Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.

Publication date 2018-03-27
End date 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536866-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pojemników na odpady medyczne, ostrza do skalpeli,worek na wymiociny,szczoteczki cytologiczne, szkiełka podstawowe, osłonki do głowic USG, opaski identyfikacyjne dla dorosłych i noworodków,przyrządy do pobierania leków, płynów infuzyjnych, kraniki trójdrożne, katetery, zestawy do kaniulacji, elektrody piankowe,maty magnetyczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93bdb560-063d-4463-aa60-1e35f961efc8
Biuletyn 536866-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00031146700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3782401
Zamawiajacy fax 041 3782768
Zamawiajacy email sekretariat@zoz.busko.pl
Adres strony url www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny zespół opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.busko.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, kurier lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Boh. warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego jednorazowego sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer referencyjny ZOZ/DO/OM/ZP/17/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pojemników na odpady medyczne, ostrza do skalpeli,worek na wymiociny,szczoteczki cytologiczne, szkiełka podstawowe, osłonki do głowic USG, opaski identyfikacyjne dla dorosłych i noworodków,przyrządy do pobierania leków, płynów infuzyjnych, kraniki trójdrożne, katetery, zestawy do kaniulacji, elektrody piankowe,maty magnetyczne.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 148963,54
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie zgodnie z pkt 9.3. SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 140 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: - załącznik nr 1 –110 000,00 zł, - załącznik nr 2 – 30 000,00 zł,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać się wykazem dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże że w tym okresie wykonał należycie jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza składanie jednej referencji na kilka załączników, pod warunkiem, ze wartość składanej referencji jest nie mniejsza niż suma wartości referencji na składane załączniki lub po jednej referencji na składany załącznik o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże że w tym okresie wykonał należycie jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza składanie jednej referencji na kilka załączników, pod warunkiem, ze wartość składanej referencji jest nie mniejsza niż suma wartości referencji na składane załączniki lub po jednej referencji na składany załącznik o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. 2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 140 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: - załącznik nr 1 –110 000,00 zł, - załącznik nr 2 – 30 000,00 zł,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. z 2017, poz. 211) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Na każde żądnie Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych W trakcie badania i oceny złożonych ofert w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada zapisom i warunkom zawartych w załącznikach do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedłożenia kserokopii dokumentów miedzy innymi: ulotek, folderów, kart katalogowych, badań, jak również dodatkowych próbek. 2) Próbki po 1 szt.: załącznik nr 1 – poz. nr 3, nr 7, załącznik nr 2 - poz. nr 1, nr 2, nr 3
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, 2) Arkusze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki od nr 1 do nr 2. 3) Załącznik nr 5 – Wykaz wykonanych dostaw. 4) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, b. zmiana stawki podatku VAT, c. zmniejszenie ceny jednostkowej , d. wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia. e. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, f. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria liczba dowodów
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)