Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535971-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301250001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 2 do SIWZ tj. w formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowe zasady realizacji dostaw, zasady rozliczeń oraz obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przedstawiono w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne.

3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. do Sądu Okręgowego w Olsztynie (woj. warmińsko – mazurskie), ul. Erwina Kruka 44 A, 10-543 Olsztyn oraz do następujących podległych mu jednostek organizacyjnych i Sądów Rejonowych, tj.:
 RODK w Olsztynie, ul. Erwina Kurka 2, 10-539 Olsztyn;
 RODK w Mrągowie, ul. Brzozowa 16, 11-700 Mrągowo;
 Sąd Rejonowy w Biskupcu, ul. Sądowa 4 i 2, 11-300 Biskupiec;
 Sąd Rejonowy w Lidzbarku Warmińskim, ul. Bartoszycka 4a, 11-100 Lidzbark Warmiński;
 Sąd Rejonowy w Mrągowie, ul. Królewiecka 55, 11-700 Mrągowo;
 Sąd Rejonowy w Nidzicy, ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica;
 Sąd Rejonowy w Piszu, ul. Warszawska 47, 12-200 Pisz.

4. Ilości zamawianych produktów wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ zastały określone szacunkowo. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych przez Zamawiającego materiałów, w całym okresie trwania umowy, jak również od cen jednostkowych, przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewnia stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych materiałów.

5. Zaoferowane i dostarczane materiały eksploatacyjne powinny być produktami fabrycznie nowymi do wytworzenia których zastosowano pełnowartościowe, nieużywane wcześniej części
i komponenty (za wyjątkiem kasety/ obudowy), kompatybilne z urządzeniami do których są przeznaczone o parametrach nie powodujących utraty uprawnień gwarancyjnych urządzeń,
w których będą zastosowane. Dostarczane materiały powinny znajdować się w oryginalnym opakowaniu, z widocznym logo bezpośredniego producenta, symbolem produktu, wskazaniem typu urządzenia, do którego są przeznaczone i terminem przydatności oraz powinny posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.

6. Termin przydatności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od dnia prawidłowo zrealizowanej dostawy. Zamawiający wymaga jednocześnie, aby dostarczane materiały były wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Wykonawca na dostarczone materiały udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji, liczonej
od dnia dostawy, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta - na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. Bieg okresu gwarancyjnego w takim przypadku rozpoczyna się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru.

7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane i dostarczane materiały produkowane były zgodnie ze standardami wynikającymi z normy ISO-9001 i ISO-14001.

8. Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w takim przypadku, należy w formularzu asortymentowo - cenowym sporządzonym wg. formularza przedstawionego w załączniku nr 2 do SIWZ podać nazwę proponowanego produktu równoważnego, tj.: numer katalogowy, nazwę oraz nazwę producenta.

9. W związku z zapisami pkt 4, Zamawiający wyjaśnia, że przez produkt równoważny rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego został zamówiony, o parametrach technicznych
i jakościowych takich samych, bądź lepszych - dotyczy to pojemności tuszu/ tonera oraz jego wydajność i jakości wydruku - w stosunku do oryginału produkowanego i zalecanego przez producenta urządzeń do których nabywane są materiały wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie tożsamych lub wyższych wydajności lub jakości wydruków w porównaniu do materiałów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ tj. zalecanych i stosowanych w urządzeniach przez ich producentów. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy.

