DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WG CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: DOSTAWA ZAMRAŻARKI DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MOLEKULARNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ II: DOSTAWA CZAJNIKÓW (4SZT.) DLA KATEDRY ZOOLOGII BEZKRĘGOWCÓW I PARAZYTOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ III: DOSTAWA CZAJNIKA I MIKROFALÓWKI DLA WYDZIAŁU OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IV: DOSTAWA CZAJNIKÓW (3 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ V: DOSTAWA CZAJNIKÓW (12 SZT.) DLA ADMINISTRACJI WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO I HISTORYCZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VI: DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA ADMINISTRACJI BUDYNKU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO CZĘŚĆ VII: DOSTAWA CZAJNIKÓW (10 SZT.) DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VIII: DOSTAWA KUCHENEK (5 SZT,) DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 1 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IX: DOSTAWA KUCHENEK (3 SZT.), ODKURZACZA I PRALKI DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 2 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, C

Publication date 2018-03-20
End date 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533574-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 397100002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39710000-2 (elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego).
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD zwanego dalej „sprzętem” w XI częściach dla Uniwersytetu Gdańskiego:
1) Część I: dostawa zamrażarki (1 szt.),
2) Część II: dostawa czajników (4szt.),
3) Część III: dostawa czajnika (1 szt.) i mikrofalówki (1 szt.),
4) Część IV: dostawa czajników (3 szt.),
5) Część V: dostawa czajników (12 szt.),
6) Część VI: dostawa czajników (2 szt.),
7) Część VII: dostawa czajników (10 szt.),
8) Część VIII: dostawa kuchenek (5 szt,),
9) Część IX: dostawa kuchenek (3 szt.), odkurzacza (1 szt.) i pralki (1 szt.),
10) Część X: dostawa czajników (2 szt.),
11) Część XI: dostawa czajników (5 szt.).
3. Miejsca dostawy:
1) Część I: Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, pok. 314,
2) Część II: Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 59, 80-308, pok. C/517,
3) Część III: Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego, al. M. Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia, pok. 203,
4) Część IV: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot, pok. 110,
5) Część V: Wydział Historyczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 55, 80-309 Gdańsk, pok. 1.49,
6) Część VI: Wydział Filologiczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 51, 80-309 Gdańsk, pok. 033,
7) Część VII: Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego, ul Wita Stwosza 53, 80-308 Gdańsk, pok. 0.51,
8) Część VIII: Hotel Asystencki nr 1, ul. Polanki 63, 80-306 Gdańsk, recepcja,
9) Część IX: Hotel Asystencki nr 2, ul. Hallera 241, 80-502 Gdańsk, recepcja,
10) Część X: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot, pok. 129.
11) Część XI: Wydział Filologiczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 51, 80-309 Gdańsk, pok. 015.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do SIWZ – odpowiednio do części I-XI.
5. Sprzęt musi:
1) być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, kompletny, gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych,
2) zostać dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji.
3) być oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.).
4) spełniać wszystkie parametry i wymagania opisane w załącznik nr 1b do SIWZ – odpowiednio do części I-XI.
5) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.) posiadać:
a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię;
b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię;
c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię;
- zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie.
6. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na przedmiot zamówienia, co najmniej 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji na sprzęt, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf2837c3-41e6-49fc-8770-3c3a33fac8b2
Biuletyn 533574-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Gdański
Zamawiajacy adres ulica ul. Bażyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 523 23 20
Zamawiajacy fax 58 523 31 10
Zamawiajacy email sekretariatdzp@ug.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ug.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ug.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta wraz z jednolitym dokumentem musi być złożona w nieprzejrzystej zamkniętej kopercie, gwarantującej jej nienaruszenie do dnia otwarcia, oferta ma być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, pok. 115
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WG CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: DOSTAWA ZAMRAŻARKI DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MOLEKULARNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ II: DOSTAWA CZAJNIKÓW (4SZT.) DLA KATEDRY ZOOLOGII BEZKRĘGOWCÓW I PARAZYTOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ III: DOSTAWA CZAJNIKA I MIKROFALÓWKI DLA WYDZIAŁU OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IV: DOSTAWA CZAJNIKÓW (3 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ V: DOSTAWA CZAJNIKÓW (12 SZT.) DLA ADMINISTRACJI WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO I HISTORYCZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VI: DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA ADMINISTRACJI BUDYNKU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO CZĘŚĆ VII: DOSTAWA CZAJNIKÓW (10 SZT.) DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VIII: DOSTAWA KUCHENEK (5 SZT,) DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 1 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IX: DOSTAWA KUCHENEK (3 SZT.), ODKURZACZA I PRALKI DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 2 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ X: DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ XI: DOSTAWA CZAJNIKÓW (5 SZT.) DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.
