Dostawa drobnego sprzętu medycznego, zestawów do laparotomii i przeszczepu nerki oraz środka myjącego i dezynfekującego do myjni endoskopowej

Publication date 2018-03-21
End date 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534065-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000000, 331900008, 331232100, 331862009, 331410000, 195200007, 229932009, 331700002, 331570000, 331411238, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa drobnego sprzętu medycznego, zestawów do laparotomii i przeszczepu nerki oraz środka myjącego i dezynfekującego do myjni endoskopowej - 14 pakietów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12815478-5a43-4ef6-9bc1-976a7fd1d291
Biuletyn 534065-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url www.spsk2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=48_2018
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U. z 2016r., poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego, wejście C, kancelaria ogólna szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego, zestawów do laparotomii i przeszczepu nerki oraz środka myjącego i dezynfekującego do myjni endoskopowej
Numer referencyjny DZP/48/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa drobnego sprzętu medycznego, zestawów do laparotomii i przeszczepu nerki oraz środka myjącego i dezynfekującego do myjni endoskopowej - 14 pakietów
Cpv glowny przedmiot 33100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 245887,68
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. deklaracja zgodności CE dla wyrobów medycznych - dotyczy pakietu 1, 2, 3, 4, 5, pakietu 6 poz. 1, 2, 4, pakietu 7, 8, 9, 10, 12 poz. 1, pakietu 13, 14. 2. oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego), zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 17.01.2017r. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.) – dotyczy pakietu 1, 2, 3, 4, 5, pakietu 6 poz. 1, 2, 4, pakietu 7, 8, 9, 10, 12 poz. 1, pakietu 13, 14. 3. katalogi, ulotki – dotyczy pakietów 1-14. 4. oświadczenie o spełnieniu normy EN-13795:3 – dotyczy pakietu 5. 5. informacja w jakim laboratorium notyfikowanym dokonano badań parametrów zamieszczonych w kartach technicznych – dotyczy pakietu 5. 6. karty charakterystyki – dotyczy pakietu 13
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian. 2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu albo oznaczenia handlowego; b) Strony o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy i od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; g) Strony dokonają zmiany ilości przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę kwalifikacji pacjenta/ów do uzyskania świadczenia zdrowotnego (decyzja kliniczna Zamawiającego); h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń)
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1730,54
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 1 - drobny sprzęt medyczny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123210-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7351,60
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 2 - drobny sprzęt medyczny - żele i pasty
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13702,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 3 - drobny sprzęt medyczny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33186200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7670,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 4 - drobny sprzęt medyczny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 61030,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 5 - zestawy bielizny jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5298,68
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 6 - wanny do dezynfekcji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24307,20
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 7 - drobny sprzęt medyczny - papiery do EKG, EEG, drukarek laboratoryjnych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33170000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14711,60
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 - drobny sprzęt medyczny
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10965,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 9 – drobny sprzęt medyczny
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14500,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 10 - drobny sprzęt medyczny - torby do transportu narządów
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141123-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20876,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 12-drobny sprzęt medyczny
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa pakiet 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41967,50
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 13 - płyn myjący do myjni endoskopowej , płyn dezynfekujący do myjni endoskopowej
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa pakiet 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10577,76
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis pakiet nr 14 - jednorazowe sterylne sondy/końcówki do tonometru
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)