156200000, 336515209, 244925004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sprzedaż i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, kapsułek aptecznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 , z podziałem na pakiety z czego:
pakiet 1 - przezroczysta biomatryca- obejmuje 1 pozycję asortymentową w trzech rozmiarach,
pakiet 2 - opatrunki p=bakteryjne - obejmuje 2 pozycje asortymentowe,
pakiet 3 - sterylny żel znieczulający do cewnikowania - obejmuje 1 pozycję asortymentową w dwóch rozmiarach,
pakiet 4 - opatrunki, roztwory - obejmuje 6 pozycji asortymentowych,
pakiet 5 - opatrunki - obejmuje 4 pozycje asortymentowe,
pakiet 6 - plaster - obejmuje 1 pozycję asortymentową,
pakiet 7 - gaza bawełniana - obejmuje 1 pozycję asortymentową,
pakiet 8 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową,
pakiet 9 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową,
pakiet 10 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową,
pakiet 11 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową,
pakiet 12 - płyny - obejmuje 1 pozycję asortymentową,
pakiet 13 - kapsułki apteczne - obejmuje 3 pozycje asortymentowe,
pakiet 14 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową,
pakiet 15 - płyny - obejmuje 1 pozycję asortymentową,
pakiet 16 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, szczegółowo określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV: określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV: 33.69.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.66.11.00-2,33.66.21.00-9, 33.69.25.00-2,
15.62.00.00-0, 33.65.15.20-9, 24.49.25.00-4. Zamówienie poniżej 221 tysięcy euro

