Usługa wdrożenia w Starostwie Powiatowym w Ostrzeszowie rozwiązań informatycznych cyfrowego urzędu wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów, portalem usług elektronicznych oraz dostawą wyposażenia technicznego

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Powiat Ostrzeszowski
Miejscowość Ostrzeszów
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535878-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie w Starostwie Powiatowym w Ostrzeszowie rozwiązań informatycznych cyfrowego urzędu wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów, portalem usług elektronicznych oraz dostawą wyposażenia technicznego. Projekt zakłada dostawę, wdrożenie oraz integrację wyspecjalizowanych modułów oprogramowania, które będą odpowiedzialne za obsługę poszczególnych obszarów działania Urzędu.
2. Celem nadrzędnym przedmiotowego zamówienia jest skuteczne uruchomienie 7 e-usług administracji publicznej:
• zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
• zaświadczenie o samodzielności lokalu,
• zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów,
• wpis szkoły lub placówki niepublicznej do ewidencji prowadzonej przez jednostki samorządu terytorialnego,
• pas drogowy,
• decyzja o przeniesieniu pozwolenia na budowę,
• gospodarka odpadami (zezwolenia)
oraz rozwiązań dodatkowych (systemy płatności) wpływających na podniesienie atrakcyjności Powiatu Ostrzeszowskiego.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 3 zadania:
• Zadanie 1 – sprzęt,
• Zadanie 2 – rozwiązania aplikacyjne,
• Zadanie 3 – szkolenia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 301740c2-d074-45c1-8997-3e4526c3034f
Biuletyn 535878-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Ostrzeszowski
Regon 25085477700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Ostrzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 63500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 320 040
Zamawiajacy fax 627 301 771
Zamawiajacy email organizacyjny@powiatostrzeszowski.pl
Adres strony url www.powiatostrzeszowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 3. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Rozwój elektronicznych usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Ostrzeszowie” realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020, Oś priorytetowa 2. Społeczeństwo informacyjne, działanie 2.1 Rozwój elektronicznych usług publicznych, poddziałanie 2.1.1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/index.php?pid=330
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Ostrzeszowski, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wdrożenia w Starostwie Powiatowym w Ostrzeszowie rozwiązań informatycznych cyfrowego urzędu wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów, portalem usług elektronicznych oraz dostawą wyposażenia technicznego
Numer referencyjny OS.272.2.2018
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie w Starostwie Powiatowym w Ostrzeszowie rozwiązań informatycznych cyfrowego urzędu wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów, portalem usług elektronicznych oraz dostawą wyposażenia technicznego. Projekt zakłada dostawę, wdrożenie oraz integrację wyspecjalizowanych modułów oprogramowania, które będą odpowiedzialne za obsługę poszczególnych obszarów działania Urzędu. 2. Celem nadrzędnym przedmiotowego zamówienia jest skuteczne uruchomienie 7 e-usług administracji publicznej: • zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, • zaświadczenie o samodzielności lokalu, • zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów, • wpis szkoły lub placówki niepublicznej do ewidencji prowadzonej przez jednostki samorządu terytorialnego, • pas drogowy, • decyzja o przeniesieniu pozwolenia na budowę, • gospodarka odpadami (zezwolenia) oraz rozwiązań dodatkowych (systemy płatności) wpływających na podniesienie atrakcyjności Powiatu Ostrzeszowskiego. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje 3 zadania: • Zadanie 1 – sprzęt, • Zadanie 2 – rozwiązania aplikacyjne, • Zadanie 3 – szkolenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W przypadku zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie z poniższymi zasadami: 1) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał min. 3 usługi polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu lub wdrożeniu systemu informatycznego w sektorze publicznym, którego jedną z funkcjonalności było świadczenie publicznych usług elektronicznych za pośrednictwem Internetu o wartości minimum 479 700,00 zł brutto na jedną usługę, przy czym co najmniej jedno wdrożenie musiało być zrealizowane w jednostce samorządu terytorialnego. 2) Wykonawca dysponuje zespołem co najmniej dwóch ekspertów: a) Specjalistą ds. rozwiązań IT (min. 1 osoba): posiada wykształcenie wyższe techniczne; posiada znajomość języka polskiego; w ciągu ostatnich 3 lat zaprojektowała rozwiązanie IT, dla co najmniej 2 różnych podmiotów (JST) w zakresie e-usług zintegrowanych z serwisem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz Profil Zaufany (PZ). b) Specjalistą ds. architektury systemów informatycznych (min 1 osoba): posiada wykształcenie wyższe; posiada znajomość języka polskiego; w ostatnich 3 latach odpowiadała/ uczestniczyła we wdrożeniu co najmniej dwóch systemów informatycznych, w których liczba użytkowników końcowych wynosiła co najmniej 200 osób dla każdego systemu; posiada doświadczenie w zakresie projektowania systemów informatycznych oraz ich integracji z innymi systemami; posiada doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów zapewnienia ciągłości funkcjonowania (synchronizowanie i przełączanie ośrodków przetwarzania, systemy backupu, systemy bezpieczeństwa, systemy do odtwarzania po awarii, rozwiązania o wysokiej niezawodności i dostępności).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia brak podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 : a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. , 2) Pełnomocnictwa upoważniające do złożenia oferty – w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez inną osobę lub osoby niż wynikające z dokumentów rejestrowych 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy 0/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Spółdzielczym Banku Ludowym w Kępnie, nr rachunku 94 8413 0000 0111 6857 2000 0110, 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 2 niniejszej umowy, w szczególności: 1) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac, 3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 2 niniejszej umowy. Koszty wzrostu podatku VAT obciążają Wykonawcę. 4) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy na prośbę Wykonawcy. Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) zmiany osób realizujących przedmiot umowy po stronie Wykonawcy w przypadku, gdy Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą stwierdzi, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia uzasadnionego wniosku przez Zamawiającego. 6) Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt. 4) nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do wykonywania przedmiotu umowy którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku osób przewidziany do kierowania wykonywania przedmiotu umowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia prac.
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wartość usługi utrzymania przez kolejne 3 lata
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Rozszerzenie okresu gwarancji na dostarczony sprzęt
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Liczba godzin instruktażu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)