Dostawa mebli szkolnych i warsztatowych dla Kociewskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Starogardzkiego
Miejscowość Starogard Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble różne,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531746-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391510005, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1: Dostawa mebli szkolnych:
- biurko komputerowe ucznia – 71 szt.
- biurko komputerowe nauczyciela – 6 szt.
- biurko nauczyciela – 4 szt.
- krzesło obrotowe – 97 szt.
- krzesło szkolne do pracowni – 16 szt.
- krzesło ESD – 16 szt.
- taboret – 10 szt.
- stół do jadalni – 2 szt.
- szafa biurowa/regał – 10 szt.
- szafa ubraniowa z ławką 400 mm - 6 szt.
- szafa ubraniowa z ławką 300 mm – 2 szt.
Część 2: Dostawa mebli warsztatowych
- biurko uczniowskie z nadbudową – 16 szt.
- stół montażowy – 8 szt.
- stół wykładowo-montażowy – 8 szt.
- stół monterski dla ucznia – 16 szt.
- stół ślusarki dwustanowiskowy – 6 szt.
- taboret warsztatowy – 26 szt.
- szafa metalowa dwuskrzydłowa - 2 szt.
- szafa metalowa 1950 – 1 szt.
-szafa metalowa 1800 – 1szt.
- szafa narzędziowa na kółkach – 4 szt.
- regał metalowy – 3 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f34216b1-9ad1-485d-aed9-8a3f81fcb476
Biuletyn 531746-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Starogardzkiego
Regon 19168643700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Starogard Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 83200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 767 35 00
Zamawiajacy fax 58 767 35 05
Zamawiajacy email organizacyjny@powiatstarogard.pl
Adres strony url bip.powiatstarogard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Przebudowa i remont wraz z wyposażeniem obiektów 2 centrów kształcenia ustawicznego i praktycznego w Powiecie Starogardzkim w ramach kształtowania sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w województwie pomorskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiatstarogard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiatstarogard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, pokój 09 punkt informacyjny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli szkolnych i warsztatowych dla Kociewskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego
Numer referencyjny PG.042.5.2016
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1: Dostawa mebli szkolnych: - biurko komputerowe ucznia – 71 szt. - biurko komputerowe nauczyciela – 6 szt. - biurko nauczyciela – 4 szt. - krzesło obrotowe – 97 szt. - krzesło szkolne do pracowni – 16 szt. - krzesło ESD – 16 szt. - taboret – 10 szt. - stół do jadalni – 2 szt. - szafa biurowa/regał – 10 szt. - szafa ubraniowa z ławką 400 mm - 6 szt. - szafa ubraniowa z ławką 300 mm – 2 szt. Część 2: Dostawa mebli warsztatowych - biurko uczniowskie z nadbudową – 16 szt. - stół montażowy – 8 szt. - stół wykładowo-montażowy – 8 szt. - stół monterski dla ucznia – 16 szt. - stół ślusarki dwustanowiskowy – 6 szt. - taboret warsztatowy – 26 szt. - szafa metalowa dwuskrzydłowa - 2 szt. - szafa metalowa 1950 – 1 szt. -szafa metalowa 1800 – 1szt. - szafa narzędziowa na kółkach – 4 szt. - regał metalowy – 3 szt.
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli szkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis - biurko komputerowe ucznia – 71 szt. - biurko komputerowe nauczyciela – 6 szt. - biurko nauczyciela – 4 szt. - krzesło obrotowe – 97 szt. - krzesło szkolne do pracowni – 16 szt. - krzesło ESD – 16 szt. - taboret – 10 szt. - stół do jadalni – 2 szt. - szafa biurowa/regał – 10 szt. - szafa ubraniowa z ławką 400 mm - 6 szt. - szafa ubraniowa z ławką 300 mm – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli warsztatowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis : Dostawa mebli warsztatowych - biurko uczniowskie z nadbudową – 16 szt. - stół montażowy – 8 szt. - stół wykładowo-montażowy – 8 szt. - stół monterski dla ucznia – 16 szt. - stół ślusarki dwustanowiskowy – 6 szt. - taboret warsztatowy – 26 szt. - szafa metalowa dwuskrzydłowa - 2 szt. - szafa metalowa 1950 – 1 szt. -szafa metalowa 1800 – 1szt. - szafa narzędziowa na kółkach – 4 szt. - regał metalowy – 3 szt.
  

Criterion

Kryteria Wydłużony okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)