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5ce78ee2-42a9-4014-985f-43f916eba3ea
Biuletyn 532891-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
Regon 67763600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parzęczewska
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Zgierz
Zamawiajacy kod pocztowy 95100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 7144332, 7144505
Zamawiajacy fax 427 144 530
Zamawiajacy email zamowienia@wss.zgierz.pl.
Adres strony url www.szpital.zgierz.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.zgierz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.zgierz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta przesłana za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej lub złożona osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 2)
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, kapsułek aptecznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 , z podziałem na pakiety
Numer referencyjny PN/XVII/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sprzedaż i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, kapsułek aptecznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 , z podziałem na pakiety z czego: pakiet 1 - przezroczysta biomatryca- obejmuje 1 pozycję asortymentową w trzech rozmiarach, pakiet 2 - opatrunki p=bakteryjne - obejmuje 2 pozycje asortymentowe, pakiet 3 - sterylny żel znieczulający do cewnikowania - obejmuje 1 pozycję asortymentową w dwóch rozmiarach, pakiet 4 - opatrunki, roztwory - obejmuje 6 pozycji asortymentowych, pakiet 5 - opatrunki - obejmuje 4 pozycje asortymentowe, pakiet 6 - plaster - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 7 - gaza bawełniana - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 8 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 9 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 10 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 11 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 12 - płyny - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 13 - kapsułki apteczne - obejmuje 3 pozycje asortymentowe, pakiet 14 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 15 - płyny - obejmuje 1 pozycję asortymentową, pakiet 16 - leki - obejmuje 1 pozycję asortymentową, szczegółowo określone w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV: określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami CPV: 33.69.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.66.11.00-2,33.66.21.00-9, 33.69.25.00-2, 15.62.00.00-0, 33.65.15.20-9, 24.49.25.00-4. Zamówienie poniżej 221 tysięcy euro
Cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Oferta może obejmować jeden pakiet, więcej niż jeden lub wszystkie pakiety. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP. 7. Zamawiający zastosuje procedurę , określoną w art. 24aa ustawy Pzp. Zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 9. Informacje związane z wymaganiami określonymi w art. 29 ust. 4: Nie określa. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień, o którym mowa w pkt. 2.1.2. lit. a) SIWZ, jeżeli: a) przedłoży zezwolenie na prowadzenie sprzedaży produktów farmaceutycznych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001r. (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) (dotyczy pakietów od 8 do 16).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa powyższego warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 4.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1. SIWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.3. Dokument, o których mowa w pkt 4.2. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.3. SIWZ stosuje się. 4.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4.6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 PZP wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-14 oraz 16-20 ustawy PZP lub art. 24 ust. 5 ustawy PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4.7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 PZP. 4.8. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4.9. Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 4.A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp: a) Zezwolenie na prowadzenie sprzedaży produktów farmaceutycznych zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001r. (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) – zgodnie z pkt. 2.2. a) SIWZ (dotyczy pakietów od 8 do 16)
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 5.1. Do oferty wykonawca dołącza: a) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 3 do SIWZ. b) Wypełnione oświadczenie o spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. d) katalogi, karty danych technicznych zaoferowanego produktu w języku polskim zawierające w opisie wszystkie wymagane dane z opisu w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – dotyczy pakietu od 1 do 7. Na każdym dokumencie należy opisać, którego pakietu i której pozycji dotyczy. e) próbki zaoferowanego asortymentu, celem przetestowania oraz sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia określonego w „Formularzu cenowym – w ilościach podanych w „Formularzu cenowym” – dotyczy pakietu 2, 5 i 6. Przekazane przez Wykonawcę nieodpłatnie próbki do przetestowania nie będą podlegały zwrotowi. Do próbek Wykonawca dołączy wykaz asortymentu z określeniem której pozycji i pakietu dotyczą. UWAGA! Nie należy łączyć pudełka z próbkami z kopertą w której znajduje się oferta. Pudełko z próbkami winno być opatrzone napisem : „próbki do przetargu nieograniczonego na dostawę leków, opatrunków … - PN/XVII/2018, i dostarczone do dnia 30.03.2018 roku godz. 11.45 tj. terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 3 powyżej. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 3 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 3 lit. a), wprowadzenie zmian aneksem, zgodnie z ust. 5-7 powyżej, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego wskazania zmian i wyliczenia wpływu zmian, o jakich mowa w ust. 3, na koszty wykonania zamówienia.,wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy jednak niż 30 dniowy od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez Zamawiającego. W przypadku, gdyby realizacja umowy po zmianie cen była nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą ceny dotychczasowe, za wyjątkiem cen wynikających ze wzrostu stawek podatku VAT). 9. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu wyrobu stanowiącego przedmiot zamówienia, pojawienia się na rynku ulepszonej formy produktu leczniczego, bądź braku wyrobu z innych przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 24 h, powiadomić na piśmie Zamawiającego, podając przyczynę braku wyrobu wraz z informacją o wszystkich odpowiednikach brakującego wyrobu występujących w obrocie oraz zobowiązany jest zaproponować Zamawiającemu dostarczanie odpowiednika brakującego wyrobu po cenie nie wyższej od ceny podanej w ofercie. Odpowiednik brakującego wyrobu musi posiadać takie same parametry oraz co najmniej taką samą jakość co wyrób zastępowany. b) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. c) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. d) zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 6 ust. 3 Umowy. e) zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego produktu innej niż wskazana w załączniku do umowy opakowania, dawki lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody przez Kierownika Apteki Szpitalnej, na czas ustalony z Kierownikiem Apteki Szpitalnej, jeżeli zmiana ta będzie wprowadzona na czas dłuższy niż 30 dni (W przypadku zmiany wielkości opakowania, dawki lub postaci, w okresie krótszym niż 30 dni, w sytuacji gdy zmiana taka będzie spowodowana zmianami u producenta danego produktu lub inna pilną i zasadną sytuacją, strony dopuszczają wprowadzenie takiej zmiany, bez konieczności podpisywania aneksu jednakże na pisemny wniosek Kierownika Apteki lub po uzyskaniu pisemnej zgody Kierownika Apteki Szpitalnej). f) wprowadzenia w miejsce produktu wskazanego w załączniku nr 1 do Umowy odpowiednika chemicznego tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany produkt, w wypadku gdy będzie to uzasadnione: - potrzebami terapeutycznymi; lub - brakiem produktu w „oryginalnym” opakowaniu, dawce lub postaci, lub - zmianami na listach refundacyjnych, lub - zmianą produktu farmaceutycznego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej. g) zmiany ilości poszczególnych pozycji w pakietach przy zachowaniu maksymalnej wartości umowy bez zmian w sytuacji gdy: - nastąpi zmiana w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź; - wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń zdrowotnych, bądź; - w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienie poziomu/jakości świadczeń wykonywanych przez Zamawiającego, bądź; - w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną wprowadzenia na rynek nowego, tańszego zamiennika produktu farmaceutycznego. Wówczas Zamawiający ma prawo zażądać zmiany zaproponowanego w ofercie produktu farmaceutycznego na nowy, tańszy zamiennik, a w przypadku odmowy Wykonawcy Zamawiający ma prawo wypowiedzieć umowę z zachowaniem 2-miesięcznego okresu wypowiedzenia. h) zaistnienia jednej z okoliczności określonej w art. 144 ust. 1 pkt od 2) do 6) Pzp. 10. Wykonawca oświadcza, że w cenie Towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3 lit b i c powyżej. 11. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 9, pkt. a) - h) dokonywane są w drodze aneksu do Umowy. 12. Warunkiem dokonania zmiany Umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do Umowy. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowiązania wynikającego z Umowy (§ 4 ust. 2 Umowy). W takim przypadku ogólna maksymalna cena brutto Umowy nie może ulec zmianie, chyba że niniejsza Umowa stanowi inaczej
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa przezroczysta biomatryca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 1 - obejmuje 1 pozycję asortymentową w trzech rozmiarach. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa opatrunki p-bakteryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 2 - obejmuje 2 pozycje asortymentowe. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sterylny żel znieczulający do cewnikowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33661100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 3 - obejmuje 1 pozycję asortymentową w dwóch rozmiarach. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa opatrunki, roztwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 4 - obejmuje 6 pozycji asortymentowych. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 5 - obejmuje 4 pozycje asortymentowe. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa plaster
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 6 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa gaza bawełniana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 7 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 8 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33662100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 9 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 10 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 11 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa płyny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692500-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 12 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa kapsułki apteczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15620000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 13 - obejmuje 3 pozycje asortymentowe. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33651520-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 14 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa płyny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24492500-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 15 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet 16 - obejmuje 1 pozycję asortymentową. Szacunkowy wykaz dostaw na czas obowiązywania umowy zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  

Criterion

Kryteria termin dostaw
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania obowiązku reklamacyjnego
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)