GuidZP400 |
d5933cab-3bb4-4890-b356-09c48791f87e
|
Biuletyn |
538253-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
|
Regon |
93038806200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czajkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 658 666
|
Zamawiajacy fax |
261 658 425
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
|
Adres strony url |
www.awl.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
w siedzibie Zamawiającego przy ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, bud. 7 pok. 2.19
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.awl.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, bud. 7, pok. 7 (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, KUCHENNEGO ORAZ ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
|
Numer referencyjny |
WNP/220/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętów kuchennych w tym garnków, naczyń, zastawy stołowej (m.in.: talerzy, sztućców, dzbanków, półmisków), pojemników do przechowywania i serwowania żywności i akcesoriów kuchennych, artykułów jednorazowych cateringowych (m.in.: jednorazowych talerzy, flaczarek tacek, sztućców jednorazowych, kubków, filiżanek itp.), produktów z tworzyw papierowych i foliowych (m.in.: fartuchów z folii, folii spożywczej, woreczków śniadaniowych, papieru śniadaniowego, cerat itp.) oraz urządzeń wyposażenia kuchni/gastronomicznych (m.in. chłodziarek sprężarkowych, zaparzaczy do kawy, podgrzewaczy do GN, itp.)
|
Cpv glowny przedmiot |
39312000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
498445,90
|
Waluta calosc |
pln
|
Informacje na temat katalogow |
1.1. Zakres dostawy, wymagane parametry przedmiotu zamówienia oraz wymagania dodatkowe np. konieczność montażu określono w szczegółowym opisie technicznym przedmiotu zamówienia.
1.2. Warunki techniczne, jakie powinien posiadać przedmiot zamówienia, nie mogą być niższe/gorsze, niż określone w szczegółowym opisie technicznym.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
1.4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, certyfikatów, aprobat lub pochodzenia, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego produkty, odpowiednio opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym również wymagany okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą mieć parametry nie gorsze, niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1.5. Zamawiający wymaga dostarczenia towarów fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego, oficjalnego kanału dystrybucji producenta tych towarów, w oryginalnych, opakowaniach producenta.
1.6. Zamawiający dopuszcza składanie przez Wykonawców ofert częściowych. Zamówienie jest podzielone na 4 części:
Część 1: Zakup sprzętu żywnościowego;
Część 2: Zakup sprzętu gastronomicznego;
Część 3: Zakup artykułów z tworzyw sztucznych i papierowych;
Część 4: Zakup artykułów cateringowych jednorazowych.
1.7. Wykonawca może złożyć ofertę w dowolnej liczbie części.
1.8. Każda część zamówienia posiada oddzielny opis przedmiotu zamówienia i jest on obowiązujący tylko dla danej części.
1.9. Oferta danej części, w której Wykonawca bierze udział musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty w tej części, jako niezgodnej z SIWZ.
1.10. Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania przedmiotu zamówienia w dni robocze w godzinach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego 8.00-13.00),
1.11. Zamawiający dokona płatności jednorazowo po dostawie całości asortymentu określonego dla danej części.
1.12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Koszt dostawy i wniesienia do magazynu lub montażu ponosi Wykonawca.
1.13. Miejscem dostawy asortymentu będącego przedmiotem zamówienia jest siedziba Zamawiającego: Akademia Wojsk Lądowych, ul. Czajkowskiego 109, Wrocław.
1.14. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na jej zweryfikowanie pod względem jej zgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści SIWZ. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie zaoferowanych urządzeń/produktów/ asortymentu, poprzez wskazanie konkretnych wyrobów za pomocą np. nazwy handlowej/typu/modelu/nazwy producenta, umożliwiającej identyfikację oferowanego wyrobu – dotyczy części 1 i 2. Brak wskazania konkretnego oferowanego wyrobu w zestawieniu asortymentowo-wartościowym nie podlega uzupełnieniu, Zamawiający odrzuci ofertę, jako nieodpowiadającą treści SIWZ.
1.15. Dla pozycji asortymentowych, dla których jest to wymagane, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia w oferty odpowiednio: dokumentów potwierdzających posiadanie badań fizykochemicznych, w celu dokonania oceny punktowej ofert w kryteriach oceny ofert Jakość itp. Brak załączenia dokumentów dla pozycji asortymentowych, dla których Zamawiający określił taki wymóg, będzie uznane przez Zamawiającego, jako zaoferowanie asortymentu spełniającego minimalne wymagania techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy części 4.
1.16. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia posiadał minimum 12 miesięczny okres gwarancji, liczony się od dnia dostawy, przy czym data sprzedaży nie może być późniejsza niż 24 miesiące od daty produkcji. W przypadku części I i II Wykonawca w ofercie określi indywidualnie dla każdej z części okres gwarancji, który nie będzie mógł być niższy niż minimalny (12 miesięcy) i będzie podlegał ocenie w kryterium oceny ofert.
1.17. Zamawiający określił maksymalne terminy realizacji dostaw, odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia. Skrócenie przez Wykonawcę terminów określonych przez Zamawiającego będzie podlegać ocenie punktowej w kryterium oceny ofert Termin realizacji, zgodnie z określonymi w SIWZ zasadami. W tym celu Wykonawca poda w ofercie termin realizacji całości zamówienia odpowiednio dla danej części, przy czym termin podany przez Wykonawcę nie może być krótszy, niż 7 dni i dłuższy niż 45 dni od dnia podpisania umowy – w części 1; nie może być krótszy, niż 14 dni i dłuższy niż 60 dni od dnia podpisania umowy – w części 2; nie może być krótszy, niż 7 dni i dłuższy niż 30 dni od dnia podpisania umowy – w części 3 i 4. Brak podania w ofercie przez Wykonawcę terminu realizacji Zamawiający uzna, jako deklarację realizacji w maksymalnym terminie, przewidzianym przez Zamawiającego dla danej części Zamówienia. Oferta z terminem realizacji krótszym, niż wskazana powyżej zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SIWZ.
