Sukcesywna dostawa materiałów szewnych oraz materiałów medycznych

Publication date 2018-03-22
End date 2018-03-30 00:00:00
Instytucja 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535026-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331411214, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych oraz materiałów medycznych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7- 12. Liczba zadań 6: Zadanie nr 1- Szwy monofilamentowe wchłanialne Zadanie nr 2 - Szwy syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne Zadanie nr 3 - Szwy niewchłanialne , plecione Zadanie nr 4 - Nici wchłanialne plecione syntetyczne powlekane Zadanie nr 5 - Siatki chirurgiczne Zadanie nr 6 - Zestawy specjalistyczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4a1b1bd-655a-4a55-ad92-667ca4add9fd
Biuletyn 535026-N-2018
Zamawiajacy nazwa 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 97032797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żary
Zamawiajacy kod pocztowy 68200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 707 874
Zamawiajacy fax 684 707 874
Zamawiajacy email przetargi@105szpital.pl
Adres strony url www.105szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.105szpital.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów szewnych oraz materiałów medycznych
Numer referencyjny DZP-3830-10/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych oraz materiałów medycznych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7- 12. Liczba zadań 6: Zadanie nr 1- Szwy monofilamentowe wchłanialne Zadanie nr 2 - Szwy syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne Zadanie nr 3 - Szwy niewchłanialne , plecione Zadanie nr 4 - Nici wchłanialne plecione syntetyczne powlekane Zadanie nr 5 - Siatki chirurgiczne Zadanie nr 6 - Zestawy specjalistyczne
Cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Informacje dodatkowe
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 - formularz ofertowy Załącznik nr 2 - oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania Załącznik nr 3 - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 5 - oświadczenie formularze asortymentowo-cenowe
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zwartej mowy, zgodnie warunkami podanymi w SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1- Szwy monofilamentowe wchłanialne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Szwy syntetyczne, monofilamentowe, niewchłanialne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Szwy niewchłanialne , plecione.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Nici wchłanialne plecione syntetyczne powlekane.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Siatki chirurgiczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - Zestawy specjalistyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)