10. Podstawowe zasady realizacji dostaw:
 dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Zamawiający każdorazowo będzie określał termin dostawy jak również ilości oraz rodzaje zamawianych materiałów. Dostawy odbywać się będą po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie w miejscu wskazanym w zamówieniu. Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić dokument WZ, który będzie ostatecznie załączony do faktury zbiorczej;
 uprawniony przedstawiciel Zamawiającego sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy stosowną reklamację w formie pisemnej, zgłoszoną drogą elektroniczną poprzez e-mail lub telefonicznie;
 (dotyczy wykonawców oferujących produkty równoważne) przy bezpośrednich dostawach, Wykonawca nie może dostarczyć innego produktu równoważnego niż ten, który został zaoferowany w ofercie przetargowej. Wyjątki od tej zasady przewidziane zostały
w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne;
 Wykonawca zobowiązuje się odebrać pojemniki po zużytych tuszach i tonerach zgromadzonych w magazynie Zamawiającego w ilości nie mniejszej jak dostawa. Wykonawca przy dostawie dostarczy tzw. „Kartę odpadu” podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponadto odbierać pojemniki na koszt własny i za wezwaniem pisemnym Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e9198f4-eae5-4176-8133-42932a487df6
Biuletyn 535971-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Olsztynie
Regon 32343000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dąbrowszczaków
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10001
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 521 61 66
Zamawiajacy fax 89 521 61 68
Zamawiajacy email przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd Okręgowy w Olsztynie
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.olsztyn.so.gov.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Erwina Kruka 44a, 10-543 Olsztyn, Biuro Podawcze Sądu
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu
Numer referencyjny ZP-2131-2/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących i drukujących na potrzeby Sądu Okręgowego w Olsztynie wraz z OZSS-ami w Olsztynie i Mrągowie oraz do Sądów Rejonowych w Biskupcu, Lidzbarku Warmińskim, Mrągowie, Nidzicy i Piszu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 2 do SIWZ tj. w formularzu asortymentowo-cenowym. Szczegółowe zasady realizacji dostaw, zasady rozliczeń oraz obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przedstawiono w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. do Sądu Okręgowego w Olsztynie (woj. warmińsko – mazurskie), ul. Erwina Kruka 44 A, 10-543 Olsztyn oraz do następujących podległych mu jednostek organizacyjnych i Sądów Rejonowych, tj.:  RODK w Olsztynie, ul. Erwina Kurka 2, 10-539 Olsztyn;  RODK w Mrągowie, ul. Brzozowa 16, 11-700 Mrągowo;  Sąd Rejonowy w Biskupcu, ul. Sądowa 4 i 2, 11-300 Biskupiec;  Sąd Rejonowy w Lidzbarku Warmińskim, ul. Bartoszycka 4a, 11-100 Lidzbark Warmiński;  Sąd Rejonowy w Mrągowie, ul. Królewiecka 55, 11-700 Mrągowo;  Sąd Rejonowy w Nidzicy, ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica;  Sąd Rejonowy w Piszu, ul. Warszawska 47, 12-200 Pisz. 4. Ilości zamawianych produktów wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ zastały określone szacunkowo. Zamawiający może ograniczyć ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych przez Zamawiającego materiałów, w całym okresie trwania umowy, jak również od cen jednostkowych, przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewnia stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych materiałów. 5. Zaoferowane i dostarczane materiały eksploatacyjne powinny być produktami fabrycznie nowymi do wytworzenia których zastosowano pełnowartościowe, nieużywane wcześniej części i komponenty (za wyjątkiem kasety/ obudowy), kompatybilne z urządzeniami do których są przeznaczone o parametrach nie powodujących utraty uprawnień gwarancyjnych urządzeń, w których będą zastosowane. Dostarczane materiały powinny znajdować się w oryginalnym opakowaniu, z widocznym logo bezpośredniego producenta, symbolem produktu, wskazaniem typu urządzenia, do którego są przeznaczone i terminem przydatności oraz powinny posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 6. Termin przydatności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od dnia prawidłowo zrealizowanej dostawy. Zamawiający wymaga jednocześnie, aby dostarczane materiały były wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy. Wykonawca na dostarczone materiały udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia dostawy, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta - na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. Bieg okresu gwarancyjnego w takim przypadku rozpoczyna się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru. 7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane i dostarczane materiały produkowane były zgodnie ze standardami wynikającymi z normy ISO-9001 i ISO-14001. 8. Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych w takim przypadku, należy w formularzu asortymentowo - cenowym sporządzonym wg. formularza przedstawionego w załączniku nr 2 do SIWZ podać nazwę proponowanego produktu równoważnego, tj.: numer katalogowy, nazwę oraz nazwę producenta. 9. W związku z zapisami pkt 4, Zamawiający wyjaśnia, że przez produkt równoważny rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego został zamówiony, o parametrach technicznych i jakościowych takich samych, bądź lepszych - dotyczy to pojemności tuszu/ tonera oraz jego wydajność i jakości wydruku - w stosunku do oryginału produkowanego i zalecanego przez producenta urządzeń do których nabywane są materiały wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Jakość oferowanych produktów równoważnych musi pozwolić na uzyskanie tożsamych lub wyższych wydajności lub jakości wydruków w porównaniu do materiałów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ tj. zalecanych i stosowanych w urządzeniach przez ich producentów. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. 10. Podstawowe zasady realizacji dostaw:  dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Zamawiający każdorazowo będzie określał termin dostawy jak również ilości oraz rodzaje zamawianych materiałów. Dostawy odbywać się będą po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie w miejscu wskazanym w zamówieniu. Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić dokument WZ, który będzie ostatecznie załączony do faktury zbiorczej;  uprawniony przedstawiciel Zamawiającego sprawdzi każdą partię dostarczonego towaru objętego zamówieniem i w razie stwierdzenia nieprawidłowości, złoży do Wykonawcy stosowną reklamację w formie pisemnej, zgłoszoną drogą elektroniczną poprzez e-mail lub telefonicznie;  (dotyczy wykonawców oferujących produkty równoważne) przy bezpośrednich dostawach, Wykonawca nie może dostarczyć innego produktu równoważnego niż ten, który został zaoferowany w ofercie przetargowej. Wyjątki od tej zasady przewidziane zostały w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne;  Wykonawca zobowiązuje się odebrać pojemniki po zużytych tuszach i tonerach zgromadzonych w magazynie Zamawiającego w ilości nie mniejszej jak dostawa. Wykonawca przy dostawie dostarczy tzw. „Kartę odpadu” podpisaną przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponadto odbierać pojemniki na koszt własny i za wezwaniem pisemnym Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Stosownie do postanowień art. 22 ust 1a oraz 1b pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie warunku dotyczącego zdolności zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (każda dostawa).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Niniejszy dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej odpowiednio za zgodność z oryginałem, na podstawie wezwania Zamawiającego wystosowanego w związku z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych lub wraz z ofertą. 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Niniejsze oświadczenie należy przedłożyć w formie oryginału w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymóg przedstawiony w pkt 1 stosuje się odpowiednio (dotyczy okresu ważności dokumentu: 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Niniejszy dokument należy złożyć w formie oryginału, na podstawie wezwania Zamawiającego wystosowanego w związku z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych lub wraz z ofertą. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości, tj.: 14 000,00 zł. (słownie: czternaście tysięcy 00/100 zł) 2. Wykonawca wnosi wadium:  w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących i drukujących”, na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004;  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;  w gwarancjach ubezpieczeniowych;  w gwarancjach bankowych;  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku, gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 4. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt 3 niniejszego rozdziału, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowe informacje nt. zmian w przyszłej umowie o zamówienie publiczne przedstawiono w załączniku nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)