Dostawa i rozładunek materiałów biurowych, papieru do drukowania oraz oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535548-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I: Dostawa i rozładunek materiałów biurowych i papieru do drukowania dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2A do SIWZ.
Część II: Dostawa i rozładunek oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2B do SIWZ.
Szczegółowy zakres dostaw będących przedmiotem zamówienia został wskazany w Rozdziale I ust. 3 SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7e063b0e-a5e3-49f8-bd92-e9e1f6380284
Biuletyn 535548-N-2018
Zamawiajacy nazwa Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Regon 1061308300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Zjednoczenia
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 292 700
Zamawiajacy fax 684 519 449
Zamawiajacy email Wieslaw.Gryko@arimr.gov.pl
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.arimr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie: w zamkniętej i oznakowanej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, pokój nr 5 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i rozładunek materiałów biurowych, papieru do drukowania oraz oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
Numer referencyjny BOR04.2610.02.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Dwie części
Okreslenie przedmiotu Część I: Dostawa i rozładunek materiałów biurowych i papieru do drukowania dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2A do SIWZ. Część II: Dostawa i rozładunek oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2B do SIWZ. Szczegółowy zakres dostaw będących przedmiotem zamówienia został wskazany w Rozdziale I ust. 3 SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin dostawy wskazany w najkorzystniejszej ofercie, jednak nie dłuższy niż 21 dni od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku na podstawie treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku na podstawie treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku na podstawie treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dołączonego Wykazu zrealizowanych usług (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie 2 lub 3 dostawy lub umowy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartość zamówienia, tj.: dla Części I wynoszą co najmniej 50 000,00 zł brutto, dla Części II wynoszą co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wykonawca załączy do oferty dowody potwierdzające należyte wykonanie tych usług (np. referencje).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ w rozdziale XI ust. 2 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który złożył ofertę, przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.arimr.gov.pl informacji z otwarcia ofert:  Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz zrealizowanych 2 lub 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Dopuszcza się uwzględnienie w Wykazie dostaw aktualnie wykonywanych. Dostawy muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i posiadać łączną wartość: dla Części I wynoszą co najmniej 50 000,00 zł brutto, dla Części II wynoszą co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wykaz musi zawierać informacje dotyczące wartości i przedmiotu dostaw, okresu i miejsca wykonania oraz odbiorców (pełną nazwa firmy z siedzibą i numerem telefonu) – załącznik nr 3. Wykonawca załączy do oferty dowody potwierdzające należyte wykonanie tych usług (np. referencje). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Właściwie wypełniony i podpisany: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy, b) Tabele asortymentowo – cenowe przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2A i/lub 2B do SIWZ i Umowy. 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom – Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców, jak za swoje własne. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty powyższego załącznika, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona całość zamówienia samodzielnie, bez zatrudnienia podwykonawców. 5. Certyfikat producenta papieru potwierdzający minimalne parametry bieli – 161 CIE. 6. Podpisane oświadczenie do złożonej oferty na dostawę materiałów eksploatacyjnych, wypełnione tylko przez Wykonawców składających ofertę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek (załącznik nr 10 do SIWZ i Umowy). 7. Wykonawca oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne dołączy do oferty dokument, którego treść potwierdzi parametry techniczne i jakościowego oferowanych materiałów (rozdział I ust. 3 pkt 8). 8. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wpisać w tabeli asortymentowo – cenowej Załącznik nr 2B do SIWZ i Umowy nazwę materiału, symbol/kod, nazwę producenta oraz informację o wydajności oraz dostarczyć wraz z ofertą dokument, którego treść potwierdzi spełnienie wymaganych parametrów technicznych, jakościowych (rozdział I ust. 3 pkt. 10). W przypadku składania dokumentów w języku obcym należy złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, b) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, c) uzupełnień mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, d) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesów Zamawiającego, e) przeniesienie z Wykonawcy na osoby trzecie - praw i obowiązków wynikających z umowy za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i rozładunek materiałów biurowych i papieru do drukowania dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wskazany w najkorzystniejszej ofercie, jednak nie dłuższy niż 21 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa i rozładunek materiałów biurowych i papieru do drukowania dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i rozładunek oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy wskazany w najkorzystniejszej ofercie, jednak nie dłuższy niż 21 dni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa i rozładunek oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2B do SIWZ
  

Criterion

Kryteria II Materiały eksploatacyjne - rodzaj materiałow eksploatacyjnych
Znaczenie 60,00
  
Kryteria I Materiały biurowe, papier - termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria I Materiały biurowe, papier - cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria II Materiały eksploatacyjne - cena
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)