Numer referencyjny A120-211-13/18/PP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39710000-2 (elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego). 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD zwanego dalej „sprzętem” w XI częściach dla Uniwersytetu Gdańskiego: 1) Część I: dostawa zamrażarki (1 szt.), 2) Część II: dostawa czajników (4szt.), 3) Część III: dostawa czajnika (1 szt.) i mikrofalówki (1 szt.), 4) Część IV: dostawa czajników (3 szt.), 5) Część V: dostawa czajników (12 szt.), 6) Część VI: dostawa czajników (2 szt.), 7) Część VII: dostawa czajników (10 szt.), 8) Część VIII: dostawa kuchenek (5 szt,), 9) Część IX: dostawa kuchenek (3 szt.), odkurzacza (1 szt.) i pralki (1 szt.), 10) Część X: dostawa czajników (2 szt.), 11) Część XI: dostawa czajników (5 szt.). 3. Miejsca dostawy: 1) Część I: Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, pok. 314, 2) Część II: Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 59, 80-308, pok. C/517, 3) Część III: Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego, al. M. Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia, pok. 203, 4) Część IV: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot, pok. 110, 5) Część V: Wydział Historyczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 55, 80-309 Gdańsk, pok. 1.49, 6) Część VI: Wydział Filologiczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 51, 80-309 Gdańsk, pok. 033, 7) Część VII: Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego, ul Wita Stwosza 53, 80-308 Gdańsk, pok. 0.51, 8) Część VIII: Hotel Asystencki nr 1, ul. Polanki 63, 80-306 Gdańsk, recepcja, 9) Część IX: Hotel Asystencki nr 2, ul. Hallera 241, 80-502 Gdańsk, recepcja, 10) Część X: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot, pok. 129. 11) Część XI: Wydział Filologiczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 51, 80-309 Gdańsk, pok. 015. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do SIWZ – odpowiednio do części I-XI. 5. Sprzęt musi: 1) być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, kompletny, gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 2) zostać dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji. 3) być oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.). 4) spełniać wszystkie parametry i wymagania opisane w załącznik nr 1b do SIWZ – odpowiednio do części I-XI. 5) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.) posiadać: a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 6. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na przedmiot zamówienia, co najmniej 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji na sprzęt, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 31
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia dla części I - XI: maksymalnie 31 dni od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV SIWZ– termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - z zastrzeżeniem zapisów art. 26 ust 6 ustawy oraz pkt 16 ppkt 4. 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) dokumenty wymienione w ppkt 1)- 4) składa każdy z Wykonawców. W imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te mogą być złożone przez pełnomocnika, jednakże muszą dotyczyć wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 15. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy: specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu, potwierdzającej spełnianie wymagań zawartych w załączniku nr 1b do SIWZ odpowiednio do części I – XI, (dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta, katalogi producenta, foldery producenta itp.), w formie określonej w pkt 10. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci składają wspólnie wyżej wymieniony dokument.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1) Część I: 80,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100), 2) Część VIII: 180,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100) 3) Część IX: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-13/18/PP – część I, VIII lub IX (wpisać numer części, której dotyczy wadium). Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone w języku polskim przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikające z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 2) zmiany terminu realizacji umowy: a) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia w wyniku zaistnienia siły wyższej, o której mowa § 9, b) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, z przyczyny organizacyjnej leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności w sytuacji gdy nastąpi niemożliwość odbioru sprzętu przez przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 8, z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy, lub z powodu zmiany miejsca dostawy, c) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, w wyniku wystąpienia przyczyn technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, związanych w szczególności z okresowym brakiem dostępności u producenta lub wstrzymaniem produkcji sprzętu, wskazanego w ofercie, poparte oświadczeniem producenta sprzętu, 3) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowane, za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie zaoferowanych sprzętów z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, 4) zmiany Podwykonawcy wskazanego w § 13 ust. 1 lub zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie – w tych sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest wskazać przyczynę, firmę Podwykonawcy i zakres podwykonawstwa, 5) gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 6) zmian, jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy, niezależnie od ich wartości, 7) innych przewidzianych w ustawie. