DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH, KOMPUTEROWEJ I MULTIMEDIALNEJ

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Gmina Księżpol
Miejscowość Księżpol
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535946-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych, komputerowej i multimedialnej dla szkoły podstawowej w Korchowie Pierwszym” w ramach projektu: „Dostosowanie warunków szkoły dla wszechstronnego rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic”
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia lub wszystkie 4 części zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opisy przedmiotu zamówienia stanowiące jednocześnie kosztorysy ofertowe poszczególnych części zamówienia zawarte w załącznikach od Nr 1 do Nr 4 do niniejszej SIWZ:
1) Opis przedmiotu zamówienia, Część I: Załącznik nr 1: „Wyposażenie pracowni komputerowej”
2) Opis przedmiotu zamówienia, Część II: Załącznik nr 2: „Oprogramowanie pracowni komputerowej”
3) Opis przedmiotu zamówienia, Część III: Załącznik nr 3: „Wyposażenie pracowni multimedialnej”
4) Opis przedmiotu zamówienia, Część IV: Załącznik Nr 4: „Wyposażenie pracowni przymiotowych w pomoce dydaktyczne”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 776ef658-5583-4aed-9cea-281bb84adeb6
Biuletyn 535946-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Księżpol
Regon 95036909500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Biłgorajska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Księżpol
Zamawiajacy kod pocztowy 23415
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 84 6877419 (20)
Zamawiajacy fax 846 877 432
Zamawiajacy email zcawojt.ksiezpol@woi.lublin.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dostosowanie warunków szkoły dla wszechstronnego rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic” współfinansowanego ze środków EFRR w ramach RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje. Działanie: 12.2 Kształcenie ogólne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH, KOMPUTEROWEJ I MULTIMEDIALNEJ
Numer referencyjny Nr OK.6740.SPKw.9.2018.DS
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych, komputerowej i multimedialnej dla szkoły podstawowej w Korchowie Pierwszym” w ramach projektu: „Dostosowanie warunków szkoły dla wszechstronnego rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic” 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia lub wszystkie 4 części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opisy przedmiotu zamówienia stanowiące jednocześnie kosztorysy ofertowe poszczególnych części zamówienia zawarte w załącznikach od Nr 1 do Nr 4 do niniejszej SIWZ: 1) Opis przedmiotu zamówienia, Część I: Załącznik nr 1: „Wyposażenie pracowni komputerowej” 2) Opis przedmiotu zamówienia, Część II: Załącznik nr 2: „Oprogramowanie pracowni komputerowej” 3) Opis przedmiotu zamówienia, Część III: Załącznik nr 3: „Wyposażenie pracowni multimedialnej” 4) Opis przedmiotu zamówienia, Część IV: Załącznik Nr 4: „Wyposażenie pracowni przymiotowych w pomoce dydaktyczne”
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania szczególnych warunków w przedmiotowym zakresie.Wykonawca potwierdza poprzez złożenie podpisanego Oświadczenia na Załączniku nr 6 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania szczególnych warunków w przedmiotowym zakresie.Wykonawca potwierdza poprzez złożenie podpisanego Oświadczenia na Załączniku nr 6 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania w sposób należyty oraz prawidłowo ukończonej co najmniej jednej dostawy o podobnym zakresie dla poszczególnych części zamówienia ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane z należytą starannością i odebrane przez Zamawiającego. Dokumentami są: referencje ,protokoły odbioru bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumenty – inne dokumenty. Wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ „wykaz dostaw”.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania wezwania, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 2. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy nakładają wpis do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykazu dostaw (w formie oryginału), tj. udokumentowania wykonania w sposób należyty oraz prawidłowo ukończonej co najmniej jednej dostawy o podobnym zakresie dla poszczególnych części zamówienia ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane z należytą starannością i odebrane przez Zamawiającego. Dokumentami są: referencje ,protokoły odbioru bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumenty – inne dokumenty. Wypełniony Załącznik Nr 6 do SIWZ „wykaz dostaw”.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W przypadku gdy wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu (w formie oryginału) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 6 do SIWZ), oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę. W przypadku gdy oferta wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 2. aktualnego na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisu wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców – oświadczenia nie podleganiu wykluczenia z postępowania i spełniania warunków w udziału postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 10 do SIWZ 2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 3. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 4. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy.
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni komputerowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia Część I zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Oprogramowanie pracowni komputerowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia Część II określa Załącznik nr 2 do SIWZ:
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni multimedialnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia, Część III stanowi załącznik Załącznik Nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni przymiotowych w pomoce dydaktyczne”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia Część IV określa Załącznik Nr 4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termina dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)