Dostawa odbiorników sygnałów alarmowych

Publication date 2018-03-19
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533084-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323442008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2018 – 2019 odbiorników sygnałów alarmowych KF w ukompletowaniu zgodnym z wymaganiami zamawiającego w ilości: w 2018 roku – 30 kpl., w 2019 roku – 31 kpl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07a8f1cb-3580-4122-aaec-3ad1df3364a2
Biuletyn 533084-N-2018
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.3rblog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.3rblog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, Ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kncelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odbiorników sygnałów alarmowych
Numer referencyjny 41/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2018 – 2019 odbiorników sygnałów alarmowych KF w ukompletowaniu zgodnym z wymaganiami zamawiającego w ilości: w 2018 roku – 30 kpl., w 2019 roku – 31 kpl.
Cpv glowny przedmiot 32344200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Realizacja dostawy będącej przedmiotem zamówienia w roku 2019 nastąpi tylko i wyłącznie w przypadku ziszczenia się warunku zawieszającego, którym jest w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia w roku 2019 ujęcie przedmiotu zamówienia na ten rok kalendarzowy w planie finansowym Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych - do wysokości środków finansowych znajdujących pokrycie w tym planie, na co zamawiający nie ma żadnego wpływu, a które to zdarzenia mają charakter przyszły i niepewny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia w 2018 roku – 30 kpl. oraz w 2019 roku – 31 kpl. odbiorników sygnałów alarmowych KF w ukompletowaniu zgodnym z wykazem ukompletowania jednego kpl. odbiornika KF zamieszczonym w dokumentacji postępowania. W zakresie odbiorników sygnałów alarmowych - zamawiający wymaga dostarczenia odbiorników sygnałów alarmowych KF ALINCO DX-R8E lub równoważnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku, realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy/-cow dokument o którym mowa powyżej wykonawca zobowiązany będzie złożyć dla każdego z podwykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wykonawcy oferującym produkt równoważny (dotyczy wyłącznie odbiornika sygnałów alarmowych KF) będzie ciążył obowiązek wykazania, że oferowany produkt równoważny (tj. odbiornik sygnałów alarmowych KF) spełnia wymagania techniczne minimalne - określone dokumentacji zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż w powyższej sytuacji będzie mógł weryfikować spełnianie przez oferowany odbiornik równoważny wymaganych parametrów żądając od wykonawcy dodatkowych (oprócz oświadczenia) dokumentów, określonych w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, potwierdzających że oferowany przez niego przedmiot zamówienia (odbiornik sygnałów alarmowych KF) spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy przedmiotu umowy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas nie dłuższy niż okres, w którym z powodu wystąpienia siły wyższej nie można było zrealizować umowy, bądź jej części: dla celów wykonania niniejszej umowy przyjmuje się, że siłę wyższą stanowią między innymi powódź, pożar i huragan, inne klęski żywiołowe, zmiana przepisów prawnych, strajki, wojna, zamieszki, działania władz państwowych bądź samorządowych, działania o charakterze terrorystycznym; 3) zmiany terminów, o których mowa w umowie – w przypadku, gdy ich dotrzymanie nie jest możliwe z przyczyn dotyczących Zamawiającego bądź Odbiorcy – o okres nie dłuższy niż okres trwania przyczyny, o której mowa powyżej; 4) przedłużenia terminu wykonania umowy – o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO; 5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT, minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinnej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami, 6) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą; 7) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy; 8) zmiany przedmiotu umowy, na przedmiot umowy o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nowego nie przekroczy cen jednostkowych netto określonych umową a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 9) zmiany przedmiotu umowy - gdy którykolwiek przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że przedmiot umowy zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego, spełniał będzie wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy, a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 10) zmniejszenia ilości określonych w § 1 ust. 1 lit. a umowy – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych; 11) odstąpienie od wymogu znakowania kodem kreskowym – w każdym czasie na wniosek COL lub Gestora SpW, 2. Zamawiający może w porozumieniu z Wykonawcą dokonać zmiany § 11 ust. 5 umowy, poprzez jego wykreślenie, bądź zmianę terminu odstąpienia na nie dłuższy niż 28.12.2018 r. i/lub 27.12.2019 r., gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych, bądź będzie niezbędne do przedłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w niniejszym paragrafie. W przypadku, gdy odstąpienie miałoby nastąpić z dniem 28.12.2018 r i/lub 27.12.2019 r., strony ustalą godzinę z jaką owo odstąpienie nastąpi. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w formie stosownego aneksu, w przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w niniejszej umowie, a także w przypadku konieczności wprowadzenia zmian nieistotnych.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)