„Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Politechniki Białostockiej”

Publication date 2018-03-20
End date 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532971-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302374508
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Politechniki Białostockiej – wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna) do SIWZ i obejmuje: a) dostawę urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia, c) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami. Zakres zamówienia: tablet graficzny piórkowy - 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4381709-0c3c-4cb3-ab1a-1ada05ab7c26
Biuletyn 532971-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Białostocka
Regon 167200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15351
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon (085) 7469750
Zamawiajacy fax (085) 7469752
Zamawiajacy email zampubl@pb.edu.pl
Adres strony url http://pb.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://pb.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pb.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za posrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub osobiscie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Białostocka, Dział Zamówien Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6, pok. 4, 15-333 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Politechniki Białostockiej”
Numer referencyjny DO-120.262.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Politechniki Białostockiej – wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna) do SIWZ i obejmuje: a) dostawę urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) udzielenie gwarancji na dostarczone urządzenia, c) przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami. Zakres zamówienia: tablet graficzny piórkowy - 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 30237450-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyższej oceniona (uzyska najwyższą ilość punktów wg przyjętych kryteriów wyboru oferty określonych pkt. 14 SIWZ) zostanie wezwany przez Zamawiającego na podst. art. 26 ust. 2 ustawy Pzp do złożenia (w terminie nie krótszym niż 5 dni) dokładnego opisu zaoferowanego sprzętu w odniesieniu do wszystkich parametrów podanych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej – Zał. Nr 2 do SIWZ (opis nie może zawierać sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.”, „nie mniejsze niż”); z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje wykonawca. Ww. dokumenty Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 1 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ pkt 11 SIWZ ppkt 11 lit. c). 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone przez zamawiającego), Wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 (jeśli zostały określone przez Zamawiającego) ustawy. 5) Każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 i 2 (na lub wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ). 6) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - na/wg zał. nr 4 do SIWZ Uwaga: Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami o których mowa w ppkt 2 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanych urządzeń. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmian danych do czynności serwisowych, o których mowa w §7 ust. 4, 4) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria futerały ochronne dopasowane do tabletów
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)