Dostawa przedmiotów umundurowania oraz odzieży specjalnej.

Publication date 2018-03-27
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537163-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 188000007, 181300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa przedmiotów umundurowania oraz odzieży specjalnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f377dd2-53b4-49c0-b375-d8bcab622399
Biuletyn 537163-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Regon 17343300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czechosłowacka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61459
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 355 900
Zamawiajacy fax 618 301 191
Zamawiajacy email przetargi@sapsp.edu.pl
Adres strony url http://sapsp.edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sapsp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sapsp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przedmiotów umundurowania oraz odzieży specjalnej.
Numer referencyjny ST-IV.2370.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa przedmiotów umundurowania oraz odzieży specjalnej.
Cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 172843,50
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-10-16T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci karta techniczna (technologiczna) wystawiona przez producenta tkaniny zasadniczej, użytej do produkcji ubrania koszarowego lub ubrania dla kadry dowódczo-sztabowej, potwierdzająca skład i parametry zastosowanego materiału zgodnie wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (punkt 2.1 Parametry techniczne materiałów i surowców) - dotyczy zadania nr III i IV.
Czy wadium 1
Wadium W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje wniesienie wadium, w następujących wysokościach dla poszczególnych zadań: - dla zadania Nr I – 390,00 zł - dla zadania Nr II – 600,00 zł. - dla zadania Nr III – 2.100,00 zł. - dla zadania Nr IV – 200,00 zł. - dla zadania Nr V – 360,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego (nr konta: NBP O/O Poznań 53 1010 1469 0046 2013 9120 0000), załączając kopię przelewu do oferty. Wadium wnoszone w formie bezgotówkowej, należy złożyć w Wydziale Finansowym Szkoły Aspirantów PSP w Poznaniu, pokój 101/F. (np. oryginał gwarancji ubezpieczeniowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa do siedziby Zamawiającego półbutów służbowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13008,13
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa do siedziby Zamawiającego półbutów służbowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa do siedziby Zamawiającego swetrów służbowych z pochewkami na naramienniki i oznaką szkolną.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20325,20
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa do siedziby Zamawiającego swetrów służbowych z pochewkami na naramienniki i oznaką szkolną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa do siedziby Zamawiającego ubrań koszarowych ze znakami identyfikacyjnymi, koszulek letnich i zimowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 73170,73
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa do siedziby Zamawiającego ubrań koszarowych ze znakami identyfikacyjnymi, koszulek letnich i zimowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa do siedziby Zamawiającego ubrań dla kadry dowódczo – sztabowej oraz kurtek ocieplanych ze znakami identyfikacyjnymi.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7317,07
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa do siedziby Zamawiającego ubrań dla kadry dowódczo – sztabowej oraz kurtek ocieplanych ze znakami identyfikacyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa do siedziby Zamawiającego obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo – sztabowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12195,12
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa do siedziby Zamawiającego obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo – sztabowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz ilości i rozmiarów stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)