Dostawa wraz z montażem mebli do Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Publication date 2018-03-21
End date 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Urząd do Spraw Cudzoziemców
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534735-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli typowych, biurowych oraz mebla do wykonania na wymiar (lada recepcyjna) do obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców
przy ul. Taborowej 33 w Warszawie.
Wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
a) Wszystkie meble i wyposażenie wchodzące w skład zamówienia winny spełniać wymogi Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973).
b) Materiały z których będą wykonane meble, a w szczególności płyty wiórowe, farby, lakiery, laminaty, itp. muszą posiadać atesty higieniczne lub certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do stosowania w pomieszczeniach biurowych.
c) Blaty biurek, łączników, dostawek konferencyjnych, stołów muszą być wykonane z płyty wiórowej grubości 25 mm pokrytej obustronnie laminatem.
d) Wymagania dotyczące płyt wiórowych:
- trójwarstwowa,
- gęstość – nie mniej niż 650 kg/m3,
-klasa higieny E1 zgodnie z normą PN-EN 14322:2017-06,
- płaszczyzna płyty musi być odporna na ścieranie koloru i powłoki wierzchniej.
e) Podstawa wszystkich mebli poza mobilnymi, z regulatorami do poziomowania. W szafach mają to być stopki o średnicy 50 mm i wysokości ok 30 mm, a regulacja ma odbywać się od wnętrza mebla.
f) Płyta laminowana oraz laminat – we wszystkich meblach: słoje prowadzone wzdłuż dłuższych krawędzi elementu mebla z zachowaniem jednakowej kolorystyki i odcienia.
g) Wszystkie krawędzie mebli (również te nie widoczne jak np. boki i wieńce od tyłu mebla) muszą być oklejone taśmą PCV. PCV o grubości minimum 2 mm: blaty, wieńce, fronty i o grubości 1mm półki, boki, blendy itp. w kolorze zgodnym z kolorem płyty meblowej.
h) Wszystkie meble, które posiadają drzwi i szuflady, powinny być wyposażone w zamek na klucz. Wymaga się by w komplecie były co najmniej dwa klucze dla każdego zamka o niepowtarzalnym wzorze.
i) Wszystkie elementy mebla łączone ze sobą za pomocą złączy mimośrodowych - bez widocznych elementów na zewnętrznej stronie mebla.
j) Plecy szaf i regałów jeśli opis nie wskazuje inaczej - HDF białe lub czarne. Plecy muszą być mocowane we frezach - nie dopuszcza się techniki nabijanej.
k) Wszystkie szuflady muszą być na prowadnicach rolkowych.
l) Uchwyty metalowe podłużne do mebli muszą być w kolorze aluminium o ile opis nie wskazuje inaczej.
m) Rozstaw półek we wszystkich szafach i szafkach pozwalający na umieszczenie segregatora – min. 310 mm, ale z możliwością regulacji co 30 mm.
n) Półki spoczywające na metalowych bolcach, o średnicy która zapobiega samoistnemu wypadaniu z otworu.
o) Drzwi do szaf i szafek mają być połączone z korpusem zawiasami puszkowymi pozwalającymi na pełną regulację w 3 płaszczyznach: drzwi do wysokości 1100 mm – po 2 zawiasy, do wysokości 1800 mm – 3 zawiasy a do 2200 mm – 4 zawiasy.
p) Tapicerka na krzesła obrotowe i konferencyjne musi posiadać atest trudnopalności oraz potwierdzenie odpowiednim atestem parametrów ścieralności – min 160 tyś cykli Martindale PN-EN 14465:2005 – wersja polska.
r) Dopuszczalna tolerancja wymiarów mebli, z wyjątkiem lady recepcyjnej, wynosi 5 – 10 mm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
a)załącznik nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia,
b)załącznik nr 1b - Rysunek „Projekt lady recepcyjnej”.

W każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów, producentów lub konkretne rozwiązania techniczne to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości, we wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować materiały, produkty lub urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d20333ed-caf9-4f3e-934b-ddbe19558ea0
Biuletyn 534735-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd do Spraw Cudzoziemców
Regon 1731501200000
Zamawiajacy adres ulica Koszykowa
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-564
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6015496
Zamawiajacy fax 22 6270680
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl
Adres strony url www.udsc.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia www.udsc.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.udsc.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Taborowa 33, 02-699 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer referencyjny 9/DOSTAWA MEBLI/PN/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli typowych, biurowych oraz mebla do wykonania na wymiar (lada recepcyjna) do obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Taborowej 33 w Warszawie. Wymagania dot. przedmiotu zamówienia: a) Wszystkie meble i wyposażenie wchodzące w skład zamówienia winny spełniać wymogi Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973). b) Materiały z których będą wykonane meble, a w szczególności płyty wiórowe, farby, lakiery, laminaty, itp. muszą posiadać atesty higieniczne lub certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do stosowania w pomieszczeniach biurowych. c) Blaty biurek, łączników, dostawek konferencyjnych, stołów muszą być wykonane z płyty wiórowej grubości 25 mm pokrytej obustronnie laminatem. d) Wymagania dotyczące płyt wiórowych: - trójwarstwowa, - gęstość – nie mniej niż 650 kg/m3, -klasa higieny E1 zgodnie z normą PN-EN 14322:2017-06, - płaszczyzna płyty musi być odporna na ścieranie koloru i powłoki wierzchniej. e) Podstawa wszystkich mebli poza mobilnymi, z regulatorami do poziomowania. W szafach mają to być stopki o średnicy 50 mm i wysokości ok 30 mm, a regulacja ma odbywać się od wnętrza mebla. f) Płyta laminowana oraz laminat – we wszystkich meblach: słoje prowadzone wzdłuż dłuższych krawędzi elementu mebla z zachowaniem jednakowej kolorystyki i odcienia. g) Wszystkie krawędzie mebli (również te nie widoczne jak np. boki i wieńce od tyłu mebla) muszą być oklejone taśmą PCV. PCV o grubości minimum 2 mm: blaty, wieńce, fronty i o grubości 1mm półki, boki, blendy itp. w kolorze zgodnym z kolorem płyty meblowej. h) Wszystkie meble, które posiadają drzwi i szuflady, powinny być wyposażone w zamek na klucz. Wymaga się by w komplecie były co najmniej dwa klucze dla każdego zamka o niepowtarzalnym wzorze. i) Wszystkie elementy mebla łączone ze sobą za pomocą złączy mimośrodowych - bez widocznych elementów na zewnętrznej stronie mebla. j) Plecy szaf i regałów jeśli opis nie wskazuje inaczej - HDF białe lub czarne. Plecy muszą być mocowane we frezach - nie dopuszcza się techniki nabijanej. k) Wszystkie szuflady muszą być na prowadnicach rolkowych. l) Uchwyty metalowe podłużne do mebli muszą być w kolorze aluminium o ile opis nie wskazuje inaczej. m) Rozstaw półek we wszystkich szafach i szafkach pozwalający na umieszczenie segregatora – min. 310 mm, ale z możliwością regulacji co 30 mm. n) Półki spoczywające na metalowych bolcach, o średnicy która zapobiega samoistnemu wypadaniu z otworu. o) Drzwi do szaf i szafek mają być połączone z korpusem zawiasami puszkowymi pozwalającymi na pełną regulację w 3 płaszczyznach: drzwi do wysokości 1100 mm – po 2 zawiasy, do wysokości 1800 mm – 3 zawiasy a do 2200 mm – 4 zawiasy. p) Tapicerka na krzesła obrotowe i konferencyjne musi posiadać atest trudnopalności oraz potwierdzenie odpowiednim atestem parametrów ścieralności – min 160 tyś cykli Martindale PN-EN 14465:2005 – wersja polska. r) Dopuszczalna tolerancja wymiarów mebli, z wyjątkiem lady recepcyjnej, wynosi 5 – 10 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ: a)załącznik nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia, b)załącznik nr 1b - Rysunek „Projekt lady recepcyjnej”. W każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów, producentów lub konkretne rozwiązania techniczne to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości, we wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować materiały, produkty lub urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć fotografię dla każdego oferowanego produktu, który ma zostać dostarczony, z wyraźnym wskazaniem mebla, którego zdjęcie dotyczy. Fotografie muszą być wykonane w kolorze i w rozmiarze pozwalającym dostrzec i zweryfikować szczegóły. Z każdej fotografii musi jednoznacznie wynikać, którego mebla wskazanego w załączniku nr 1a do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) fotografia ta dotyczy. Fotografii nie trzeba załączać w stosunku do lady recepcyjnej.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją o Wykonawcach, który złożyli oferty w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku gdy zaistnieje siła wyższa w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, uniemożliwiająca realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmiany parametrów technicznych dostarczanych mebli, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ wersje mebli z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż meble muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu, 3) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno – organizacyjnej Wykonawcy, 4) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy, 5) zmiany w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku dostaw i usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. 2. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 3. Strony nie przewidują możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz innych okoliczności, które miałyby wpływ na zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie montażu lady recepcyjnej, w celu określenia, na własną odpowiedzialność, oceny możliwości występowania wszelkiego ryzyka mającego wpływ na koszty realizacji zamówienia, a niezbędnego do przygotowania oferty. Nieskorzystanie z uprawnienia dokonania wizji lokalnej, o którym mowa powyżej, przez Wykonawcę nie może stanowić podstawy formułowania jakichkolwiek roszczeń na etapie realizacji zamówienia w przypadku uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu. Ryzyko niewłaściwej oceny warunków istniejących w miejscu realizacji przedmiotu umowy obciąża Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w składanej ofercie: nazwy producenta mebli i modelu/typu (symbolu) produktu, wskazania parametrów oferowanych mebli.

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)