Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Miasta Gdańska

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535267-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, oznakowanych logotypami materiałów promocyjnych i reklamowych we wskazanych w SIWZ ilościach i rodzajach.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
a) CZĘŚĆ 1 - Dostawa gadżetów promocyjnych Miasta Gdańska na 2018 rok
b) CZĘŚĆ 2 - Wykonanie i dostawę materiałów reklamowych z nadrukiem grafik kampanii „Segreguję odpady – ogólnopolski system segregacji odpadów”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51ae0b67-9a45-4ae5-9d1b-c88becfbd625
Biuletyn 535267-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Regon 59846300000
Zamawiajacy adres ulica Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 8/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 236 129
Zamawiajacy fax 583 236 529
Zamawiajacy email bzp@gdansk.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gdansk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Miasta Gdańska
Numer referencyjny BZP.271.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, oznakowanych logotypami materiałów promocyjnych i reklamowych we wskazanych w SIWZ ilościach i rodzajach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: a) CZĘŚĆ 1 - Dostawa gadżetów promocyjnych Miasta Gdańska na 2018 rok b) CZĘŚĆ 2 - Wykonanie i dostawę materiałów reklamowych z nadrukiem grafik kampanii „Segreguję odpady – ogólnopolski system segregacji odpadów”
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) dla części 1 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie dostawy gadżetów reklamowych, każda dostawa o wartości co najmniej 150 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie. b) dla części 2 Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie dostawy gadżetów reklamowych, każda dostawa o wartości co najmniej 80 000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek/wzorów oferowanych materiałów reklamowych/gadżetów. Próbki przedstawione do oceny w kryterium mają mieć jakikolwiek nadruk naniesiony tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczeniu logo napisu wymaganego przez Zamawiającego do każdej pozycji wymienionej w Rozdziale 1 ust.3 SIWZ (Część 1 i Część 2). Zamawiający będzie oceniał zgodność dostarczonej próbki/wzoru z opisem przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dla części 1 1. Zmiany postanowień zawartej umowy są dopuszczalne, poza innymi przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia (brutto), w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług stosunku do stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy, 2) numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 3) osób upoważnionych do kontaktu wskazanych w § 7 ust. 1. 2. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z wyjątkiem numeru rachunku bankowego Wykonawcy, określonego w § 3 ust. 6 oraz osób upoważnionych do kontaktu wskazanych w § 7 ust. 1. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. dla części 2 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących: b) terminu realizacji umowy; c) warunków płatności; d) wynagrodzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, takich jak: a) wystąpienie „siły wyższej”; b) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) zmiany obowiązujących przepisów prawa; d) zmiany ustawowej stawki podatku VAT; e) korzyści dla Zamawiającego; f) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia 3. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa gadżetów promocyjnych Miasta Gdańska na 2018 rok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 1 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawę materiałów reklamowych z nadrukiem grafik kampanii „Segreguję odpady – ogólnopolski system segregacji odpadów”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 52
Zalacznik informacje dodatkowe Terminy realizacji Części 2: - 30 dni od dnia zawarcia umowy dla produktów wymienionych w pkt 2-7 - 52 dni od zawarcia umowy dla produktu, o którym mowa w pkt 1.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 1 SIWZ.
  

Criterion

Kryteria jakość produktów
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)