Usługi konserwacji, remontów i usuwania awarii systemów okablowania strukturalnego

Publication date 2018-03-21
End date 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532821-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 727000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji, remontów i usuwania awarii systemów okablowania strukturalnego dla Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. Prace wykonywane będą na terenie miasta Wrocławia w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkach Gminy Wrocław i Powiatu miasta Wrocław. Dostarczone materiały oraz sposób wykonania instalacji musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji przetargowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab1ae855-29d3-42e6-b401-30ec4097bae6
Biuletyn 532821-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 2228736100000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23
Zamawiajacy email przemyslaw.dziewirz@cui.wroclaw.pl, gabriela.nowak-piechota@cui.wroclaw.pl
Adres strony url http://cui.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat, IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Usługi konserwacji, remontów i usuwania awarii systemów okablowania strukturalnego
Numer referencyjny CUI/ZP/PN/12/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji, remontów i usuwania awarii systemów okablowania strukturalnego dla Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. Prace wykonywane będą na terenie miasta Wrocławia w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkach Gminy Wrocław i Powiatu miasta Wrocław. Dostarczone materiały oraz sposób wykonania instalacji musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego. Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji przetargowej.
Cpv glowny przedmiot 72700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, tj. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej trzy umowy, polegające na świadczeniu usług serwisowych systemów okablowania strukturalnego, o wartości co najmniej 100.000 zł netto każda; UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców. UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, z których każda posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w serwisowaniu co najmniej dwóch różnych systemów okablowania strukturalnego. UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt III.1.3)a) ogłoszenia. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz osób, przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia – spełniających wymagania określone w pkt III.1.3)b) ogłoszenia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe informacje znajdują się w dokumentacji przetargowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach: a) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; d) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia. 4.1. Strony dokonają odpowiedniej zmiany postanowień Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4.2. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4.1 ppkt a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych, obowiązujących przepisów. 4.3. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4.1 ppkt b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. 4.4. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4.1 ppkt c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 4.5. Obowiązek wykazania, iż zmiany określone w pkt 4.1 ppkt b) i c) mają bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 4.6. W celu dokonania zmian umowy, o których mowa w pkt 1 ppkt b) i c), Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w tym m.in. kopie umów z pracownikami realizującymi przedmiot zamówienia, dokumenty/deklaracje ZUS: 1) potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia, 2) określające stopień w jakim zmiana, o której mowa w pkt 4.1 ppkt b) i c) wpłynie na wysokość wynagrodzenia. 4.7. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zapisami pkt 4.6 nastąpi od dnia: a) wejścia w życie przepisów uzasadniających zmianę, jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie tych przepisów, lub b) złożenia wniosku przez Wykonawcę, jeżeli wniosek wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu określonego w pkt 4.7 ppkt a). 4.8. Zmiany wynagrodzenia w zakresie określonym w pkt 4.1, dotyczyć mogą jedynie niezrealizowanej części zamówienia. 5. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 6. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy aneksem. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 9. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Prace związane z rozbudową sieci
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Prace obejmujące istniejącą infrastrukturę sieci LAN
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Usuwanie awarii
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Prace obejmujące demontaż sieci
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)