| GuidZP400 |
5f377dd2-53b4-49c0-b375-d8bcab622399
|
| Biuletyn |
537163-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
|
| Regon |
17343300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czechosłowacka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61459
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
618 355 900
|
| Zamawiajacy fax |
618 301 191
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@sapsp.edu.pl
|
| Adres strony url |
http://sapsp.edu.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.sapsp.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sapsp.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przedmiotów umundurowania oraz odzieży specjalnej.
|
| Numer referencyjny |
ST-IV.2370.4.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa przedmiotów umundurowania oraz odzieży specjalnej.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
172843,50
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2018-10-16T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
karta techniczna (technologiczna) wystawiona przez producenta tkaniny zasadniczej, użytej do produkcji ubrania koszarowego lub ubrania dla kadry dowódczo-sztabowej, potwierdzająca skład i parametry zastosowanego materiału zgodnie wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (punkt 2.1 Parametry techniczne materiałów i surowców) - dotyczy zadania nr III i IV.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje wniesienie wadium, w następujących wysokościach dla poszczególnych zadań:
- dla zadania Nr I – 390,00 zł
- dla zadania Nr II – 600,00 zł.
- dla zadania Nr III – 2.100,00 zł.
- dla zadania Nr IV – 200,00 zł.
- dla zadania Nr V – 360,00 zł.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego (nr konta: NBP O/O Poznań 53 1010 1469 0046 2013 9120 0000), załączając kopię przelewu do oferty.
Wadium wnoszone w formie bezgotówkowej, należy złożyć w Wydziale Finansowym Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu, pokój 101/F. (np. oryginał gwarancji ubezpieczeniowej).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego półbutów służbowych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13008,13
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego półbutów służbowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego swetrów służbowych z pochewkami na naramienniki i oznaką szkolną.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
20325,20
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-16T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego swetrów służbowych z pochewkami na naramienniki i oznaką szkolną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego ubrań koszarowych ze znakami identyfikacyjnymi, koszulek letnich i zimowych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
73170,73
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego ubrań koszarowych ze znakami identyfikacyjnymi, koszulek letnich i zimowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego ubrań dla kadry dowódczo – sztabowej oraz kurtek ocieplanych ze znakami identyfikacyjnymi.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7317,07
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego ubrań dla kadry dowódczo – sztabowej oraz kurtek ocieplanych ze znakami identyfikacyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa do siedziby Zamawiającego obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo – sztabowej.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12195,12
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa do siedziby Zamawiającego obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo – sztabowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| | |