GuidZP400 |
776ef658-5583-4aed-9cea-281bb84adeb6
|
Biuletyn |
535946-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Księżpol
|
Regon |
95036909500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Biłgorajska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Księżpol
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23415
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
84 6877419 (20)
|
Zamawiajacy fax |
846 877 432
|
Zamawiajacy email |
zcawojt.ksiezpol@woi.lublin.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Dostosowanie warunków szkoły dla wszechstronnego rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic” współfinansowanego ze środków EFRR w ramach RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje. Działanie: 12.2 Kształcenie ogólne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI PRZEDMIOTOWYCH, KOMPUTEROWEJ I MULTIMEDIALNEJ
|
Numer referencyjny |
Nr OK.6740.SPKw.9.2018.DS
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych, komputerowej i multimedialnej dla szkoły podstawowej w Korchowie Pierwszym” w ramach projektu: „Dostosowanie warunków szkoły dla wszechstronnego rozwoju kompetencji kluczowych uczniów i uczennic”
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia lub wszystkie 4 części zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają opisy przedmiotu zamówienia stanowiące jednocześnie kosztorysy ofertowe poszczególnych części zamówienia zawarte w załącznikach od Nr 1 do Nr 4 do niniejszej SIWZ:
1) Opis przedmiotu zamówienia, Część I: Załącznik nr 1: „Wyposażenie pracowni komputerowej”
2) Opis przedmiotu zamówienia, Część II: Załącznik nr 2: „Oprogramowanie pracowni komputerowej”
3) Opis przedmiotu zamówienia, Część III: Załącznik nr 3: „Wyposażenie pracowni multimedialnej”
4) Opis przedmiotu zamówienia, Część IV: Załącznik Nr 4: „Wyposażenie pracowni przymiotowych w pomoce dydaktyczne”
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania szczególnych warunków w przedmiotowym zakresie.Wykonawca potwierdza poprzez złożenie podpisanego Oświadczenia na Załączniku nr 6 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania szczególnych warunków w przedmiotowym zakresie.Wykonawca potwierdza poprzez złożenie podpisanego Oświadczenia na Załączniku nr 6 do SIWZ o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania w sposób należyty oraz prawidłowo ukończonej co najmniej jednej dostawy o podobnym zakresie dla poszczególnych części zamówienia ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane z należytą starannością i odebrane przez Zamawiającego. Dokumentami są: referencje ,protokoły odbioru bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumenty – inne dokumenty. Wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ „wykaz dostaw”.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania wezwania, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
2. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy nakładają wpis do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu dostaw (w formie oryginału), tj. udokumentowania wykonania w sposób należyty oraz prawidłowo ukończonej co najmniej jednej dostawy o podobnym zakresie dla poszczególnych części zamówienia ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane z należytą starannością i odebrane przez Zamawiającego. Dokumentami są: referencje ,protokoły odbioru bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumenty – inne dokumenty. Wypełniony Załącznik Nr 6 do SIWZ „wykaz dostaw”.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W przypadku gdy wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu (w formie oryginału) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 6 do SIWZ), oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę.
W przypadku gdy oferta wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów:
2. aktualnego na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisu wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców – oświadczenia nie podleganiu wykluczenia z postępowania i spełniania warunków w udziału postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 10 do SIWZ
2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.
3. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
4. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni komputerowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia Część I zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie pracowni komputerowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia Część II określa Załącznik nr 2 do SIWZ:
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni multimedialnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia, Część III stanowi załącznik Załącznik Nr 3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni przymiotowych w pomoce dydaktyczne”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia Część IV określa Załącznik Nr 4 do SIWZ
|
| |