Dostawa papieru biurowego

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535687-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu papieru biurowego zwanym dalej „papierem”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy – zestawienie asortymentowo-ilościowe.
Opis warunków realizacji zamówienia zawarty został w umowie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw papieru z zachowaniem cen jednostkowych.
Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w co najmniej 80 % wartości umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b28c545-eb96-4629-9324-43789a89a1f4
Biuletyn 535687-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url http://bip.poznan.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań pok. 152
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru biurowego
Numer referencyjny ZOU-XII.271.42.2018.LS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem umowy jest sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu papieru biurowego zwanym dalej „papierem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy – zestawienie asortymentowo-ilościowe. Opis warunków realizacji zamówienia zawarty został w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw papieru z zachowaniem cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w co najmniej 80 % wartości umowy.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 9
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca polega wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie/umowę dotyczącą dostawy papieru biurowego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://poznan.marketplanet.pl
Elementy aukcji elektronicznej W toku aukcji elektronicznej parametrem licytowanym będzie cena. Wykonawcy składają oferty za całość zamówienia w cenie brutto.
Informaje udostepnione wykonawcom W trakcie aukcji elektronicznej udostępnione zostaną Wykonawcy informacje, zgodnie z art. 91c ust. 3 ustawy: informacja o pozycji złożonej oferty, otrzymanej punktacji oraz punktacji najkorzystniejszej oferty. Postąpienia podlegać będą automatycznej ocenie i klasyfikacji na podstawie kryterium CENA.
Informaje przebiegu aukcji W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia aukcji do jej zamknięcia. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 min. zostanie złożone postąpienie, aukcja każdorazowo ulegnie przedłużeniu o 5 minut wg następującej reguły – do czasu, w którym nastąpiło postąpienie dolicza się 5 minut plus sekundy brakujące do pełnej minuty, w której złożono postąpienie i w ten sposób zostaje wyznaczony czas zakończenia aukcji, obowiązujący do momentu ewentualnego złożenia kolejnego postąpienia. Przedłużenie aukcji następować będzie do momentu braku składania kolejnych postąpień i zakończy się po upływie 5 minut bezczynności.
Warunki do licytacji Minimalna wysokość postąpienia 100,00 zł BRUTTO. Postąpienia podlegać będą automatycznej ocenie i klasyfikacji na podstawie kryterium CENA.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego 5. Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji oficjalnej wspieranej przez producenta oprogramowania oraz dostęp do sieci internetowej - siła szyfrowania: 128 bit; dostęp do Internetu: min. 56Kb na komputer, zalecane szerokopasmowe łącze internetowe. Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer i Mozilla Firefox w wersjach oficjalnie wspieranych przez producentów oprogramowania. 6. Podpis elektroniczny: a) Wykonawcy biorący udział w aukcji elektronicznej muszą dysponować kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej muszą być opatrzone takim podpisem pod rygorem nieważności, b) Wykonawcy, którzy dysponują podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot certyfikujący powinni dostarczyć Zamawiającemu wzór takiego podpisu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. c) Rozwiązanie zastosowane w programie aukcyjnym polega na tym, że po wprowadzeniu do systemu postąpienia (nowej oferty) wygenerowany zostanie elektroniczny formularz opisujący ofertę Wykonawcy. System aukcyjny wymusi podpisanie formularza za pomocą podpisu elektronicznego. System dokona automatycznej weryfikacji podpisu elektronicznego – w przypadku pozytywnej weryfikacji postąpienie zostanie przyjęte. d) Wykonawcy składający postąpienia są zobowiązani podpisywać oferty (postąpienia) w toku aukcji za pomocą oprogramowania dostarczonego przez wystawcę podpisu elektronicznego. W przypadku trudności z odpowiednim skonfigurowaniem oprogramowania obsługującego składanie podpisu elektronicznego zalecany jest kontakt z wystawcą podpisu.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Wykonawcy nie rejestrują się sami - konta dla Wykonawców uczestniczących w aukcji utworzy Zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Podczas rejestracji wysyłany jest e-mail na adres wskazany w ofercie z loginem i jednorazowym hasłem do systemu. Wykonawcy logują się do systemu samodzielnie. Przy pierwszej próbie zalogowania do systemu Wykonawca zostanie poproszony o zmianę hasła na hasło docelowe.
Warunki zamkniecia aukcji Aukcja zakończy się po upływie 20 minut od otwarcia, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5 minutowego tzw. okresu bezczynności – tzn. gdy w ciągu 5 minut od złożenia ostatniego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży kolejnego postąpienia, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 3. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość aukcji wieloetapowej. Kolejny etap aukcji zostanie zdefiniowany w systemie jedynie w sytuacji, gdy złożone zostaną co najmniej dwie najkorzystniejsze oferty (tj. takie, które przedstawią taki sam bilans punktowy w kryterium cena i kryteriach pozacenowych). Informacja o kolejnym etapie aukcji i mechanizmie jej przeprowadzenia zostanie przesłana na adres e-mailowy podany w ofercie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zakończenia umowy i jej przedłużenie w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy.
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)