Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.

Publication date 2018-03-29
End date 2018-04-23 00:00:00
Instytucja Fundusz Górnośląski S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530726-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załącznikach (publikowanych na stronie: www.bip-slaskie.pl/fgrn):a) opis przedmiotu zamówienia- zał.nr 1 do SIWZ, b) wzór umowy- zał.nr 2 do SIWZ c) Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ
d) Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ.f) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ. g) Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ h )Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ.i) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ j)Oświadczenia o udostępnianiu zasobów - – zał. Nr 10 do SIWZ,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e7c1ec6-56e5-4c90-94e0-0e42a2cc165d
Biuletyn 530726-N-2018
Zamawiajacy nazwa Fundusz Górnośląski S.A.
Regon 27285458200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokolska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40086
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 200 84 73
Zamawiajacy fax 32253 88 28
Zamawiajacy email t.adamski@fundusz-silesia.pl
Adres strony url bip-slaskie.pl/fgrn
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip-slaskie.pl/fgrn
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak Inny sposób: Wymagana forma pisemna. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.-Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz.1529 , Dz.U z 2015 r. poz.1830, Dz.U. z 2016 r. poz.1113,1250,1823,1948, Dz.U. z 2017 r. poz.1128 ),osobiście lub za pośrednictwem posłańca, w zamkniętych kopertach.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Fundusz Górnośląski S.A., 40-086 Katowice, ul.Sokolska 8, Punkt Obsługi Klienta-parter
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.
Numer referencyjny P/1/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załącznikach (publikowanych na stronie: www.bip-slaskie.pl/fgrn):a) opis przedmiotu zamówienia- zał.nr 1 do SIWZ, b) wzór umowy- zał.nr 2 do SIWZ c) Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ d) Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ.f) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ. g) Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ h )Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ.i) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ j)Oświadczenia o udostępnianiu zasobów - – zał. Nr 10 do SIWZ,
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy ). b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 900 000,00 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zdolności technicznej i zawodowej w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował ostatecznie zakończonych zgodnie z harmonogramem i odebranych usług wdrożenia w nie mniej, niż w 3 (trzech) organizacjach Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z dostawą oprogramowania, przy czym: a) każda obejmowała zakres nie mniejszy, niż: 1) dostarczenie dokumentu analizy przedwdrożeniowej, 2) dostawę i wdrożenie oprogramowania tworzącego Zintegrowany System Informatyczny, 3) dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego musiała obejmować co najmniej 8 ze wskazanych poniżej obszarów, w tym obowiązkowo obszary wymienione w lit. a - d: a) Finanse i Księgowość i Kasa, b) Obsługa pożyczek, dotacji i faktoringu, c) Obsługa projektów, d) Zamówienia publiczne, e) Zarządzanie relacjami z klientami, f) Kadry i płace, g) Środki Trwałe i Wyposażenie, h) Zarządzanie nieruchomościami, i) Portal klienta, j) Budżetowanie, k) Analityka biznesowa b) Łączna wartość wdrożonych Zintegrowanych Systemów Informatycznych wynosiła minimum 700 000,00 PLN brutto, a wartość ta nie obejmowała dostarczonych urządzeń i sprzętu, c) Przynajmniej jeden wdrożony Zintegrowany System Informatyczny zapewniał jednoczesną pracę co najmniej 50 użytkownikom. Wykonawca wskaże dokładne nazwy zrealizowanych usług, które pozwolą na jednoznaczną identyfikację usług, ze szczegółowym wskazaniem obszarów funkcjonalnych i liczby użytkowników, którzy mogą jednocześnie pracować, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie usług wdrożenia ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: 1) Kierownik Projektu - minimum 1 osoba - posiadający: a) wykształcenie wyższe, b) certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Fundation lub równoważny, udzielony przez firmę edukacyjną uprawnioną przez instytucję certyfikującą, c) 5-letnie, licząc w ciągu ostatnich pięciu lat do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania projektami informatycznymi, w tym udział na stanowisku kierownika projektu co najmniej w dwóch zakończonych projektach wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego, w tym co najmniej jednym o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto. 2) Konsultanci wdrożeniowi – minimum 4 osoby, przy czym każda z tych osób może przypadać na nie więcej niż trzy (3) niżej wymienione obszary funkcjonalne, a wszyscy konsultanci łącznie muszą obejmować wszystkie poniższe obszary: a) Finanse i Księgowość i Kasa, b) Obsługa pożyczek, dotacji i faktoringu, c) Obsługa projektów, d) Zarządzanie relacjami z klientami, e) Zamówienia publiczne, f) Kadry i płace, g) Środki Trwałe i Wyposażenie, h) Zarządzanie nieruchomościami, i) Portal klienta, j) Budżetowanie, k) Analityka biznesowa Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował konsultantami wdrożeniowymi posiadającymi: a) wykształcenie wyższe, b) minimum 3 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Wymagane jest, by każdy konsultant wdrożeniowy wykazał się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch projektów wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego, w których pełnił rolę konsultanta wdrożeniowego w obszarze funkcjonalnym, do którego został przypisany w niniejszym postępowaniu, w tym co najmniej jednego na kwotę minimum 100 000 PLN brutto w jednostkach sektora finansów publicznych. 3) Programista – minimum 1 osoba –posiadający: a) wykształcenie wyższe, b) minimum 4 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w tworzeniu i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego, zapewniającym możliwość modyfikacji wdrożonego Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż kwota określona w rozdz. 5.2. pkt. 2) a SIWZ. wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane,– sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. 5.2 pkt. 3) SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ; oświadczenia o udostępnianiu zasobów stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ, Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z poste-powania – zał. nr 5 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ, Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ, Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ, Oświadczenia o udostępnianiu zasobów – zał. Nr 10 do SIWZ. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.  
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 PLN ( dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadku: 1) wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy: stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy – w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa, 3) opóźnień w realizacji Umowy – w zakresie zmian w Projekcie, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) zmian w wykazie osób, które biorą udział w wykonywaniu Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 5) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 6) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć, i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych – w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian nią spowodowanych.
IV 4 4 data 2018-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena za usługi serwisu utrzymaniowego Systemu
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena oferty z wyłączeniem ceny za usługi utrzymania Systemu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Koszt osobogodziny realizacji prac rozwojowych
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Ocena funkcjonalności
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)