Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Publication date 2018-03-19
End date 2018-03-27 00:00:00
Instytucja Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532854-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i urządzeń wielofunkcyjnych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a oraz Załącznik 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6cb7286-b770-4037-b856-cd29f490d5b4
Biuletyn 532854-N-2018
Zamawiajacy nazwa Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Regon 51426500000
Zamawiajacy adres ulica Aleja IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 421 534
Zamawiajacy fax 413 421 834
Zamawiajacy email zo27@kielce.uw.gov.pl
Adres strony url www.kielce.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kielce.uw.gov.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek A, pokój 332
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer referencyjny AG-I.272.1.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a oraz Załącznik 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie do dnia 10 grudnia 2018 r. lub do wyczerpania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w niniejszym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. Wymienione wyżej oświadczenie winno być złożone w oryginale, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Brak wykazania braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ Dokument o którym mowa w ust. 3 pkt 2 Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej: www.kielce.uw.gov.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie są zobowiązani złożyć powyższy dokument wystawiony z osobna dla każdego ze wspólników oraz wystawiony na spółkę w przypadku, gdy spółka zatrudnia pracowników.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych maszyn/urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do złożenia odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej, że materiały te nie są regenerowane, oraz zawierającej w szczególności nazwę producenta, wydajność, symbol materiału i zapis potwierdzający zgodność z kolumną B Formularza cenowego (Załącznika nr 3 do SIWZ), dla każdego materiału równoważnego. 2) Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 dla każdego producenta materiałów równoważnych. Każdy dokument powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego", którego dotyczy. UWAGA: Wykonawcy oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne (wyprodukowane przez producentów poszczególnych urządzeń) nie będą wzywani do złożenia w/w dokumentacji.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w SIWZ. 2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę w piśmie dot. wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 4. Postanowienia umowy zawarto w „Projekcie umowy”, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) zmiany stawki VAT, b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ k.c., c) wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy (siła wyższa, wypadek, w którym zostanie zniszczony przedmiot umowy, itp.) – w takiej sytuacji strony mogą zmienić termin wykonania umowy, 2. Zmiana umowy nastąpi na wniosek jednej ze stron w terminie 5 dni od powzięcia wiedzy o przyczynie zmiany. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2018-03-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” opracowanym przez Zamawiającego, poprzez jego czytelne wypełnienie w języku polskim na maszynie, komputerze lub ręcznie i dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin pojedynczej dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)