| GuidZP400 |
d6cb7286-b770-4037-b856-cd29f490d5b4
|
| Biuletyn |
532854-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
|
| Regon |
51426500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Aleja IX Wieków Kielc
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
25516
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
413 421 534
|
| Zamawiajacy fax |
413 421 834
|
| Zamawiajacy email |
zo27@kielce.uw.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.kielce.uw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kielce.uw.gov.pl
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Biuro Administracyjno-Gospodarcze, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek A, pokój 332
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
|
| Numer referencyjny |
AG-I.272.1.3.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i urządzeń wielofunkcyjnych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a oraz Załącznik 1b do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-10T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie do dnia 10 grudnia 2018 r. lub do wyczerpania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. – wg wzoru określonego w Załączniku
nr 4 do SIWZ.
Informacje zawarte w niniejszym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej.
Wymienione wyżej oświadczenie winno być złożone w oryginale, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Brak wykazania braku podstaw do wykluczenia w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ
Dokument o którym mowa w ust. 3 pkt 2 Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej: www.kielce.uw.gov.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga:
W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie są zobowiązani złożyć powyższy dokument wystawiony z osobna dla każdego ze wspólników oraz wystawiony na spółkę w przypadku, gdy spółka zatrudnia pracowników.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producentów
nie będących producentami poszczególnych maszyn/urządzeń Wykonawca zobowiązany jest
do złożenia odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej, że materiały te nie są regenerowane, oraz zawierającej w szczególności nazwę producenta, wydajność, symbol materiału i zapis potwierdzający zgodność z kolumną B Formularza cenowego (Załącznika nr 3 do SIWZ), dla każdego materiału równoważnego.
2) Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 dla każdego producenta materiałów równoważnych.
Każdy dokument powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego", którego dotyczy.
UWAGA:
Wykonawcy oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne (wyprodukowane przez producentów poszczególnych urządzeń) nie będą wzywani do złożenia w/w dokumentacji.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania
się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w SIWZ.
2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę w piśmie dot. wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
4. Postanowienia umowy zawarto w „Projekcie umowy”, który stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej
z okoliczności wymienionych poniżej:
a) zmiany stawki VAT,
b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ k.c.,
c) wystąpienia nadzwyczajnej zmiany okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy (siła wyższa, wypadek, w którym zostanie zniszczony przedmiot umowy, itp.) – w takiej sytuacji strony mogą zmienić termin wykonania umowy,
2. Zmiana umowy nastąpi na wniosek jednej ze stron w terminie 5 dni od powzięcia wiedzy o przyczynie zmiany.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-27T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” opracowanym przez Zamawiającego, poprzez jego czytelne wypełnienie w języku polskim na maszynie, komputerze lub ręcznie i dołączyć wymagane w SIWZ dokumenty.
|
| IV 4 5 okres |
30
|