Dostawa szafek przyłóżkowych, wózków inwalidzkich i balkoników

Publication date 2018-03-21
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534364-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa szafek przyłóżkowych z blatem bocznym CPV 33100000-1
Zadanie nr 2- dostawa wózków inwalidzkich siedzących CPV 33100000-1
Zadanie nr 3- dostawa balkoników CPV 33100000-1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
•dostawę towaru fabrycznie nowego,
•gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące,
2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi:
•być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub
3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni.
4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w siedzibie Zamawiającego (oddział neurologii) Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5
5.Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d8cb8b8-e94e-4a2d-94c5-891f0edd128a
Biuletyn 534364-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Regon 00030643700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (018) 44388-77; 443-66-35
Zamawiajacy fax (018) 4438540; 443-86-01
Zamawiajacy email sns@pro.onet.pl
Adres strony url www.szpitalnowysacz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalnowysacz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalnowysacz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im J.Śniadeckiego ul. Młyńska 5 33-300 Nowy Sącz - zespół ds zamówień publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa szafek przyłóżkowych, wózków inwalidzkich i balkoników
Numer referencyjny DA.271-22/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania: Zadanie nr 1 – dostawa szafek przyłóżkowych z blatem bocznym CPV 33100000-1 Zadanie nr 2- dostawa wózków inwalidzkich siedzących CPV 33100000-1 Zadanie nr 3- dostawa balkoników CPV 33100000-1 Przedmiot zamówienia obejmuje: •dostawę towaru fabrycznie nowego, •gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące, 2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi: •być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub 3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni. 4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w siedzibie Zamawiającego (oddział neurologii) Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5 5.Termin wykonania zamówienia. Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 15300,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci •Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ; •Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktu, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerem katalogowym). •Deklaracja zgodności, CE •Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny potwierdzający zdolność do ciągłego dostarczania wyrobów zgodnie z wymaganiami i Certyfikat ISO 13485:2012 potwierdzający, że producent wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych (dot. zad 1).
Inne dokumenty niewymienione a) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 8 - Projekt umowy
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa szafek przyłóżkowych z blatem bocznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13100,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa szafek przyłóżkowych z blatem bocznym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wózków inwalidzkich siedzących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1500,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa wózków inwalidzkich siedzących
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa balkoników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Dostawa balkoników
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)