DOSTAWA – WYROBY OPATRUNKOWE I PRODUKTY DO DEZYNFEKCJI

Publication date 2018-03-28
End date 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537810-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331411001, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 14 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania (dotyczy wyrobów medycznych) zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679). Sprzęt, który nie jest wyrobem medycznym musi posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające go do obrotu na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla danego rodzaju asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e342197-dcf6-4434-bd76-40ed69b00116
Biuletyn 537810-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
Regon 32052419000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 094 3726720, 3726721
Zamawiajacy fax 094 3726729, 3730886
Zamawiajacy email przetargi@szpital.szczecinek.pl
Adres strony url www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z o.o.
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.szczecinek.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.szczecinek.pl
Wymagane przeslanie ofert inny listownie, osobiście lub poczta kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA – WYROBY OPATRUNKOWE I PRODUKTY DO DEZYNFEKCJI
Numer referencyjny 06/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 14 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania (dotyczy wyrobów medycznych) zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679). Sprzęt, który nie jest wyrobem medycznym musi posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające go do obrotu na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla danego rodzaju asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej co najmniej 1 dostawy wyrobów będących przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż oferowane aktualnie, potwierdzonej że dostawa została należycie wykonana - Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi n/w dokumentację dotyczącą oferowanego asortymentu 1. Aktualne karty charakterystyki produktu biobójczego – w przypadku sklasyfikowania produktu jako preparat/substancja niebezpieczna (wskazany zapis na nośniku CD lub pendrive), do oferty należy załączyć również kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego/substancji niebezpiecznej. 2. Aktualne badania środków dezynfekcyjnych na tzw. obszar medyczny wydanych przez niezależny podmiot uprawniony do wykonywania tych badań w ramach UE, potwierdzających spektrum i czas działania. 3. Produkty przeznaczone do dezynfekcji w służbie zdrowia powinny posiadać dokumenty potwierdzające ich przeznaczenie: a) preparaty do narzędzi – wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42/EWG o wyrobach medycznych; b) preparaty do dezynfekcji skóry pacjentów, ran i błon śluzowych – decyzja Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym; c) preparaty do dezynfekcji rąk – decyzja Ministra Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych; d) antyseptyki o podwójnym zastosowaniu – na skórę pacjenta i do dezynfekcji rąk – decyzja Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym; e) świadectwa dopuszczające dany produkt do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne (dla produktów leczniczych), z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (dla wyrobów medycznych), z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych ( dla produktów zakwalifikowanych jako produkty biobójcze), w odniesieniu do środków zakwalifikowanych jako kosmetyki – potwierdzenie zgłoszenia w portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych. 4. Oświadczenie, że na każdym etapie postępowania, na żądanie Zamawiającego złoży próbki zgodne z zaoferowanym asortymentem w ofercie, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia. Zamawiający komisyjnie oceni przedłożone próbki.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione wypełniony formularz JEDZ oraz pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie i na następujących warunkach: a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego – w każdym przypadku; b) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie „Zamawiający ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr …… w drodze każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ….. do umowy” c) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów itp.; d) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku, e) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie, f) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, g) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia, h) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, i) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy, j) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy zachowaniu ceny oferowanego przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1. Opatrunki 53 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2. Opatrunki specjalistyczne 24 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3. Opatrunki specjalistyczne 21 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4. Opatrunki specjalistyczne 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5. Opatrunki specjalistyczne 4 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6. Kompresy gazowe 18 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7. Terapia podciśnieniowa 16 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8. Paski do zamykania brzegów ran 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9. Środki do dezynfekcji i mycia 14 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10 Środki do dezynfekcji i mycia 17 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11. Płyn i żel do dezynfekcji 6 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 12. Dezynfekcja 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13. Preparat do dezynfekcji metodą zamgławiania 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14. Dezynfekcja i mycie narzędzi 8 pozycji
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)