Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni (z podziałem na 2 zadania).

Publication date 2018-03-22
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533524-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151120006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni CGPiN w Opolu. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań): 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 2 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie do 31.03.2019 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e184bec9-9aef-4b52-b10e-519c760862eb
Biuletyn 533524-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Regon 64013600000
Zamawiajacy adres ulica Reymonta
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 454-54-01
Zamawiajacy fax 077 453-61-06
Zamawiajacy email zam-publ@ginekologia.opole.pl
Adres strony url www.ginekologia.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ginekologia.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni (z podziałem na 2 zadania).
Numer referencyjny PN/D/DAG/4/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Na przedmiot zamówienia składa się dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni CGPiN w Opolu. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań): 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 2 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1.1 i 1.2 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie do 31.03.2019 r.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 2 ust. 5-7 oraz § 8 ust. 2 umowy.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty wędliniarskie oraz smalec wieprzowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą mięsa i produktów wędliniarskich oraz smalcu wieprzowego na okres do 31.03.2019 r. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drób i produkty drobiarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą drobiu i produktów drobiarskich na okres do 31.03.2019 r. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)