dostawę wyrobów z włóknin medycznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

Publication date 2018-03-27
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536900-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa wyrobów z włóknin medycznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 33141000-0 jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę do Centralnego Magazynu Gospodarczego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3. Towar przeznaczony będzie na potrzeby domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 i ul. Kaletniczej 8 oraz dziennych domów pomocy.
4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Korygowanie dostaw przez Zamawiającego może nastąpić w przeddzień dostawy do godziny 14:00.
5. Dostawa towaru następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faksową. W zamówieniu Zamawiający wskaże rodzaj i ilość zamawianego towaru.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zamawianego towaru w terminie do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia zamówienia.
7. Podana ilość towarów, określona w kalkulacji cenowej - załączniku nr 2 do SIWZ, jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu, znajduje się w kalkulacji cenowej, która jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część.
9. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7bffbb85-8b09-41c1-bbfc-f895a4245a4e
Biuletyn 536900-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Regon 93268454000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 769 950
Zamawiajacy fax 713 769 905
Zamawiajacy email mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Adres strony url www.mcus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.mcus.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ul. Mączna 3 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu dostawę wyrobów z włóknin medycznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Numer referencyjny MCUS.DZP.373-16/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa wyrobów z włóknin medycznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 33141000-0 jednorazowe, nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę do Centralnego Magazynu Gospodarczego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3. Towar przeznaczony będzie na potrzeby domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 i ul. Kaletniczej 8 oraz dziennych domów pomocy. 4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Korygowanie dostaw przez Zamawiającego może nastąpić w przeddzień dostawy do godziny 14:00. 5. Dostawa towaru następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faksową. W zamówieniu Zamawiający wskaże rodzaj i ilość zamawianego towaru. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zamawianego towaru w terminie do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia zamówienia. 7. Podana ilość towarów, określona w kalkulacji cenowej - załączniku nr 2 do SIWZ, jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu, znajduje się w kalkulacji cenowej, która jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Zakresie warunkow udzialu 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (odpis aktualny na dzień złożenia); 2) dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 2) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego towaru lub nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 3) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 4) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 5) czas trwania umowy wygasa wraz z dniem wcześniejszego zrealizowania przedmiotu umowy na wartość określoną w niniejszej umowie, o której mowa w § 2 ust. 1; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 7) strony dopuszczają możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. 8) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru. 4. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami w kalkulacji cenowej (załącznik nr 2 do niniejszej umowy), w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie. 5. O zmianie cen Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wysokość kary umownej w %
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)