1.18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
1.19. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
1.20. Oferta musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów związanych z realizacją zamówienia.
1.21. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego, w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe oraz treść oferty. W przypadku zlecenia przez Wykonawcę dostawy przedmiotu zamówienia przez firmę przewozową Wykonawca ustali z przewoźnikiem warunki przekazania i odbioru towaru do magazynu zgodnie z wymogami umowy. W przypadku przedmiotu zamówienia, który zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wymaga montażu ilościowy i jakościowy odbiór będzie dokonany na podstawie protokołu odbioru po dokonaniu montażu i uruchomieniu urządzenia.
1.22. Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki wynikające z serwisowania i konserwacji zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia mające wpływ na trwałość gwarancji producenta. Wszelkie koszty serwisowe konserwacji w okresie gwarancji i rękojmi ponosi Wykonawca –dotyczy części I i II.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamówienie nie wymaga szczególnych uprawnień.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w zakresie: .
Zdolności technicznej - należycie zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) dostaw o podobnym charakterze (związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz proporcjonalnych do niego)
– polegających na wykonaniu co najmniej 3 dostaw łącznie lub 1 sprzętu stołowo – kuchennego/ AGD na minimum 300 tys. zł– dotyczy części 1;
– polegających na wykonaniu co najmniej 3 dostaw łącznie lub 1 sprzętu gastronomicznego na minimum 200 tys. zł– dotyczy części 2;
– polegających na wykonaniu co najmniej 2 dostaw łącznie lub 1 artykułów papierowych dla gastronomii, artykułów foliowych na minimum 40 tys. zł– dotyczy części 3;
– polegających na wykonaniu co najmniej 2 dostaw łącznie lub 1 artykułów jednorazowego użytku, cateringowych na minimum 40 tys. zł– dotyczy części 4;
Zdolności zawodowej: – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (ocena wstępna) oraz złożonego na wezwanie wykazu zrealizowanych dostaw wraz z dokumentami wskazującymi na należyte wykonanie dostaw.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Wykonawca wykaże minimum dostawy, określone w rozdziale VII ust. 1 pkt 1.2 ppkt 3) SIWZ. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i są zgodne z treścią siwz, Zamawiający żąda:
- kart charakterystyki, atestów pozwalających na kontakt z żywnością lub deklaracji zgodności, dokumenty potwierdzające przeznaczenie produktu – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego– załącznik A. W ofercie w części 1 i 2 w zestawieniu asortymentowo wartościowym Wykonawca musi podać nazwę handlową asortymentu, model i producenta. W przypadku nie podania tych danych oferta nie będzie podlegała uzupełnieniu i zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią siwz.
2. W CZĘŚCI 4, dla poz. 2, 3, 5, 8, 9, 10, 11, 17, 18 – badania fizykochemiczne Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej (lub badań w innym akredytowanym laboratorium o tym samym zakresie) i deklaracji zgodności w przypadku gdyby Wykonawca chciał uzyskać dodatkowe punkty w ocenie oferty w kryterium JAKOŚĆ. W przypadku gdyby Wykonawca nie złożył wraz z ofertą ww. dokumentów oferta nie będzie podlegała uzupełnieniu a Wykonawca otrzyma 0 pkt. w kryterium jakość.
3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium w części 3 i 4.
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości:
część 1 – 7.000 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100);
część 2 – 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
Wadium można wnieść w formie:
2.1. pieniężnej;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Bank PKO B.P nr rachunku: 52 1020 5226 0000 6602 0477 4255 z dopiskiem wadium w postępowaniu WNP/220/PN/2018, a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty.
4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy:
4.1. Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji -Zamawiającego, nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
4.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
4.3. Kwotę gwarancji,
4.4. Termin ważności gwarancji,
5. Zobowiązanie Gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
5.1. Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
5.2. Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
5.4. a także w sytuacji, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, dopuszczonej przez Zamawiającego, należy złożyć przed upływem terminu określonego w ust. 6 w oryginale w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, opatrzonej dopiskiem: Wadium - Sprawa nr WNP/220/PN/2018 w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii Jawnej – budynek nr 7 – pokój nr 0.07 (I piętro), ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław.
8. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
9. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
10. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a także w przypadku określonym w art. 46 ust. 4a, przy czym w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich.
11. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
12.1. Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
12.2. Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli jest ono wymagane w SIWZ;
12.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
12.4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. W przypadku wycofania oferty przed upływem terminu do jej składania, Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, niezwłocznie zwróci wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowią załączniki nr B do niniejszej SIWZ.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do przedmiotu zamówienia:
a) Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza przypadkami określonymi w niniejszej siwz.
b) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
- w przypadku zmiany adresu, konta bankowego, osób do kontaktu, itp.
- jeżeli w trakcie realizacji umowy producent zaproponowanego produktu w ofercie, zakończy jego produkcje, dopuszcza się zaoferowanie produktu zamiennego, a taka zmiana asortymentu nie stanowić będzie zmiany zapisów umownych i wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta urządzenia o zaprzestaniu produkcji. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że nowy produkt spełnia warunki określone w SIWZ.
4. Zmiana postanowień umowy będzie dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
5. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2018-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|