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy, o których mowa w ust. 1 wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Wniosek o wprowadzenie tych zmian musi być złożony na piśmie i uzasadniony przez stronę występującą o zmianę postanowień umowy. 3. Strony ustalają, że w momencie objęcia Zamawiającego wynikającym z przepisów prawa wymogiem przyjmowania faktur wyłącznie w postaci e-faktury, wprowadzony zostanie stosowny aneks dostosowujący postanowienia niniejszej umowy do realizacji ww. obowiązku.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych według części I – XI. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych – oferta zostanie odrzucona. 3. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty. 7. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 8. Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej www.ug.edu.pl od dnia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej. 10. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ, nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza informację na stronie internetowej Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy. 12. Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem tylko w przypadkach określonych w ustawie. 13. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych: Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922) Zamawiający informuje, iż: 1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy, pozyskanych w związku z jego przystąpieniem do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest Uniwersytet Gdański, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, zwany dalej Zamawiającym. 2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązku określonego w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). 3) Wykonawca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 4) Podanie Zamawiającemu danych osobowych Wykonawcy jest dobrowolne, jednakże jest to niezbędne do realizacji celu, o którym mowa w ppkt 2. Rozdział XVII SIWZ: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA ZAMRAŻARKI DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MOLEKULARNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa zamrażarki (1 szt.), Miejsce dostawy: Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, pok. 314,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA CZAJNIKÓW (4SZT.) DLA KATEDRY ZOOLOGII BEZKRĘGOWCÓW I PARAZYTOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa czajników (4szt.), miejsce dostawy: Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 59, 80-308, pok. C/517,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DOSTAWA CZAJNIKA I MIKROFALÓWKI DLA WYDZIAŁU OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa czajnika (1 szt.) i mikrofalówki (1 szt.), miejsce dostawy: Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego, al. M. Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia, pok. 203,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa DOSTAWA CZAJNIKÓW (3 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa czajników (3 szt.), miejsce dostawy: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot, pok. 110,
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa DOSTAWA CZAJNIKÓW (12 SZT.) DLA ADMINISTRACJI WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO I HISTORYCZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa czajników (12 szt.), miejsce dostawy: Wydział Historyczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 55, 80-309 Gdańsk, pok. 1.49,
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA ADMINISTRACJI BUDYNKU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa czajników (2 szt.), miejsce dostawy: Wydział Filologiczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 51, 80-309 Gdańsk, pok. 033,
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa DOSTAWA CZAJNIKÓW (10 SZT.) DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa czajników (10 szt.), miejsce dostawy: Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego, ul Wita Stwosza 53, 80-308 Gdańsk, pok. 0.51,
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa DOSTAWA KUCHENEK (5 SZT,) DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 1 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa kuchenek (5 szt,), miejsce dostawy: Hotel Asystencki nr 1, ul. Polanki 63, 80-306 Gdańsk, recepcja,
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa DOSTAWA KUCHENEK (3 SZT.), ODKURZACZA I PRALKI DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 2 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa kuchenek (3 szt.), odkurzacza (1 szt.) i pralki (1 szt.), miejsce dostawy: Hotel Asystencki nr 2, ul. Hallera 241, 80-502 Gdańsk, recepcja,
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa czajników (2 szt.), miejsce dostawy: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot, pok. 129.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa DOSTAWA CZAJNIKÓW (5 SZT.) DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 31
Zalacznik krotki opis dostawa czajników (5 szt.). miejsce dostawy: Wydział Filologiczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 51, 80-309 Gdańsk, pok. 015.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)